IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Top 10 uit 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 23-12-2009 10:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 10:15 schreef Silence het volgende:
Dat check je dan snel voor nummers die 10 minuten per stuk duren. Niet alle genre's spelen 30 nummers per half uur hoor
Als ik me in de eerste 5 min al ergens aan erger hoef ik toch niet door te luisteren?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2009 10:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 10:13 schreef ZelThoR het volgende:
Goed CD'tje hoor

Zijn er postrock + BM bands die je wel gaaf vindt? In dat 'genre' kan ik Cobalt - Gin nog aanraden, als dat zin heeft

Goeie plaat is dat wel, maar voor mij geen jaarlijstmateriaal eigenlijk. Hij blijft op een of andere manier niet hangen bij mij.

Ook een beeeetje in dat genre: Klabautamann. Ook goed, erg Enslaved like enzo, maar het mist toch iets. En die naam he...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-12-2009 10:21]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 10:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 10:17 schreef MR. N het volgende:
Oh, zal ik eens gaan checken dan. Ik bedoel met niet boeiend overigens dat het mij niets nieuws laat horen, dus ik snap de fuzz erover niet. Heb veel betere postrock riffs gehoord, met meer sfeer.

Ik vind het niet slecht, maar zeker geen top 10 materiaal.

Neuh, AoP is ook niet bijzonder origineel maar klinkt -mijns inziens- wel heel goed. Staat op de mogelijke jaarlijstbevolkerslijst
quote:
Op 23 december 2009 10:20 schreef NecRobert het volgende:
Goeie plaat is dat wel, maar voor mij geen jaarlijstmateriaal eigenlijk. Hij blijft op een of andere manier niet hangen bij mij.

Ook een beeeetje in dat genre: Klabautamann. Ook goed, erg Enslaved like enzo, maar het mist toch iets. En die naam he...

Klabautamann, rare naam ja, dat komt dus sowieso niet in mijn jaarlijst Cobalt zou er nog in kunnen komen, grotere kans dan AoP ook.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2009 10:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 10:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehe, ik had hem ook al daadwerkelijk beluisterd hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-12-2009 20:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 10:20 schreef spectre het volgende:
Als ik me in de eerste 5 min al ergens aan erger hoef ik toch niet door te luisteren?
Ergeren is iets anders dan "gelijk" de conclusie trekken dat iets "niet bijzonder" is. Maar goed, een discussie met jou aan gaan over muziek beluisteren lijkt me eigenlijk vrij zinloos.


@ MR. N: Nee, dan is het goed

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 23-12-2009 20:07]


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 23-12-2009 20:14 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

01. The Mars Volta - Octahedron
02. Drudkh - Microcosmos
03. Isis - Wavering Radiant
04. Converge - Axe To Fall
05. Mastodon - Crack the Skye
06. Nile - Those Whom The Gods Detest
07. Sonic Youth - The Eternal
08. Wolves In The Throne Room - Black Cascade
09. The Gathering - The West Pole
10. Placebo - Battle for the Sun
11. Cobalt - Gin
12. Peste Noire - Ballade Cuntre Lo Anemi Francor
13. Burnt By the Sun - Heart of Darkness
14. Between the Buried and Me - The Great Misdirect
15. Coalesce - Ox


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

verkeerde topic


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-12-2009 20:19 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 20:17 schreef Hypnos het volgende:
verkeerde topic

En jij moet hier even kijken.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3243729/10


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 23-12-2009 20:24 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Oh shit, goed dat je het zegt..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-12-2009 22:49 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 22:00 schreef Dentz het volgende:
1. Antigama - Warning
2. Agoraphobic Nosebleed - Agorapocalypse
3. Putrid Pile - House Of Dementia
4. Magrudergrind - Magrudergrind
5. Human Rejection - Decrepit To Insanity
7. Mumakil - Behold The Failure
8. Amogh Symphony - Abolishing the Obsolete System
9. Devourment - Unleash The Carnivore
10. Mantic Ritual - Executioner
11. Vomitory - Carnage Euphoria
12. Success Will Write Apocalypse Across The Sky - The Grand Partition And The Abrogation Of Idolatry
13. Obscura - Cosmogenesis
14. Inhumate - The Fifth Season
15. Mastodon - Crack the Skye
16. Ulcerate - Everything Is Fire
17. The Project Hate MCMXCIX - The Lustrate Process
18. Masachist - Death March Fury
19. Ribspreader - Opus Ribcage
20. Devin Townsend Project - Ki

Ik weet het allemaal niet meer.

Godver, Suffocation en , waarschijnlijk, Fear Factory moeten er ook nog in.

Oh, en The Devils Blood.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 23-12-2009 22:49]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-12-2009 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Fear Factory is pas volgend jaar


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-12-2009 23:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ah, mooi. Scheelt me weer tobben.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-12-2009 0:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 10:25 schreef ZelThoR het volgende:
Neuh, AoP is ook niet bijzonder origineel maar klinkt -mijns inziens- wel heel goed. Staat op de mogelijke jaarlijstbevolkerslijst

Leuk die hypes. Bij mij eindigt Altar of Plagues ergens in de top-3, die Ruins of Beverast-plaat hoop ik nooit meer te horen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2009 0:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 0:15 schreef M. het volgende:
Leuk die hypes. Bij mij eindigt Altar of Plagues ergens in de top-3, die Ruins of Beverast-plaat hoop ik nooit meer te horen.
Ik had jou toch wat hoger ingeschat M!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-12-2009 9:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 0:15 schreef M. het volgende:
Leuk die hypes. Bij mij eindigt Altar of Plagues ergens in de top-3, die Ruins of Beverast-plaat hoop ik nooit meer te horen.

Is RoB nu ook al een hype? Aaararrgghghg!

Ik hoop dat AoP nog voldoende bezinkt om hem een terechte plaats te geven. Net iets teveel releases nu nog op de valreep aan het luisteren eigenlijk... Onder de andere de herrrie-aanraders van jou, dus het is godverdomme ook jouw schuld


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-12-2009 10:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 20:06 schreef Silence het volgende:
Ergeren is iets anders dan "gelijk" de conclusie trekken dat iets "niet bijzonder" is. Maar goed, een discussie met jou aan gaan over muziek beluisteren lijkt me eigenlijk vrij zinloos.



Ja precies, als ik me er aan erger is het gewoon niks voor me, daar gaan 10 luisterbeurten niets aan veranderen. Voor dat je begint; ik luister veel muziek en luister ook veel helemaal van begin tot einde.. er moet echter wel een eerste 'klik' zijn om de tijd te nemen voor zoiets. Bij AoP en of andere aanraders heb ik dat gewoon niet met een korte preview, sterker nog, ik erger me aan bepaalde aspecten zoals ik al beschreven heb.

Je kunt met mij prima een discussie aangaan over muziek, maar je moet het zelf ook wel willen natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-12-2009 10:03]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-12-2009 10:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 10:02 schreef spectre het volgende:
Ja precies, als ik me er aan erger is het gewoon niks voor me, daar gaan 10 luisterbeurten niets aan veranderen. Voor dat je begint; ik luister veel muziek en luister ook veel helemaal van begin tot einde.. er moet echter wel een eerste 'klik' zijn om de tijd te nemen voor zoiets. Bij AoP en of andere aanraders heb ik dat gewoon niet met een korte preview, sterker nog, ik erger me aan bepaalde aspecten zoals ik al beschreven heb.
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal, ik luister een cd altijd af, mits de eerste paar nummers/minuten mijn interesse wekken.
quote:
Op 24 december 2009 10:02 schreef spectre het volgende:
Je kunt met mij prima een discussie aangaan over muziek, maar je moet het zelf ook wel willen natuurlijk.
Niet dat ik niet met je wil discussiëren, maar ik vrees dat er aspecten zijn waar we het gewoon nooit over eens zullen worden


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-12-2009 10:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Spectre is het recht om te discussiëren verloren toen hij die Moke cd kocht. (Ja, dat zit me dwars ja.)



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-12-2009 11:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

LP/CD he, voor de goede orde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-12-2009 11:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 10:10 schreef Silence het volgende:
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal, ik luister een cd altijd af, mits de eerste paar nummers/minuten mijn interesse wekken.
Dat zeg ik, je bent het met me eens dus

quote:
Niet dat ik niet met je wil discussiëren, maar ik vrees dat er aspecten zijn waar we het gewoon nooit over eens zullen worden
Of iets goed is of niet goed? Of wat bedoel je precies?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-12-2009 11:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 10:14 schreef XnegativeX het volgende:
Moke


:')


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-12-2009 11:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 11:37 schreef spectre het volgende:
Dat zeg ik, je bent het met me eens dus
Ja, het lijkt er warempel op!

quote:
Op 24 december 2009 11:37 schreef spectre het volgende:
Of iets goed is of niet goed? Of wat bedoel je precies?
Nou, als ik jou bepaalde producties of releases hoor afkraken, krijg ik de neiging mijn hand in het vuur te steken. Blijkbaar ben jij allergisch voor (bepaalde?) sfeerelementen.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-12-2009 11:42]


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2009 11:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dan heb je toch echt niet goed gelezen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-12-2009 11:48 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Of heb jij niet goed geluisterd.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen