IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Darkthrone Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-07-2003 1:00 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juli 2003 0:59 schreef Vampie het volgende:
Hmm...heb ze een keer live gezien..volgens mij ging het wel...was niet ontzettend onder de indruk ofzo.


dan verdien jij die eer helemaal niet


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-07-2003 1:02 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 11 juli 2003 0:59 schreef Vampie het volgende:
Hmm...heb ze een keer live gezien..volgens mij ging het wel...was niet ontzettend onder de indruk ofzo.


Ze hebben nooit opgetreden zover ik weet. De laatste tijd luister ik Under a Funeral Moon veel. Hate Them heb ik nog nooit gehoord op de titeltrack na.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-07-2003 1:04 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juli 2003 1:02 schreef Heiden het volgende:
Ze hebben nooit opgetreden zover ik weet. De laatste tijd luister ik Under a Funeral Moon veel. Hate Them heb ik nog nooit gehoord op de titeltrack na.


Voor zover ik weet hebben ze wel degelijk opgetreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 11-07-2003 1:04]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-07-2003 1:05 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 11 juli 2003 1:04 schreef Claw het volgende:
Voor zover ik weet hebben ze wel degelijk opgetreden.


Voor zo ver ik weet hebben ze zeer weinig opgetreden (en zo ver ik weet niet in nederland)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 1:06 by Rob Profiel van Rob

quote:
Op 11 juli 2003 1:02 schreef Heiden het volgende:
Ze hebben nooit opgetreden zover ik weet. De laatste tijd luister ik Under a Funeral Moon veel. Hate Them heb ik nog nooit gehoord op de titeltrack na.





Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-07-2003 1:06 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juli 2003 1:05 schreef Dunne_Hein het volgende:
Voor zo ver ik weet hebben ze zeer weinig opgetreden (en zo ver ik weet niet in nederland)


Voor zover ik weet geloof ik dat wel. En voor zover ik weet weet Hub de Gallier vast nog wel al hun concerten te herinneren


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-07-2003 1:09 by Heiden Profiel van Heiden

Nocturno is wel op tour geweest met Satyricon, maar Darkthrone in Nederland? Daar staat mij niks van bij. Het is toch vrij bekend dat ze al heel lang weigeren om op te treden. Misschien hebben ze in de vroege jaren negentig wel optredens gegeven.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-07-2003 1:10 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 11 juli 2003 1:06 schreef Claw het volgende:
Voor zover ik weet geloof ik dat wel. En voor zover ik weet weet Hub de Gallier vast nog wel al hun concerten te herinneren


Was dat niet op dat festival in Noorwegen?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 1:29 by Rob Profiel van Rob

en we hebben natuurlijk de darkthrone live bootleg waarvan ik de naam ben vergeten


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2003 9:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 10:49 by Rob Profiel van Rob

Die plaat heb ik gekocht voor 15 pleuro, er was laast een lp markt in almere* en ik verwachte alleen maar spullen zoals beegee's lps enzo, maar toen ik daar eenmaal aankwam schrok ik me de pleuris, alleen maar blackmetal. Te....veel...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2003 11:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juli 2003 10:49 schreef Rob het volgende:
Die plaat heb ik gekocht voor 15 pleuro, er was laast een lp markt in almere* en ik verwachte alleen maar spullen zoals beegee's lps enzo, maar toen ik daar eenmaal aankwam schrok ik me de pleuris, alleen maar blackmetal. Te....veel...
Tis ook nooit goed met die klagende blekkies...



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-07-2003 11:05 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Darkthrone heeft wel degelijk opgetreden, en zoals eerder vermeld zijn daar bootlegs van. Rond de periode van "Soulside Journey".



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-07-2003 11:10 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

ja maar hebben ze ook in nederland opgetreden? Volgens mij niet.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 11:10 by Rob Profiel van Rob

quote:
Op 11 juli 2003 11:03 schreef Judge M. het volgende:
Tis ook nooit goed met die klagende blekkies...


Ik probeer juist te zeggen dat het hardstikke stoer was dat zo een beurs eindelijk eens in metalloos almere was. En ik ben geen blacky, want ik luister ook thrash, death und classic.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-07-2003 11:14 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 juli 2003 11:10 schreef Dunne_Hein het volgende:
ja maar hebben ze ook in nederland opgetreden? Volgens mij niet.


Naar mij weten niet, volgens mij zijn ze toen maar amper over de grens gegaan. Uitstapje naar Zweden zou misschien nog kunnen......



Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 11:46 by Rob Profiel van Rob

Ik heb in een interview gelezen dat ze nog nooit uit noorwegen zijn geweest, en dat ook niet van plan zijn. Ze willen in noorwegen overlijden, en straks krijgen ze een dodelijk ongeluk een ander land.
(bron, fenriz)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-07-2003 11:50 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 11 juli 2003 11:46 schreef Rob het volgende:
Ik heb in een interview gelezen dat ze nog nooit uit noorwegen zijn geweest, en dat ook niet van plan zijn. Ze willen in noorwegen overlijden, en straks krijgen ze een dodelijk ongeluk een ander land.
(bron, fenriz)

Ik las verleden jaar in een Frans blad een interview met Nocturno Culto (hadden 'em dit jaar weer) , dat in de coulissen van Wacken was afgenomen waar hij als VIP ronddwaalde: hij vond het op Wacken vooral veel te druk, te veel mensen enzo.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-07-2003 13:06 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

ik vind de oude darkthrone te simpel en sfeerloos, nummers als transilvanian hunger, snowfall e natasja zijn wel zeer heerschend ja maar ik vind de laatste 2 platen toch wel de beste.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-07-2003 13:10 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 11 juli 2003 11:46 schreef Rob het volgende:
Ik heb in een interview gelezen dat ze nog nooit uit noorwegen zijn geweest, en dat ook niet van plan zijn. Ze willen in noorwegen overlijden, en straks krijgen ze een dodelijk ongeluk een ander land.
(bron, fenriz)


Fenriz...Even raar als ik


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-07-2003 13:11 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 11 juli 2003 13:06 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind de oude darkthrone te simpel en sfeerloos, nummers als transilvanian hunger, snowfall e natasja zijn wel zeer heerschend ja maar ik vind de laatste 2 platen toch wel de beste.


Grappig, volgens mij ben je een van de weinigen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-07-2003 13:12 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 11 juli 2003 13:11 schreef Dunne_Hein het volgende:
Grappig, volgens mij ben je een van de weinigen
weet't.
ik houw ook meer van wat meer sfeerische darkthrone clonen (armagedda, goddless north) dan van darkthrone zelf.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-07-2003 14:18 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Darkthrone heeft in iedergeval wel (minstens) twee optredens in Finland gehad, begin jaren negentig.. daar zijn ook video-opnamen van gemaakt.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-07-2003 15:31 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 juli 2003 14:18 schreef Valorian666 het volgende:
Darkthrone heeft in iedergeval wel (minstens) twee optredens in Finland gehad, begin jaren negentig.. daar zijn ook video-opnamen van gemaakt.


volgens mijn bootleg elpee, hebben ze in '96 in oslo voor het laatst opgetreden. 4 nummers, toen zijn ze gestopt, ze vonden het publiek niet tof en dronken.

dat was de laatste keer, dat darkthrone opgetreden heeft.

maar misschien kan hub mij aanvullen, verbeter.

noot:

nrs op de bootleg:

1. intro
2. under a funeral moon
3. blackwinged
4. tansylvanian hunger
5. in the shadow of the horns

ow ow ow. lekker!


Oud Vuil.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-07-2003 17:40 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Effe voor de duidelijkheid:Darkthrone heeft NOOIT in Nederland opgetreden.De enige optredens vonden plaats in Noorwegen,Zweden en Finland(Denemarken weet ik effe niet zeker).
Hun laatste optreden stamt uit 1996 toen ze in de Rockefeller speelden(heb hier fotoos van gezien,hele rollen prikkeldraad voor het podium hehe).De reacties van het publiek waren te slecht waarop Gylve heeft besloten nooit meer op te treden.
Nucturno Culto wil wel optreden maar hij kan Gylve niet ompraten.Er zijn namelijk al grote bedragen neergeteld om ze op Wacken te krijgen.
Wat betreft Satyricon,de eerste Nederlandse tour was naar mijn weten inderdaad met Nocturno Culto!

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-07-2003 17:42]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen