IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : wie kan een stuk tekst in het Sloveens voor me vertalen? Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 11:26 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ben in 2005 tijdens mijn vakantie in Slovenie zwaar afgerost op straat, heb daar toen uitgebreid aangifte van gedaan. Krijg nog steeds af en toe post van de Sloveense rechtbank, maar snap er alleen geen jota van. Ben wel beniewd wat erin staat dus zou mooi zijn als iemand me er mee kan helpen.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-02-2009 11:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Sorry, maar toch even: :').


Angela
Usericon van Angela
Posted 10-02-2009 11:35 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Hehe.
Ik zou een vertaalbureau opzoeken. *pling*


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 11:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Doe eens even posten. Ik kan het grofweg wel vertalen denk ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-02-2009 11:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht


الكثير من الجمال ، يجب ان عمليات التخصيب وبذرة الصحراء قد رش حوال


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 11:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 11:45 schreef irritante klootzak het volgende:
الكثير من الجمال ، يجب ان عمليات التخصيب وبذرة الصحراء قد رش حوال


Ik gok erop dat dit Servisch is en niet Sloveens. Slovenen gebruiken latijnse letters.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 11:50 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Just curious Chel: zit je nog in NL of ben je weer naar Polen verkast?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 12:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 11:50 schreef renYek het volgende:
Just curious Chel: zit je nog in NL of ben je weer naar Polen verkast?


Polen. Eindelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 12:17 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Good for you
Ik heb momenteel wat landgenoten van je hier rondhuppelen om de toko te verbouwen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 12:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 12:17 schreef renYek het volgende:
Good for you
Ik heb momenteel wat landgenoten van je hier rondhuppelen om de toko te verbouwen


Thanks!

http://qnh.pl/

Poolse klussers heersen. Je moet ze alleen af en toe wat pils geven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 12:25 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Good busy!

Vooral applicatie/dba/pm gericht zo te zien?

Die pils komt goed hehe. Vanavond kookt mevrouw renYek voor ze hehe

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 10-02-2009 12:25]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 12:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Applicatieontwikkeling is key. We zijn nu met een eigen SEPA product voor Euro betalingen bezig en verder nog procesoptimalisatie etc. Het begint nu lekker te draaien. Mensen zoeken is een uitdaging. En ze zijn bovendien fokking duur. Ik heb als promo bedacht dat ze allemaal in beemers gaan rijden. 118d.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 12:32 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ghehe, dat zal daar niet anders zijn dan hier. Ik ben zelf een echte infra man. Zit nu als technisch consultant bij 's lands grootste lampenfabriek. Die beamers zijn leuk ja, alleen geen lekkere gezinsauto's. Daarom rijdt ome renYek sinds kort een stationauto uit Tjeschie


Angela
Usericon van Angela
Posted 10-02-2009 12:40 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik heb mijn verbouwing ook door Polen laten doen. Ondanks dat ik wat dingen opnieuw aanpak (ik ben preciezer en snap mezelf beter), hebben ze erg goed werk geleverd!!

Maar waar zit je ergens in Polen? Ik wil er ook nog een keer heen, zeker omdat ik Auschwitz nog eens wil bezoeken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 13:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 12:32 schreef renYek het volgende:
Ghehe, dat zal daar niet anders zijn dan hier. Ik ben zelf een echte infra man. Zit nu als technisch consultant bij 's lands grootste lampenfabriek. Die beamers zijn leuk ja, alleen geen lekkere gezinsauto's. Daarom rijdt ome renYek sinds kort een stationauto uit Tjeschie


Ja. Ik moest voor een medewerker een uitzondering maken die had ook een gezinsauto nodig. De rest moest gewoon hun bek houden en lijden in een beamer.

Infra is ook best hot hier. Ben met een partij in gesprek om mezelf op een aantal ministeries naar binnen te lullen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 13:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 12:40 schreef Angela het volgende:
Ik heb mijn verbouwing ook door Polen laten doen. Ondanks dat ik wat dingen opnieuw aanpak (ik ben preciezer en snap mezelf beter), hebben ze erg goed werk geleverd!!

Maar waar zit je ergens in Polen? Ik wil er ook nog een keer heen, zeker omdat ik Auschwitz nog eens wil bezoeken.


Ik zit in Wroclaw. Werk overal, Warschau, Krakau, Gdansk. Zit eigenlijk veel in de auto en in vliegtuig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 13:16 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 13:08 schreef Chelman het volgende:
Ja. Ik moest voor een medewerker een uitzondering maken die had ook een gezinsauto nodig. De rest moest gewoon hun bek houden en lijden in een beamer.

Infra is ook best hot hier. Ben met een partij in gesprek om mezelf op een aantal ministeries naar binnen te lullen.


Die moet het nu doen met een 3 serie combi?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 13:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 13:16 schreef renYek het volgende:
Die moet het nu doen met een 3 serie combi?




Te duur. Mondeo station. Maar hij is dan ook onze topper dus het mag wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 13:22 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Stond ook op m'n lijstje maar de uitloop Octavia BE was dik 5 k goekoper. Met verhuizing/verbouwing op het oog vond ik die bijtellingbesparing wel de moeite waard.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 13:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat ben ik blij dat ik geen bijtelling meer betaal. Ik rijd namelijk niet in een eigen leaseauto maar in een auto van het bestuur.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 13:51 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Is dat in Polen niet belast of zijn het daar niet zo'n uitzuigers zoals hiero?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 13:51 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 februari 2009 11:42 schreef Chelman het volgende:
Doe eens even posten. Ik kan het grofweg wel vertalen denk ik.


ok ik ga de boel even scannen!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Angela
Usericon van Angela
Posted 10-02-2009 13:58 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 13:13 schreef Chelman het volgende:
Ik zit in Wroclaw. Werk overal, Warschau, Krakau, Gdansk. Zit eigenlijk veel in de auto en in vliegtuig.

Lijkt me super! (voor een jaartje of 2)


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 14:40 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl











Veel succes! Even voor de duidelijkheid, mijn naam is <b style="color:black;background-color:#ffff66">Paul</b> <b style="color:black;background-color:#a0ffff">Kreugel</b>, en de gast die mij aftuigde heet Rado Stankovic. Ben vooral erg benieuwd naar zijn verklaring.

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 04-11-2009 0:05]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 14:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 13:51 schreef renYek het volgende:
Is dat in Polen niet belast of zijn het daar niet zo'n uitzuigers zoals hiero?


NOrmaal is het belast maar anders. De wekrgever stelt vast wat de waarde van privegebruik is. Ik heb het voor de jongens op 100E/m vastgesteld. Met twee IB tarieven van 18% en 32% is dat ook nog best gunstig. Ik zit natuurlijk alleen in de 18% en betaal helemaal geen premies. YAY!

edit: @flebbie. tis wel een beetje veel. Ik zal er vanaaf even naar kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-02-2009 14:43]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 14:44 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Beter geregeld hehe. Dit jaar wordt het 52% bijtellen voor mij


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen