IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : MotoGp (ook voor 125 & 250CC) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2011 14:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Italianen vallen (tegen)


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2011 14:59 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Rossi veegde Stoner van de baan, letterlijk.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-04-2011 15:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Heeft zich na de race ook meteen verontschuldigd bij Stoner.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2011 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die was precies nog onder de indruk ook


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-04-2011 15:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou ja, het was ook geen opzet van Rossi.

En Rossi is ook niet zo'n kamikaze coureur als bijvoorbeeld een Simoncelli.


 


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2011 12:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



mascha
Usericon van mascha
Posted 23-10-2011 13:36 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2011 12:40 schreef Tool-fan het volgende:
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_automotor/1.1138825

dodelijk ongeval van Marco Simoncelli :s :s


ik heb het gezien vanmorgen vind het verschrikkelijk


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-10-2011 13:50 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Waarom schiet die helm af? Nog niet het laatste woord over gesproken denk ik...


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-10-2011 14:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Trieste tijden voor de auto/motorsport. Eerst Dan Wheldon, nu dit...


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2011 16:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het lijkt op die beelden wel alsof ie al buiten westen is voordat Edwards en Rossi er bovenop vliegen.
Hij hangt tenminste behoorlijk vreemd naast zijn motor in een evenzo vreemde rijrichting als je het mij vraagt.



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2011 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

verschrikkelijk idd,
en die helm gewoon in twee?!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2011 18:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-10-2011 18:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

O ja, hulpverleners mogen natuurlijk niet vallen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2011 18:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

best niet wanneer er iemand met een gebroken nek op je brancard ligt


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-10-2011 19:07 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 25 oktober 2011 18:26 schreef Hypnos het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/955/Auto--en-Motorsport/article/detail/1338987/2011/10/25/Hulpverleners-lieten-brancard-met-Simoncelli-vallen.dhtml




Oei, wtf, dat is wel heeeel ongelukkig.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-10-2011 19:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 18:59 schreef Hypnos het volgende:
best niet wanneer er iemand met een gebroken nek op je brancard ligt


Natuurlijk, neemt niet weg dat het ook maar mensen zijn. Zij hadden niet moeten struikelen, hij had niet moeten vallen.. blah blah..



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-10-2011 19:16 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

laat ons maar hopen dat hij al dood was voor ze hem lieten vallen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2011 20:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoop ook wel dat hij op slag dood was

natuurlijk ook niet de schuld van die hulpverleners, maar als je ziet hij er bij Formule 1 een half hospitaal ter plekke komt en hier 4 Maleisiërs en een paardekop...


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-11-2011 15:47 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wat een mongol die Bautista.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-05-2012 9:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Best een droevige bedoening eigenlijk dat Ducati.

Ze kwamen de MotoGP binnenb en toen ging het best redelijk, haalden zelf nog wat titels met Stoner en sindsdien zijn ze duidelijk de weg kwijt.

Rossi zal zich best nog eens achter de oren krabben denk ik.


 


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 08-11-2015 4:08 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Ik denk dat hij weer genoeg te krabben heeft.........


Doch ik hoop dat hij morgen kampioen wordt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-11-2015 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

benieuwd ja, tonen ze het op tv?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-11-2015 12:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Marcrash heeft toch een heel seizoen verpest, ongeacht wie er kampioen wordt.

Voor mijn part rijden ze 'm nou echt van zijn fiets.


En te zien op Eurosport.


[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-11-2015 12:53]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-11-2015 14:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gezien


Spanje heeft gewonnen


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-11-2015 14:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Was te verwachten.

Spaanse rijders, Dorma is Spaans, Spaanse race...
Vriendjespolitiek ten top.

Echt een kampioenschap om trots op te zijn voor Lorenzo, with a little help from his friends.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen