IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Anthony & the Johnsons
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-05-2009 18:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heel vreemde muziek, vooral door de stem van Anthony. Totaal geen metal, maar aan sfeer ontbreekt het in ieder geval niet! Stem is een beetje love it or hate it, maar in mijn geval trek ik het prima.

Ik zag nog geen topic, maar ben de naam wel een paar keer op dit forum tegengekomen. Meer liefhebbers?



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-05-2009 18:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Die I am a bird now wel een aantal keer gedraaid, mooie plaat. Alleen die laatste heb ik pas 1 keer gecheckt, hoe bevalt die?



Silence
Usericon van Silence
Posted 09-05-2009 18:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik word helemaal kriegel van die band. M'n moeder draait het de héle godganse dag.. *vlucht!*

edit: geen verkeerde muziek hoor, maar je moet het niet te lang luisteren..

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-05-2009 18:24]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-05-2009 19:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk alleen de laatste plaat echt. Heb wel eens wat nummertjes via een maat gehoord van eerdere platen.

Die nieuwe is in ieder geval in zn geheel behoorlijk melancholisch en ik vind het een superplaat.
Cheers



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-05-2009 20:14 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-05-2009 21:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Shit ik dacht toch echt dat het Anthony was en niet Antony. Bij deze voor de verandering mijn excuses.

Meteen ook duidelijk waarom hij niet bij de search naar boven kwam.
Cheers



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen