IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : wie kan een stuk tekst in het Sloveens voor me vertalen? Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 14:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 14:44 schreef renYek het volgende:
Beter geregeld hehe. Dit jaar wordt het 52% bijtellen voor mij


Ja dat was even vervelend. Ben er voorlopig vanaf en hopelijk forevah! Nu nog even zorgen dat ik niet faal.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-02-2009 14:50]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 14:49 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 februari 2009 14:41 schreef Chelman het volgende:

edit: @flebbie. tis wel een beetje veel. Ik zal er vanaaf even naar kijken.


ja doe maar rustig aan, tis idd meer dan ik dacht. als je de grote lijnen er een beetje uit zou kunnen halen, zou super zijn


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 14:52 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 14:49 schreef Chelman het volgende:
Ja dat was even vervelend. Ben er voorlopig vanaf en hopelijk forevah! Nu nog even zorgen dat ik niet faal.


Als je er geen vertrouwen in had, was je er niet aan begonnen dunkt me


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 14:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 14:52 schreef renYek het volgende:
Als je er geen vertrouwen in had, was je er niet aan begonnen dunkt me
Dat klopt. Het komt wel goed. Eigenlijk heb je hier gewoon veel meer mogelijkheden dan in NL. En dat vind ik OK.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 14:58 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Sjeun! Och, als ex vuilnisman met alleen een middelbare school diploma heb ik de mogelijkheden tot nu wel gezocht/benut vind ik.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 15:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 14:58 schreef renYek het volgende:
Sjeun! Och, als ex vuilnisman met alleen een middelbare school diploma heb ik de mogelijkheden tot nu wel gezocht/benut vind ik.




Jazeker! Ik heb ook op de Roteb gereden als bijbaan. haha.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 15:09 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Het was tijdelijk mijn hoofdbaan hehe. Och, was op zich niet verkeerd, maar nu bevalt het me toch beter


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 15:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat lijkt me wel!

Een Octavia van de zaak wint altijd van een DAF van de zaak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 15:26 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Joh!?

Over zo'n DAF wil je ook geen bijtelling betalen dan hehe


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-02-2009 16:32 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 februari 2009 13:13 schreef Chelman het volgende:
Ik zit in Wroclaw. Werk overal, Warschau, Krakau, Gdansk. Zit eigenlijk veel in de auto en in vliegtuig.


Kom in Maart wel een bakkie doen


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 16:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Guten Scheisse, also!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-02-2009 17:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 14:49 schreef flebbie het volgende:
ja doe maar rustig aan, tis idd meer dan ik dacht. als je de grote lijnen er een beetje uit zou kunnen halen, zou super zijn


wel kut voor je man, dat je daar zo in elkaar geslagen bent. Hoe kwam het???


en chelli: veel succes n Polen!!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-02-2009 17:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 februari 2009 11:26 schreef flebbie het volgende:
Ben in 2005 tijdens mijn vakantie in Slovenie zwaar afgerost op straat, heb daar toen uitgebreid aangifte van gedaan. Krijg nog steeds af en toe post van de Sloveense rechtbank, maar snap er alleen geen jota van. Ben wel beniewd wat erin staat dus zou mooi zijn als iemand me er mee kan helpen.


Vraag Killerds anders.


Boeiender


Snark
Usericon van Snark
Posted 10-02-2009 18:10 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 11:26 schreef flebbie het volgende:
Ben in 2005 tijdens mijn vakantie in Slovenie zwaar afgerost op straat, heb daar toen uitgebreid aangifte van gedaan. Krijg nog steeds af en toe post van de Sloveense rechtbank, maar snap er alleen geen jota van. Ben wel beniewd wat erin staat dus zou mooi zijn als iemand me er mee kan helpen.


misschien moet je je voortaan gewoon in Nederland in elkaar laten meppen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-02-2009 18:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 februari 2009 12:21 schreef Chelman het volgende:
http://qnh.pl/
quote:
Zojuist schreef http://qnh.pl/ het volgende:
You are here : Home
Hoe weet jouw bedrijf dat ik nu thuis ben



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 20:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

@flebbie:

Het zijn twee docjes.

Eentje is een verslag van wat er gebeurd is. Tweede is het vonnis.

Die Yugo blijkt een mooi ventje te zijn die al eerder dingen op zijn kerfstok had. Hij bekent, zegt zich geen details te herinneren en betuigt spijt.

In de vonnis staat dat hij voor jou twee maanden onvoorwardelijk kreeg, voor jouw duitse maat drie maanden en voor een derde persoon ook een paar maanden. Verder, en hier ben ik niet honderd procent zeker kreeg hij ook nog twee jaar voorwaardelijk OF een eerder voorwaardelijke straf van twee jaar woog mee in de huidige vonnis.

Dit is het grofweg. De details heb ik ook niet want het blijft een andere taal en bovendien in juridisch jargon geschreven maar dit is volgens mij wat je wilde weten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 21:30 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Hey thanx man! Die vuile Joeg kan een paar maandjes brommen dus


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 21:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 februari 2009 13:58 schreef Angela het volgende:
Lijkt me super! (voor een jaartje of 2)


in auswitsch wonen? ik heb me laten vertellen dat weinig mensen dat vol hielden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 21:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 21:30 schreef flebbie het volgende:
Hey thanx man! Die vuile Joeg kan een paar maandjes brommen dus
No prob.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 21:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hee Chelman weet jij wat het verschil in bouwvergunningen is met een plastic kas en een beglaasde kas, ik heb me laten vertellen dat het in Polen nogal een rare zooi is met die wetgeving.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2009 21:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Werkelijk geen idee. Ik zou gewoon met de lokale gemeente bellen. Bouwvergunningen worden in Polen op lokaal niveau geregeld en de praktijk kan verschillen per regio.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 22:02 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 februari 2009 17:04 schreef attila_de_hun het volgende:
wel kut voor je man, dat je daar zo in elkaar geslagen bent. Hoe kwam het???


Daar meen je helemaal niks van je wil gewoon even lachen om mijn verhaal

Maar dat mag hoor. We waren inde zomer met een autootje lekker door Europa aan het cruisen. Na een avondje flink zuipen in Piran (klein stadje aan zee) liepen we terug richting appartement. Suist er ineens flesje bier rakelings lang me kop. Wij draaien ons om staat daar een stel van dat opgeschoten Joegentuig tegenover ons. Mijn maat vraagt er aan de hand is (alsof dat nog niet duidelijk was ). Als antwoord krijgt ie meteen een paar flinke punches in zn gezicht. Daarna was ik aan de beurt. Resultaat: veel bloed, blauwe plekken en helaas ook een gebroken voet. Dat was dus einde vakantie...

Gelukkig gebeurde het midden op straat en was de politie snel ter plekke en aan de hand van onze beschrijving konden ze die nacht nog gepakt worden. En nu is het dus brommen geblazen, dat zal ze leren

Ik heb mezelf achteraf nog wel eens afgevraagd wat nou de aanleiding was. Ik weet nog dat we die avond bij een vage hoerentent binnen zijn geweest. Zaten daar allemaal van die oostbloksnolletjes op een rijtje heel doods voor zich uit te staren. Vraagt die maat van mij aan een of andere Joeg zo van: "Why are they so lazy?" Bleek die kerel de eigenaar van die tent te zijn Tijd om een ander stekkie te zoeken dus, daarna in een andere vage tent beland, de hele nacht continue geld op de bar smijten en keihard wiskey zuipen (kost toch geen drol daar). De mensen zijn daar niet zo rijk dus dat zal ook wel wat irritaties opgewekt kunnen hebben. Anyway, zodra we buiten komen is het goed mis...

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 10-02-2009 22:06]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 22:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 februari 2009 21:46 schreef Chelman het volgende:
Werkelijk geen idee. Ik zou gewoon met de lokale gemeente bellen. Bouwvergunningen worden in Polen op lokaal niveau geregeld en de praktijk kan verschillen per regio.


Ah okee, vandaar dat we er niets van begrepen en allemaal andere verhalen hoorden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-02-2009 22:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 februari 2009 22:02 schreef flebbie het volgende:
Daar meen je helemaal niks van je wil gewoon even lachen om mijn verhaal

Maar dat mag hoor. We waren inde zomer met een autootje lekker door Europa aan het cruisen. Na een avondje flink zuipen in Piran (klein stadje aan zee) liepen we terug richting appartement. Suist er ineens flesje bier rakelings lang me kop. Wij draaien ons om staat daar een stel van dat opgeschoten Joegentuig tegenover ons. Mijn maat vraagt er aan de hand is (alsof dat nog niet duidelijk was ). Als antwoord krijgt ie meteen een paar flinke punches in zn gezicht. Daarna was ik aan de beurt. Resultaat: veel bloed, blauwe plekken en helaas ook een gebroken voet. Dat was dus einde vakantie...

Gelukkig gebeurde het midden op straat en was de politie snel ter plekke en aan de hand van onze beschrijving konden ze die nacht nog gepakt worden. En nu is het dus brommen geblazen, dat zal ze leren

Ik heb mezelf achteraf nog wel eens afgevraagd wat nou de aanleiding was. Ik weet nog dat we die avond bij een vage hoerentent binnen zijn geweest. Zaten daar allemaal van die oostbloksnolletjes op een rijtje heel doods voor zich uit te staren. Vraagt die maat van mij aan een of andere Joeg zo van: "Why are they so lazy?" Bleek die kerel de eigenaar van die tent te zijn Tijd om een ander stekkie te zoeken dus, daarna in een andere vage tent beland, de hele nacht continue geld op de bar smijten en keihard wiskey zuipen (kost toch geen drol daar). De mensen zijn daar niet zo rijk dus dat zal ook wel wat irritaties opgewekt kunnen hebben. Anyway, zodra we buiten komen is het mis...


Ah, Piran

Heb wel problemen gehad met Kroaten in de tijd dat er nog gevochten werd in Bosnië, die mensen waren echt helemaal geflipt.

Slovenen zijn over het algemeen (net als Kroaten overigens) een erg vriendelijk volk.


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-02-2009 22:12 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 februari 2009 22:06 schreef MR. N het volgende:
Ah, Piran

Heb wel problemen gehad met Kroaten in de tijd dat er nog gevochten werd in Bosnië, die mensen waren echt helemaal geflipt.

Slovenen zijn over het algemeen (net als Kroaten overigens) een erg vriendelijk volk.


Absoluut Ik vond de mensen over het algemeen ontzettend vriendelijk daar, heel verschil met die arrogante Italianen waar we toen net vandaan kwamen.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen