IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bob Dylan Vorige pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 11-09-2012 18:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

De nieuwe is zeer goed te doen. Sommige nummers zijn aan de lange kant en nogal eentonig terwijl het langste nummer (14 minuten) weer compleet geniaal is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-09-2012 15:50 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Oh man, wat is Tempest een fijn album.
Juist die lange nummers zijn fijn. Narrow Way, Tin Angel. Juweeltjes.


You have time. You are doing fine.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-09-2012 0:04 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik ben er nu wel uit wat betreft Dylan. Blonde on Blonde is mijn favoriet. En de 2 albums daarvoor zijn ook van grote klasse.

The Basement Tapes op het eerste gehoor iets minder, wellicht nog wat vaker horen. Geldt ook voor Blood On The Tracks en Desire. Maar zijn werk uit de tweede helft jaren 60 is echt geniaal, wat een baas, helemaal grijs gedraaid afgelopen dagen


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-09-2012 0:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 september 2012 18:30 schreef Verval het volgende:
Sommige nummers zijn aan de lange kant en nogal eentonig terwijl het langste nummer (14 minuten) weer compleet geniaal is.


Bij dwdd werd juist dat nummer volgens mij de grond in getrapt. Door groot liefhebbers. Ik vond dat toen al vaag.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-09-2012 10:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Grond in getrapt? "Wel goed, maar toch iets te lang." Of iets in die trend. Fijn nummer inderdaad!



spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2012 21:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is een beetje de cultuur van vandaag de dag, alles moet snel en het mag zeker niet te lang duren. Eigenlijk perfect voor bands als Grindbashers als je het zo bekijkt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen