IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : reacties op het nieuws over Joacim Cans (Hammerfall) Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-08-2002 14:11 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 11:52 schreef Sharteel het volgende:
Vooral die vraag of ze vanaf nu bodyguards moeten gebruiken vind ik persoonlijk een beetje over the top. Het is geen aanslag op z'n leven he, het is een vuist in z'n gezicht.


ehm.... iemand herinert zich de nieuws van de zanger van Gorgoroth??

his fist was in the wrong place at the wrong time????


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 14-08-2002 14:20 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest


Ik vind gewoon dat iedereen elkaar moet gerust laten.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-08-2002 14:40 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

'You must be a complete and utter moron with a sick and twisted mind to let it go as far as that!'



Tuurlijk, het komt zo vaak voor, maar het is wel erg jammer dat dit soort gestoorde dingen altijd weer moeten gebeuren


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-08-2002 14:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat een ophef zeg


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-08-2002 14:57 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

zo'n zaken vind ik ziekelijk, het doet me een beetje denken aan die scoutsfuif van een tijdje terug in België, werden twee twintigers doodgeschoten n.a.v. een omgestoten bierbekertje, echt ziekelijk zo'n gasten, die gasten horen niet op deze planeet thuis.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-08-2002 15:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

sja de eerste die de daad bij t woord voegt, ik heb al genoeg mensen horen zeggen dat ze die hammerfall gasten moesten afschieten, overigs walg ik wel van mensen die zoiets doen.... (en vind ik hammer fall zeer goed te pruimen)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-08-2002 15:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 15:00 schreef FireFox het volgende:
sja de eerste die de daad bij t woord voegt, ik heb al genoeg mensen horen zeggen dat ze die hammerfall gasten moesten afschieten, overigs walg ik wel van mensen die zoiets doen.... (en vind ik hammer fall zeer goed te pruimen)


Al waren het Gert en Hermien.Als iets jou niet zint hoef je toch niet meteen te gaan meppen? bah...live and let live...wat is daar mee gebeurt?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Solarisis
Usericon van Solarisis
Posted 14-08-2002 16:26 by Solarisis Wijzig reactieProfiel van SolarisisQuote dit berichthttp://www.solarisis.nl

Had 1 of andere blekkie uit Noorwegen niet ook die gast van Therion's huis afgefikt vanwege het feit dat ie (toen nog) death metal maakte?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-08-2002 16:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat was Varg Vikernes, en die heeft een stel kruizen in de tuin van Christofer Johnsson in geplant en in de hens gezet (dus niet z'n huis). Ik geloof dat er ook nog wat dreigbrieven verstuurd zijn.

Tja... jeugdzonden (ik bedoel het pesten van iemand als Christofer Johnsson gaat de oorlog NIET winnen, maar goed, volgens mij was Varg toen 16 of zo).


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-08-2002 16:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 15:41 schreef Vampie het volgende:
Al waren het Gert en Hermien.Als iets jou niet zint hoef je toch niet meteen te gaan meppen? bah...live and let live...wat is daar mee gebeurt?

ben ik ook wel met je eens, ik walg ook van dat gedrag hoor
quote:
He was wearing a black metal T-shirt at the time, which makes it all even more incomprehensible: shouldn’t metal fans stick together?

whahahahaah dat idee heb ik al tijden laten varen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-08-2002 21:24 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

tja,..
et is natuurlijk behoorlijk klote,
maar ik heb et wel erger gezien in mn directe omgeving dus echt super onder de indruk ben ik niet meer. maar et is natuurlijk wel een zeer idioot iets dat je neergekapt wordt omdat je in hammerfall zit


My madness, my sadness


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-08-2002 21:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Schandalig.


the only pleasure is pain


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2002 22:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:24 schreef winters rage het volgende:
tja,..
et is natuurlijk behoorlijk klote,
maar ik heb et wel erger gezien in mn directe omgeving dus echt super onder de indruk ben ik niet meer. maar et is natuurlijk wel een zeer idioot iets dat je neergekapt wordt omdat je in hammerfall zit


een vraag: Je hebt heftigere dingen gezien in je omgeveing zeg je. Wordt je dan niet woest als je zoiest meemaakt? Ik begrijp niet dat mensen zo mat doen. Zo'n houding van " ik haal me schouders op, want tja dr is toch nix aan te doen. Het is normaal"

Ik kan uit me vel springen als ik zoiest hoor. En geloof me ik heb ook genoeg klappen geincasserd en tanden zien rond vliegen bij wijze van spreken. Maar ik weiger zulk gedrag te accepteren en normaal te vinden.


bla...bla...bla...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-08-2002 22:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 22:07 schreef Lady Rose het volgende:
een vraag: Je hebt heftigere dingen gezien in je omgeveing zeg je. Wordt je dan niet woest als je zoiest meemaakt? Ik begrijp niet dat mensen zo mat doen. Zo'n houding van " ik haal me schouders op, want tja dr is toch nix aan te doen. Het is normaal"

Ik kan uit me vel springen als ik zoiest hoor. En geloof me ik heb ook genoeg klappen geincasserd en tanden zien rond vliegen bij wijze van spreken. Maar ik weiger zulk gedrag te accepteren en normaal te vinden.


Helemaal mee eens!Zoals ik vandaag al meerdere keren heb gezegd: leven en laten leven.Ik vind de muziek van m'n huisgenoote ook kut..zal ik die dan ook maar op d'r smoel rammen?

Zus?..waar zit je? (offtopic..sorry)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-08-2002 22:53 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Volgens mij bedoelen de meeste mensen hier (die volgens jou mat reageren) dat het gewoon een gek was, en gekken hebben altijd bestaan. Het is dus geen teken van een veranderende maatschappij ofzo en er gebeuren wel ergere dingen op de wereld (het is hard maar waar).


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 15-08-2002 1:40 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

het kan me nix ballen eigenlijk, het is menselijk dus...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-08-2002 9:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 1:40 schreef humanator het volgende:
het kan me nix ballen eigenlijk, het is menselijk dus...

mij kan het eigenlijk wel schelen... tis wel n hufterige streek


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-08-2002 9:15 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja het is kut natuurlijk dat zoiets gebeurd, maar mongolen heb je overal dus waarschijnlijk ook af en toe een verdwaalde in de metalscene. Ik denk dat dit dus een uitzondering is en niet een verandering van gedrag in de scene.


Bazzio Attacks!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-08-2002 9:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 9:15 schreef bazzio het volgende:
Ja het is kut natuurlijk dat zoiets gebeurd, maar mongolen heb je overal dus waarschijnlijk ook af en toe een verdwaalde in de metalscene. Ik denk dat dit dus een uitzondering is en niet een verandering van gedrag in de scene.

nou ik weet allang dat dit wel meer gebeurd, ben zelf al 2 keer slaags geraakt tijdens een leuk avondje baroeg. Maar ik ben wel met je eens dat t geen verandering in de scene is nee. (maar dus geen verdwaalde in de metalscene, want in de metalscene gebeurt dit net zo hard als daar buiten naar mijn idee)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-08-2002 9:47 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 9:40 schreef FireFox het volgende:
nou ik weet allang dat dit wel meer gebeurd, ben zelf al 2 keer slaags geraakt tijdens een leuk avondje baroeg. Maar ik ben wel met je eens dat t geen verandering in de scene is nee. (maar dus geen verdwaalde in de metalscene, want in de metalscene gebeurt dit net zo hard als daar buiten naar mijn idee)


Nog ff teruglezend. Je hebt gelijk.


Bazzio Attacks!!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-08-2002 11:23 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Beetje veel ophef, maar is inderdaad een vreemde actie


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-08-2002 12:27 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Pffff...ik ben zeker geen fan van Hammerfall,maar daarvoor moet je die mens toch nog niet aanvallen?Ik sla toch ook geen powerfans in mekaar omdat ik toevallig veel meer van death metal en new wave hou?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 15-08-2002 12:45 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

erg lullig allemaal, maar ja. heeft die gast van kreator ook niet nog eens een keer een bierglas het publiek in geflikkerd, en dat die gast die em opong met z'n hoodf zowat z'n oog kwijt was......

heb et al eens eerder gepost maar tijdens een concert van deicide in de kade werd ook een gast in de pit in z'n been gestoken...



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-12-2002 21:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Moby ziekenhuis in geslagen

Moby, onder andere bekend van de hit 'Why does my heart feel so bad', is na een optreden door drie mannen in elkaar geslagen. De muzikant moest in een ziekenhuis worden behandeld aan zijn verwondingen.

Moby liep over straat toen een man hem om een handtekening vroeg. Plotseling viel de man de muzikant aan en sloeg hem tegen zijn hoofd. Zijn bril werd vernield en hij liep diverse snijwonden op. Een andere man spoot een portier van een café pepperspray in het gezicht.

"Daar zat ik dan, bebloed en in elkaar geslagen, wachtend tot ik aangifte kon doen bij de politie. Ik vraag me af waarom deze mannen een gecoördineerde aanval op mij wilden plannen. Ik straal nu niet echt een bepaalde dreiging uit," aldus Moby op zijn website.

(Bron: Fok!)

Het is weer eens raak. Het mag dan geen metal-artiest zijn, het feit dat een dergelijk iemand zo maar aangevallen wordt is natuurlijk erg zorgwekkend.
Bovendien heb ik Moby altijd goed weten te waarderen, zowel qua muziek als zijn instelling t.o.v. muziek in het algemeen. Ronduit belachelijk dit..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 13-12-2002 21:54 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Tja, ik vind het zelf te gek voor woorden dat mensen triest genoeg zijn om anderen (artiesten of fans) hiervoor aan te vallen.

Metalfans zijn, in mijn mening, vaak minder aggresief, maar dit toont wel aan dat er wel degelijk gestoorde gasten tussen zitten. Vind het wel stom van de bewaking dat ze die gast al niet eerder eruit hadden gegooid. Of gewoon de politie bellen en hem op laten pakken voor het verstoren van de openbare orde.

Vraag me overigens af of die gast ladderzat was of niet. Drank maakt die aggresievelingen vaak alleen nog maar erger.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen