IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : MotoGp (ook voor 125 & 250CC) Vorige pagina
Hypnos
je bekijkt me maar
Usericon van Hypnos
Posted 08-11-2015 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Doet zelf geen move verkeerd natuurlijk, constante rijder, doch niet uitzonderlijk

Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid.

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-11-2015 18:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Ik zeg ook niet dat Lorenzo veel te verwijten valt. Hij heeft op de baan gedaan wat ie moest doen.

Wat wel sneu voor hem is is dat Marcrash hem hier bij geholpen heeft door in de voorlaatste 2 races Rossi te gaan zieken. En zelfs in de laatste race gaat Marcrash niet vrijuit. Die heeft er met de rem op gereden om Lorenzo te laten winnen en zijn best gedaan om Pedrosa te blocken. Hij werd niet voor niks uitgejoeld (heb ik gelezen want ik heb het podium niet meer gekeken).

Dit is 'de internetz', lul !!!

Natural Disaster
Rule #6
Posted 08-11-2015 18:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Natural Disaster
Rule #6
Posted 08-11-2015 22:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2015 22:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Natural Disaster
Rule #6
Posted 08-11-2015 22:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Hypnos
je bekijkt me maar
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2020 18:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

deze middag,

schrikmomentje

Natural Disaster
Rule #6
Posted 16-08-2020 18:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Rossi is in 1 bocht 20 jaar ouder geworden denk ik.

Hypnos
je bekijkt me maar
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2020 19:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee die is er niet goed van

echt ...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-08-2020 19:26]

Natural Disaster
Rule #6
Posted 23-08-2020 15:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

En wat doe je als je remmen niet werken?
Dan stap je bij 200km/h van je motor.

Hypnos
je bekijkt me maar
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2020 19:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com