IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thorns Vorige pagina | Volgende pagina
Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 06-05-2008 14:00 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com




Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 25-09-2008 19:36 by Iron Jack Rackham Wijzig reactieProfiel van Iron Jack RackhamQuote dit berichthttp://www.caedere.com

Thorns recording second full length studio album now!

We are in the process of recording our second album now. We are working in Oera Studio here in Trondheim with Jostein Ansnes and a couple of other good technicians. We started recording drums on September 1. and will start recording guitars and bass the coming week. Vocals will be recorded in a separate session later this fall, and we will use some time with additional instruments and recordings to accompany the basic instrumentation. We hope to deliver the master to Moonfog before Christmas and that the album will be out first quarter of 2009.

We are proud to say that we have 10 great songs written by myself and Jon Wesseltoft. Lyrics are mainly written by Aldrahn. The material on this album is mostly harder, darker and more energetic than on the 2001 album. Gratification guarantied!!

Trondheim, September 13. 2008

Snorre Ruch




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-09-2008 19:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geweldig nieuws


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2008 19:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dankjewel


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2008 23:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Eindelijk!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-09-2008 21:56 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

vet!!


Suck my piss


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-09-2009 22:04 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Klein beetje vertraging opgelopen blijkbaar. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Ik kan nergens recente informatie vinden iig.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2009 23:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Goede vraag. Ben ook benieuwd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2010 10:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Duurt donders lang, het is goddomme al weer bijna 10 jaar geleden dat de selftitled uitkwam.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-02-2010 10:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Waren die van Mysticum ook niet halverwege toen ze definitief stopten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 01-02-2012 7:10 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

En bijna een jaar later was er nog altijd niks...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2012 11:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

duurt lang!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-10-2012 11:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik denk niet dat deze of die van Mysticum ooit nog komt.
:')
Kan mij inmiddels ook niet meer schelen. Industrial Black is niet sub-genre waar ik nog warm van word.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 11:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zowel Thorns als Mysticum mogen van mij ook nu nog rustig een album uitbrengen. Zal waarschijnlijk/hopelijk een behoorlijke evolutie vanaf hun oude werk zijn


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-10-2012 11:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik moet dit spul, net als Manes overigens, nodig weer eens draaien. Volgens mij vond ik Thorns altijd net wat suf en die compilatie met Emperor leuker dan hun album. Van Mysticum vind ik het een probleem dat dat album aanvangt met zo'n onmeunig harde knaller dat de rest klinkt als een natte scheet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2012 13:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 11:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zowel Thorns als Mysticum mogen van mij ook nu nog rustig een album uitbrengen. Zal waarschijnlijk/hopelijk een behoorlijke evolutie vanaf hun oude werk zijn


Als ik dat interview met Aldrahn erbij pak maak ik er uit op dat de nieuw aangetrokken muzikanten een Jazz achtergrond hebben. Misschien dat we het in die hoek moeten zoeken? Als je het studio bericht van Snorre erbij pakt lees ik weer hele andere dingen. Nou ja.. 2008 in de studio, waarom de delay vraag ik me af?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-10-2012 13:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 15 oktober 2012 13:13 schreef spectre het volgende:
Als ik dat interview met Aldrahn erbij pak maak ik er uit op dat de nieuw aangetrokken muzikanten een Jazz achtergrond hebben.
Dat klinkt dan wel weer interessant.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 13:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 13:13 schreef spectre het volgende:
Als ik dat interview met Aldrahn erbij pak maak ik er uit op dat de nieuw aangetrokken muzikanten een Jazz achtergrond hebben. Misschien dat we het in die hoek moeten zoeken? Als je het studio bericht van Snorre erbij pakt lees ik weer hele andere dingen. Nou ja.. 2008 in de studio, waarom de delay vraag ik me af?

Dat zou jij toch moeten begrijpen, hoe dat zo lang kan duren

Ik ben hoe dan ook zeer benieuwd! Welke hoek het ook wordt, het is potentieel zéér interessant. En door de tegenstrijdige berichten en lange duur ga ik maar gewoon van niks uit, dan merk ik achteraf wel wat het precies geworden is


I wish I was a butterfly


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-10-2012 13:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat betreft Mysticum is de re-release met een hoop bonusmateriaal klaar om uitgebracht te worden en wat betreft compleet nieuw materiaal is de band ook al redelijk ver en het nieuwe album met compleet nieuw materiaal gaat er ook zsm aankomen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2012 13:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar ja, als je in 2008 in de studio zit om al afgeschreven nummers op te nemen en 4 jaar later is er nog niks dan ga zelfs ik op mijn hoofd krabben


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2012 13:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Een re-release van Into the streams?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 13:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 13:17 schreef spectre het volgende:
Maar ja, als je in 2008 in de studio zit om al afgeschreven nummers op te nemen en 4 jaar later is er nog niks dan ga zelfs ik op mijn hoofd krabben

Ik weet het niet, kan zo snel ook geen recente berichten vinden. Materiaal kwam misschien niet uit de verf, weggegooid, andere prioriteiten, etc.?


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2012 13:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zoiets idd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-10-2012 13:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een re-release van In the streams of Inferno inderdaad met een heleboel bonus materiaal waaronder nooit eerder uitgebrachte opnamen.
En wat betreft nieuw materiaal. Ze zijn onlangs met compleet nieuw materiaal gestart, daarbij al het oudere weglatend welke destijds niet door de complete band werd geschreven. Nu werkt de hele band weer aan het materiaal mee en zijn de contracten voor het album reeds getekend.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 13:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen