IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Patchman own3d jullie allemaal, stelletje homo's Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-04-2009 10:47 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Heavy metal is ontegenzeglijk muziek, maar voor de doorsnee popliefhebber lijkt alles daar ook mee gezegd. Toch telt de heavy-metal subcultuur alleen al in Amerika miljoenen trouwe aanhangers. Veel mensen ervaren dit genre in eerste instantie als cynisch en nihilistisch, en de muziek zowel als de songteksten geven daartoe ook de nodige aanleiding. Maar, wat zien en horen de "metalheads", de trouwe leden van de heavy-metal-scene, zelf in hun muziek? Patchman Spandex Trashing Marco is onze gids in de voornamelijk onbekende metalcultuur in Nederland. De heavy metalmuziek heeft zijn leven namelijk onwijs veranderd!

Bekijk!

http://manbijthond.nl/fragmenten/spandex-marco








Against God and Government


GimmeGore
Doe maar weer zo!
Usericon van GimmeGore
Posted 12-04-2009 10:56 by GimmeGore Wijzig reactieProfiel van GimmeGoreQuote dit berichthttp://gimmegore.hyves.nl

omg die heb ik op tv gezien ja :')


Twisted moshing spandex patchman Marco.... in zijn legging


Rebel without a sauce


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-04-2009 11:11 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Leuk filmpje, zo is ie precies. Zie je ook nog es wat goede muziek op tv; Evil, Future Tense



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 11:17 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Is dat niet die gast die ook die oldschool bandjes naar the Little Devil in Tilburg haalt?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Snark
Usericon van Snark
Posted 12-04-2009 11:20 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

wat een voorbeeld voor alles en iedereen!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-04-2009 11:21 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:17 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Is dat niet die gast die ook die oldschool bandjes naar the Little Devil in Tilburg haalt?


Ja, en hij organiseert volgensmij ook altijd Tilburg Headbangersfest.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 11:28 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:20 schreef Snark het volgende:
wat een voorbeeld voor alles en iedereen!


Een schoolvoorbeeld waarom liefhebbers van ons geliefd metaal door het gros van de bevolking niet serieus genomen wordt. Na het zien van het filmpje kan ik me daar absoluut iets van voorstellen...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 11:28]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2009 11:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik kan me daar al minstens 25 jaar iets bij voorstellen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GimmeGore
Doe maar weer zo!
Usericon van GimmeGore
Posted 12-04-2009 11:51 by GimmeGore Wijzig reactieProfiel van GimmeGoreQuote dit berichthttp://gimmegore.hyves.nl

quote:
Op 12 april 2009 11:28 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Een schoolvoorbeeld waarom liefhebbers van ons geliefd metaal door het gros van de bevolking niet serieus genomen wordt. Na het zien van het filmpje kan ik me daar absoluut iets van voorstellen...



Het is hoe serieus je natuurlijk filmpjes van Man bijt hond neemt.
Ik heb er om gelachen, maar ik vond het ook wel tof dat die gozer schijt heeft aan alles en iedereen, dat kan heel moeilijk zijn als je veel gepest bent.

En het bewijst ook weer hoe openminded metalheads eigenlijk zijn, tuurlijk zullen er ook daar mensen zijn die hem uitlachen of belachelijk maken, maar als je dan zijn ouders helemaal blij hoort vertellen dat hij eindelijk geaccepteerd wordt en vrienden heeft...


Rebel without a sauce


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-04-2009 12:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Marco is een prima gozer.

En dat stukje uit Man Bijt Hons heb ik indertijd gezien, en ik vond het erg leuk.


Bareuh...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2009 12:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Maar kan hij ook tippen aan Kejjedieband, Ulk?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 12:09 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:51 schreef GimmeGore het volgende:
Het is hoe serieus je natuurlijk filmpjes van Man bijt hond neemt.
Ik heb er om gelachen, maar ik vond het ook wel tof dat die gozer schijt heeft aan alles en iedereen, dat kan heel moeilijk zijn als je veel gepest bent.

En het bewijst ook weer hoe openminded metalheads eigenlijk zijn, tuurlijk zullen er ook daar mensen zijn die hem uitlachen of belachelijk maken, maar als je dan zijn ouders helemaal blij hoort vertellen dat hij eindelijk geaccepteerd wordt en vrienden heeft...


Toch weer grappig om op te merken dat op muzikaal vlak menig metalliefhebber moord en brandt schreeuwt als zijn favoriete bandje een millimeter van geijkte muzikale koers afwijkt..oftewel conservatisme in zijn meest primaire vorm...

Voorbeelden: Queensryche, Satyricon, Pestilence, Megadeth, Metallica, Ulver...de lijst is eindeloos...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 12:14]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-04-2009 12:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:07 schreef XXL het volgende:
Maar kan hij ook tippen aan Kejjedieband, Ulk?


Moeiteloos.

En hij ruikt ook beter!


Bareuh...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-04-2009 12:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:51 schreef GimmeGore het volgende:
En het bewijst ook weer hoe openminded metalheads eigenlijk zijn,




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-04-2009 12:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 april 2009 12:09 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Toch weer grappig om op te merken dat op muzikaal vlak menig metalliefhebber moord en brandt schreeuwt als zijn favoriete bandje een millimeter van geijkte muzikale koers afwijkt..oftewel conservatisme in zijn meest primaire vorm...

Voorbeelden: Queensryche, Satyricon, Pestilence, Megadeth, Metallica, Ulver...de lijst is eindeloos...


Nah, afwijken of met slechte muziek aankomen, een heel verschil.


Boeiender


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 12:28 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:24 schreef MR. N het volgende:
Nah, afwijken of met slechte muziek aankomen, een heel verschil.


Het feit dat bands durven te experimenteren met nieuwe elementen is al iets dat ik alleen maar kan toejuichen. Dat het resultaat soms kan tegenvallen is inherent aan het fenomeen an sich...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2009 12:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:24 schreef MR. N het volgende:
Nah, afwijken of met slechte muziek aankomen, een heel verschil.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-04-2009 12:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 april 2009 12:28 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het feit dat bands durven te experimenteren met nieuwe elementen is al iets dat ik alleen maar kan toejuichen. Dat het resultaat soms kan tegenvallen is inherent aan het fenomeen an sich...
Oh, experimenteren is okay, maar als je zover van je eigen "ding" komt te staan is het mischien verstandiger om het onder een andere naam te doen.

Queensryche bijvoorbeeld heeft echt niets te winnen, het is zonder DeGarmo niets meer. Kan je experimenteren wat je wil, maar zaad blijft zaad.

Ulver is juist een weg ingeslagen die ik persoonlijk erg kan waarderen, dat is dus weer het omgekeerde verhaal.


Boeiender


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 12-04-2009 12:35 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik was ook bij een concert waar ze hem gefilmd hebben en we moesten toen zelf ook voor de camera

Gelukkig hebben ze m'n kop er niet bij uitgezonden, sterker nog, ze hebben het hele concert weg gelaten... toch wel apart want ze hebben de heeeeeeel avond met een camera achter hem aangelopen



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-04-2009 12:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:33 schreef MR. N het volgende:
Kan je experimenteren wat je wil, maar zaad blijft zaad.


Tegeltjeswaardig.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 12:41 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:33 schreef MR. N het volgende:
Oh, experimenteren is okay, maar als je zover van je eigen "ding" komt te staan is het mischien verstandiger om het onder een andere naam te doen.

Queensryche bijvoorbeeld heeft echt niets te winnen, het is zonder DeGarmo niets meer. Kan je experimenteren wat je wil, maar zaad blijft zaad.

Ulver is juist een weg ingeslagen die ik persoonlijk erg kan waarderen, dat is dus weer het omgekeerde verhaal.


"Tribe" is een plaat waar deGarmo nog aan meegeschreven heeft, maar dat was ook een losse flodder. Operation Mindcrime II en The American Soldier vind ik nochthans zeer solide..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2009 12:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 12:51 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Over Queensryche gesproken, heb ik weer gelezen dat menig recensent de nieuwe plaat niet goed vindt, omdat het niet lijkt op het Queensryche van weleer (Rage for order e.d). Als je zoiets schrijft, snap je de essentie van een band als Queensryche niet. Geoff Tate en zo doen toch lekker waar ze zelf zin in hebben en daar kan ik alleen maar bewondering voor opbrengen, ondanks het resultaat soms beklagenswaardig is...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2009 12:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:51 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Over Queensryche gesproken, heb ik weer gelezen dat menig recensent de nieuwe plaat niet goed vindt, omdat het niet lijkt op het Queensryche van weleer (Rage for order e.d). Als je zoiets schrijft, snap je de essentie van een band als Queensryche niet. Geoff Tate en zo doen toch lekker waar ze zelf zin in hebben en daar kan ik alleen maar bewondering voor opbrengen, ondanks het resultaat soms beklagenswaardig is...


Dat gelul hoor ik ook al jaren over Marillion terwijl die toch keer op keer met een ijzersterk album op de proppen komen.

De mening van recensenten kan mij eigenlijk doorgaans gestolen worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-04-2009 12:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:17 schreef WhiteRider het volgende:



+1


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 13:04 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Het mooiste zijn van die gasten die claimen dat er na 1990 geen goede metal meer uitgekomen is en de pandametaalpuristen die vinden dat een band niet meer cvlt is omdat ze plotseling wel meer dan vier akkoorden kunnen spelen en erachter komen dat hun boodschap met een goede productie plotseling wel over komt...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 13:05]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen