IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : reacties op het nieuws over Joacim Cans (Hammerfall) Vorige pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 22:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 21:20 schreef helmet het volgende:
Moby ziekenhuis in geslagen

Moby, onder andere bekend van de hit 'Why does my heart feel so bad', is na een optreden door drie mannen in elkaar geslagen. De muzikant moest in een ziekenhuis worden behandeld aan zijn verwondingen.

Moby liep over straat toen een man hem om een handtekening vroeg. Plotseling viel de man de muzikant aan en sloeg hem tegen zijn hoofd. Zijn bril werd vernield en hij liep diverse snijwonden op. Een andere man spoot een portier van een café pepperspray in het gezicht.

"Daar zat ik dan, bebloed en in elkaar geslagen, wachtend tot ik aangifte kon doen bij de politie. Ik vraag me af waarom deze mannen een gecoördineerde aanval op mij wilden plannen. Ik straal nu niet echt een bepaalde dreiging uit," aldus Moby op zijn website.

(Bron: Fok!)

Het is weer eens raak. Het mag dan geen metal-artiest zijn, het feit dat een dergelijk iemand zo maar aangevallen wordt is natuurlijk erg zorgwekkend.
Bovendien heb ik Moby altijd goed weten te waarderen, zowel qua muziek als zijn instelling t.o.v. muziek in het algemeen. Ronduit belachelijk dit..


Belachelijk dat zoiets nu alweer gebeurd. Het wordt echt steeds gekker.


bla...bla...bla...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-12-2002 22:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Mensen die slaan of (nog erger) met voorwerpen mensen aanvallen zijn zo ontzettend zielig. Om deze redenen zul je mij ook nooit meer in een pit aantreffen, ik ben te vaak mensen tegengekomen die gewoon boven de nek of onder de borst stompen. Acties tegen muziekanten is helemaal zielig, wat een stelletje kutwezens lopen er toch rond


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 13-12-2002 22:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

en waarom zou dit nieuws erger zijn dan het feit dat vanmiddag in de kroeg om de hoek iemand zn kaak gebroken is mbv een barkruk? (en dit is nog geeneens grap)
its a fucked up world.... zulke dingen gebeuren elke minuut wel


My madness, my sadness


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-12-2002 0:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 13 december 2002 22:47 schreef winters rage het volgende:
en waarom zou dit nieuws erger zijn dan het feit dat vanmiddag in de kroeg om de hoek iemand zn kaak gebroken is mbv een barkruk? (en dit is nog geeneens grap)
its a fucked up world.... zulke dingen gebeuren elke minuut wel


gaan we deze discussie nu idd weer krijgen?! zie voorgaande posts: de wereld is fukked up en elke 10 sec wordt er wel iemand zinloos in elkaar gemept



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen