IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Patchman own3d jullie allemaal, stelletje homo's Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2009 13:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 12:56 schreef XXL het volgende:
Dat gelul hoor ik ook al jaren over Marillion terwijl die toch keer op keer met een ijzersterk album op de proppen komen.

De mening van recensenten kan mij eigenlijk doorgaans gestolen worden.
Dat komt ook omdat de meesten een plaat al gaan recenseren na amper 3 of minder luisterbeurten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 13:14 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Ik ben zelf ook recensent geweest bij enkele e-zines en doorgaans zijn vijf luisterbeurten meer dan voldoende. Bij ingewikkelde en experimentele muziek kan het soms langer duren voordat de puzzelstukjes op hun plek vallen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2009 13:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 13:06 schreef spectre het volgende:
Dat komt ook omdat de meesten een plaat al gaan recenseren na amper 3 of minder luisterbeurten


I'm offended!


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-04-2009 14:07 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 april 2009 13:04 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het mooiste zijn van die gasten die claimen dat er na 1990 geen goede metal meer uitgekomen is en de pandametaalpuristen die vinden dat een band niet meer cvlt is omdat ze plotseling wel meer dan vier akkoorden kunnen spelen en erachter komen dat hun boodschap met een goede productie plotseling wel over komt...


Hoe je het ook wend of keert, voor 1990 zijn er gewoon beter albums uitgekomen, vind je dit niet dan heb je of geen smaak of je bent homofiel


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 16:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hahaha, wat een gaaf filmpje. Ik heb die gast wel eens gezien op een concert, ik kreeg meteen flashbacks ed.

Alleen snap ik niet zo dat hij gepest is om het metal zijn? Dat zal vast een andere reden gehad hebben.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2009 16:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 april 2009 13:14 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Ik ben zelf ook recensent geweest bij enkele e-zines
Ja, waarom heb je je oude nick hier eigenlijk weggedaan?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-04-2009 16:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat een treurig filmpje, godsamme. Dat zulke mensen echt bestaan.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 16:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2009 16:22 schreef Snaack het volgende:
Wat een treurig filmpje, godsamme. Dat zulke mensen echt bestaan.


Hij is ietwat autistich, begreep ik, dus tsja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-04-2009 16:24 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 16:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hahaha, wat een gaaf filmpje. Ik heb die gast wel eens gezien op een concert, ik kreeg meteen flashbacks ed.

Alleen snap ik niet zo dat hij gepest is om het metal zijn? Dat zal vast een andere reden gehad hebben.

Ik kan me van die tv-uitzending herinneren dat hij een vorm van autisme had, toch?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2009 16:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 16:20 schreef Judge M. het volgende:
Ja, waarom heb je je oude nick hier eigenlijk weggedaan?


welke was dat dan?


signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-04-2009 16:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 16:23 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hij is ietwat autistich, begreep ik, dus tsja.


Dat zijn de meeste metalheads.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2009 16:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 april 2009 16:25 schreef Hypnos het volgende:
welke was dat dan?
Dat mag hij zelf vertellen

(ik weet het eerlijk gezegd ook al niet eens meer )



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2009 17:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 14:07 schreef Rotzak het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, voor 1990 zijn er gewoon beter albums uitgekomen, vind je dit niet dan heb je of geen smaak of je bent homofiel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 17:55 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 16:20 schreef Judge M. het volgende:
Ja, waarom heb je je oude nick hier eigenlijk weggedaan?


Klassiek geval van inloggegevens zijn verloren


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 17:59 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 14:07 schreef Rotzak het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, voor 1990 zijn er gewoon beter albums uitgekomen, vind je dit niet dan heb je of geen smaak of je bent homofiel


Of je hebt gewoon stront in je oren en een blok beton voor je kop...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-04-2009 18:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 14:07 schreef Rotzak het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, voor 1990 zijn er gewoon beter albums uitgekomen, vind je dit niet dan heb je of geen smaak of je bent homofiel


Of allebei natuurlijk.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 21:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2009 17:55 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Klassiek geval van inloggegevens zijn verloren


Wat was je ouwe nick dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 21:34 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Borgia


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 21:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Aaaaaahhhhhh. Bekend, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 21:41 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Positief hoop ik?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 21:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tuurlijk. Maar ik heb zowiezo zo goed als geen negatieve ervaringen met users hier.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 21:49 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Kennelijk ben je ook iemand van de oude garde..onder welke nick stond jij vroegah bekend?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 21:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik post hier sinds eind 2001, ja. Ik mag graag van naam wisselen, hehe. Als eerste webblaster wim, toen oud vuil, toen wansmaak en nu de tegenpartij.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 21:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Je komt me inderdaad bekend voor. Jacobse en Van Es zijn natuurlijk helden!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2009 22:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat dacht ik, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen