IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : DelftDOOM II - 10-10-2009 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-04-2009 8:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het festival voor 2009 gepland op zaterdag 10 oktober. De eerste 2 namen zijn bekend, namelijk Akelei en AHAB. Er worden nog 2 namen bekendgemaakt.

In tegenstelling tot vorig jaar zal er dit jaar wel ‘n voorverkoop zijn. Maar…er zijn maar 120 kaartjes beschikbaar! Wanneer de voorverkoop begint is nu nog niet bekend.

Ik neem aan dat het weer in de Boulevard zal plaatsvinden?

Goed bezig die gast(en)!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-09-2009 11:29]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2009 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Komt Ahab ook nog op andere plekken? Ze zijn gaaf, maar zie ze liever dichterbij.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 29-04-2009 16:14 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Neen, dit is een unieke show in Nederland. Dit optreden maakt niet deel uit van een tour!

Normaal gezien vind dit weer plaats in Boulevard, hopelijk heeft de zaal geen schade opgelopen na de brand in een aanpalend gebouw deze zondag...

Binnen een tweetal weken de laatste 2 namen, en meer info.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-04-2009 18:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

AHAB!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2009 18:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2009 16:14 schreef kingofinsania het volgende:
Normaal gezien vind dit weer plaats in Boulevard, hopelijk heeft de zaal geen schade opgelopen na de brand in een aanpalend gebouw deze zondag...
Idd ja.. Was ook het eerst waar ik aan moest denken toen ik de beelden van de fik zag.. En dan wellicht niet door de fik maar dan door het vele bluswater wat er tegenaan gespoten is om de boel niet te laten afbranden..



meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 30-04-2009 10:27 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Begint goed.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 30-04-2009 12:51 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

AHAB

Zeker aanwezig


Never have so many sacrificed so much for so few


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 12-05-2009 11:13 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Nu ook de laatste namen bekend voor DelftDOOM

Deze Franse band, met leden van oa Funeralium, inborn Suffering en Ad Vitam Aeternam, schitterde vorig jaar reeds op DDD, en mag nu opnieuw zijn opwachting maken op het Nederlandse podium; we hebben het hier natuurlijk over MOURNING DAWN

De laatste band komt uit een land waar je geen kille, wanhopige doomklanken verwacht! Het idyllische Griekenland is deze keer niet de leverancier van ouzo, sirtaki en feta, maar van een heerlijke, opkomende death/doomband. ze stonden reeds op het podium met namen zoals Mourning Beloveth, Ataraxie, Saturnus, Mar Des Grises ea.
Hun naam?
SHATTERED HOPE

Samen met AKELEI en AHAB zijn dit de bands die dit jaar de affiche van DelftDOOM sieren!



Meer info ivm ticketverkoop, route, tijden edm, kunnen jullie (binnenkort) vinden op www.myspace.com/delftdoom

[Dit bericht is gewijzigd door kingofinsania op 24-09-2009 11:06]



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-05-2009 16:39 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Uiteraard ook aanwezig. Ahab, Shattered Hope


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-05-2009 15:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooi.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 14-07-2009 11:37 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Flyer UP!

Meer info, and mss verrassing volgt later!



mascha
Usericon van mascha
Posted 15-07-2009 23:45 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 11:37 schreef kingofinsania het volgende:
and mss verrassing volgt later!


ben nieuwsgierig


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-07-2009 22:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja ik ook. :p


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 27-07-2009 10:27 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Ticketsales beginnen op 1 augustus!

Meer info op de myspace!!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-08-2009 7:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tickets na drie ( ) pogingen binnen!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 06-08-2009 10:32 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Ja, dat had inderdaad wat voeten in de aarde

Nog volop tickets te verkrijgen!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-09-2009 12:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het wordt dus DelftDOOM in plaats van BredaDOOM. Stuk verder (en duurder) om er te komen...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 21-09-2009 12:55 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Het was helaas of verhuizen naar een andere locatie, of alles aflassen, wat een financiële ramp voor mij en 1 van de bands zou zijn geweest.

Over de naam van het hele gebeuren is nog wat onduidelijkheid, ik maak zo snel mogelijk een nieuwe flyer.

Mensen met kaarten die nog vragen hebben, mail gerust!



Psy_Hell
Usericon van Psy_Hell
Posted 21-09-2009 18:36 by Psy_Hell Wijzig reactieProfiel van Psy_HellQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/psy_sue

Leuke 'BREDA'doom joh..
Zucht, ik moet echt maar eens verhuizen uit Zeeland. Alles zo tering ver weg.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 21-09-2009 18:54 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Ik had ook liever in Breda gebleven, maar ja, ik kan helaas niets doen aan fouten van anderen...



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-09-2009 19:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2009 12:44 schreef Mark Z het volgende:
Het wordt dus DelftDOOM in plaats van BredaDOOM. Stuk verder (en duurder) om er te komen...


Delft is qua reistijd (ik kom vanaf Dordrecht) nagenoeg hetzelfde , maar wel ietsjes duurder, maar dat geeft ook niet zoveel.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-09-2009 19:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 11:37 schreef kingofinsania het volgende:
Flyer UP!

Meer info, and mss verrassing volgt later!


Ik weet nu wat de verrassing was! Ik heb nog steeds erg veel zin in. Drie gave bands die ik nog nooit gezien heb.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 21-09-2009 19:08 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Jaja, tada, big suprise!

Nee, die verrassing komt er dus niet, maar wel volgend jaar!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-09-2009 19:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Blijft het tijdschema (wat op de myspace staat) nog wel hetzelde?

Deze dus:
20.00 uur: Deuren open
20.30 - 21.10 uur AKELEI
21.30 - 22.20 uur SHATTERED HOPE
22.40 - 23.40 uur MOURNING DAWN
00.00 - 01.30 uur AHAB


EDIT: Ah, dit is nu het nieuwe schema:

Deuren: 19.00
AKELEI: 19.45 - 20.20
SHATTERED HOPE: 20.35 - 21.20
MOURNING DAWN: 21.35 - 22.25
AHAB: 22.40 - 00.00


[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-09-2009 19:33]


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 22-09-2009 14:15 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht



Naam wordt dus gewijzigd naar DelftDOOM!

Meer info op www.myspace.com/delftdoom

@MarkZ: wil jij even de topictitel aanpassen?



miikja
Usericon van miikja
Posted 22-09-2009 16:43 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Maak er dan bredaDOOM wordt delftDOOM van oid.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen