IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Dodenherdenking/4 Mei Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-05-2009 23:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2009 23:51 schreef Ingrimd het volgende:
Ik weet het niet.
Zolang er nog mensen leven die de oorlog hebben meegemaakt mag het van mij wel in ere worden gehouden, want het betekent heel veel voor die mensen.
En anders er misschien een wat algemenere dag ervan maken zoals ze ook met bevrijdingsdag hebben gedaan, dat tegenwoordig 'dag van de vrijheid' ofzoiets is.




Dat is dus al zo, wat ik eerder al zei.

Wikipedia:

"Tijdens de Nationale Herdenking herdenken wij allen - burgers en militairen - die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 02-05-2009 23:54 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Ik weet niet echt hoe ze dat in de transportwereld doen eerlijk gezegd. Tot nu toe ben ik of elk jaar vrij geweest rond deze tijd of had ik nachtdienst en sliep ik overdag. En als ik vrij was zat ik achter de pc muziekjes op te nemen of bewerken.
Verder vind ik het een goede zaak.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 02-05-2009 23:58 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 2 mei 2009 23:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat is dus al zo, wat ik eerder al zei.

Wikipedia:

"Tijdens de Nationale Herdenking herdenken wij allen - burgers en militairen - die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.


Oh sorry, overheen gelezen
Maar ja, op de uni leren wij dat wikipedia slecht is

Maar goed, ik wist dat niet eens
Vind het wel goed om de dag op die manier in te vullen



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-05-2009 8:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2009 23:58 schreef Ingrimd het volgende:

Maar ja, op de uni leren wij dat wikipedia slecht is


Niet alles geloven wat leraren/professoren zeggen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-05-2009 8:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dodenherdenking en bevrijdingsdag zijn gewoon momenten die moeten blijven bestaan, al is het alleen al uit respect voor de mensen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 03-05-2009 9:39 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2009 23:58 schreef Ingrimd het volgende:
Oh sorry, overheen gelezen
Maar ja, op de uni leren wij dat wikipedia slecht is




[offtopic]Op mijn opleiding (HBO) is wikipedia ook zo ongeveer the source of all evil, mogen wij ook niet gebruiken![/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 03-05-2009 9:40]



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-05-2009 15:15 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 mei 2009 9:39 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
[offtopic]Op mijn opleiding (HBO) is wikipedia ook zo ongeveer the source of all evil, mogen wij ook niet gebruiken![/offtopic]


Wij ook niet, maar meestal staat in de aangeschafte literatuur precies hetzelfde.


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2009 16:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

*zucht*

4 en 5 mei zijn nationale momenten waarop we met elkaar stilstaan bij slachtoffers van oorlogsgeweld en onvrijheid en we ons realiseren hoe kwetsbaar de vrijheid is.

http://www.4en5mei.nl/herdenken

Mag deze wel?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 03-05-2009 16:21 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Dan te bedenken dat veel teksten van Wikipedia uit wetenschappelijke bronnen komt...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-05-2009 17:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2009 20:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat is daar dan mis mee? Ik heb zelf ook 3 oorlogen meegemaakt en vind het juist een goede zaak dat het niet alleen maar om wo II gaat.


ja dat snap ik volledig, het is ook niet om andere gevallen teniet te doen.
Wat mij dwars zit is omdat het aantal veteranen van WO II drastisch afneemt er daarom is besloten om alles onder 1 dak te plaatsen.
Dus ook de dodenherdenking.
Ik vindt persoonlijk dat de dodenherdenking gekoppeld moet blijven aan WO II.
En dan bij wijze van een andere dag om de gevallenen van andere oorlogen te herdenken.

er wordt naar mijn inzien alles op 1 hoop gegooid, in de zin van makkelijk.



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-05-2009 17:37 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 16:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
*zucht*

4 en 5 mei zijn nationale momenten waarop we met elkaar stilstaan bij slachtoffers van oorlogsgeweld en onvrijheid en we ons realiseren hoe kwetsbaar de vrijheid is.

http://www.4en5mei.nl/herdenken

Mag deze wel?



hier baal ik dus van.
Ik was er al bang voor dat het hele overdreven gedraak van die "aanslag" naar voren gehaald zou worden op deze data.

*dubbel zucht*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-05-2009 18:16 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Dat zou inderdaad erg opportunistisch zijn, maar uit dat stukje tekst kan ik dat nog niet echt opmaken, toch?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2009 23:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

25 September 2009
Defensie stopt steun 5-meiviering

Defensie stopt na 2010 met de steun aan de herdenking van de bevrijding in Wageningen. Het is dan 65 jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog. Vanaf 2011 wil Defensie niet meer meewerken aan de viering van 5 mei in Wageningen.

Het ministerie wil zich voortaan louter richten op de Veteranendag in Den Haag. Die is niet alleen voor veteranen uit de Tweede Wereldoorlog, maar voor alle veteranen. Het besluit betekent dat militairen volgend jaar voor het laatst meedoen aan het defilé in Wageningen.

Het comité dat de viering in Wageningen organiseert, zegt dat hierdoor het doek valt voor de herdenking.



Er moet bezuinigd worden bij defensie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-09-2009 0:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tsja, zat er wel een keer aan te komen.

Niks mis met een dag voor alle veteranen, lijkt me. Al krijg ik alleen altijd de uitnodiging voor de regionale dag. Geen idee waarom.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-09-2009 0:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-09-2009 0:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Njah, ik zal wel de laatste zijn die gaat zeggen dat hij er altijd bij is, maar ik heb toch de indruk dat veel mensen van de jongere generatie er toch wel waarde aan hechten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-09-2009 0:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, het doet mij niets, iig. Afgesloten gedeelte van mijn leven, ik ga me daar niet meer druk om maken. Maar goed dat het er is, voor diegene die daar wat aan hebben.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 26-09-2009 11:12 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 2 mei 2009 23:58 schreef Ingrimd het volgende:
Oh sorry, overheen gelezen
Maar ja, op de uni leren wij dat wikipedia slecht is

En als er nou op Wikipedia stond dat het een slechte bron is?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-09-2009 11:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 september 2009 23:36 schreef XXL het volgende:
25 September 2009
Defensie stopt steun 5-meiviering

Defensie stopt na 2010 met de steun aan de herdenking van de bevrijding in Wageningen. Het is dan 65 jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog. Vanaf 2011 wil Defensie niet meer meewerken aan de viering van 5 mei in Wageningen.

Het ministerie wil zich voortaan louter richten op de Veteranendag in Den Haag. Die is niet alleen voor veteranen uit de Tweede Wereldoorlog, maar voor alle veteranen. Het besluit betekent dat militairen volgend jaar voor het laatst meedoen aan het defilé in Wageningen.

Het comité dat de viering in Wageningen organiseert, zegt dat hierdoor het doek valt voor de herdenking.



Er moet bezuinigd worden bij defensie?
Ik kan me er op zich wel in vinden eigenlijk. Nu nog weg uit Afghanistan en ze komen een eind in de goede richting



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-09-2009 23:08 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Afgelopen 4 mei zat ik in een politiecel rond de klok van acht.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-09-2009 23:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wees er maar trots op...


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-09-2009 23:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2009 11:17 schreef Judge M. het volgende:
Ik kan me er op zich wel in vinden eigenlijk. Nu nog weg uit Afghanistan en ze komen een eind in de goede richting


+1


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2009 20:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2009 23:08 schreef BARABAS het volgende:
Afgelopen 4 mei zat ik in een politiecel rond de klok van acht.


Dan ben je aardig lenig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2009 20:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 23:36 schreef XXL het volgende:
25 September 2009
Defensie stopt steun 5-meiviering

Defensie stopt na 2010 met de steun aan de herdenking van de bevrijding in Wageningen. Het is dan 65 jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog. Vanaf 2011 wil Defensie niet meer meewerken aan de viering van 5 mei in Wageningen.

Het ministerie wil zich voortaan louter richten op de Veteranendag in Den Haag. Die is niet alleen voor veteranen uit de Tweede Wereldoorlog, maar voor alle veteranen. Het besluit betekent dat militairen volgend jaar voor het laatst meedoen aan het defilé in Wageningen.

Het comité dat de viering in Wageningen organiseert, zegt dat hierdoor het doek valt voor de herdenking.



Er moet bezuinigd worden bij defensie?

Dit is toch oud nieuws? Volgens mij was dit vorig jaar al bekend (en misschien al eerder).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2009 20:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 september 2009 20:44 schreef bastianus het volgende:
Dan ben je aardig lenig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2009 21:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2009 23:36 schreef XXL het volgende:
25 September 2009
Defensie stopt steun 5-meiviering

Defensie stopt na 2010 met de steun aan de herdenking van de bevrijding in Wageningen. Het is dan 65 jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog. Vanaf 2011 wil Defensie niet meer meewerken aan de viering van 5 mei in Wageningen.

Het ministerie wil zich voortaan louter richten op de Veteranendag in Den Haag. Die is niet alleen voor veteranen uit de Tweede Wereldoorlog, maar voor alle veteranen. Het besluit betekent dat militairen volgend jaar voor het laatst meedoen aan het defilé in Wageningen.

Het comité dat de viering in Wageningen organiseert, zegt dat hierdoor het doek valt voor de herdenking.



Er moet bezuinigd worden bij defensie?

Volgens mij is het een beetje doodgebloed sinds prins Bernhard niet meer meedoet. Ik vind sowieso dat die man het de laatste jaren een beetje af laat weten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen