IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Darkthrone Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-12-2005 13:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 december 2005 13:29 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb de grap niet gemist maar het is hier zwaar misplaatst. En de grap heeft zijn leukste tijd al wel weer gehad.


Dat ben ik helemaal met je eens!


edit: @Oud Vuil: Ik zou het niet weten... Dat moet je aan de mensen vragen, bij wie ik nogal hard op de teentjes ben gaan staan...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 26-12-2005 13:34]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-12-2005 13:31 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

En wanneer moeten we nu precies lachen?



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-12-2005 13:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Fenris snap het wel.


Vette muziek natuurlijk, soundmurderer enzo.

en dan vooral soundmurderer and sk1. Pomp je boxen, en je ge0tunde pimp my ride bak valt dan helemaal uitelkaar hahaha


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-12-2005 13:51 by Iscariah Profiel van Iscariah

Ik begin Fenriz, die grapjas, steeds gaver te vinden.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-12-2005 14:19 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 december 2005 13:31 schreef altx het volgende:



edit: @Oud Vuil: Ik zou het niet weten... Dat moet je aan de mensen vragen, bij wie ik nogal hard op de teentjes ben gaan staan...


Heel goed.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-12-2005 14:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 december 2005 21:21 schreef altx het volgende:
Even dit topic omhoog schoppen.

Ik zit nu Soulside Journey te luisteren, maar het is eigenlijk bijna niet te bevatten dat deze meesters van de primitieve ende rauwe black metal zo'n ubervette death metal plaat gemaakt hebben.

Dus voor de mensen die Darkthrone nogal overgewaardeerd vinden, die beweren dat ze nauwelijks kunnen spelen (noem alle vooroordelen jegens Darkthrone maar op), ga eerst Soulside Journey eens luisteren en kijk of je nog steeds dezelfde mening hebt...
Op Preparing for War staan twee nummers van Soulside. Ik zal ze zo eens draaien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-12-2005 14:37 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ook knap, om telkens net die nummers over te slaan bij het afspelen.



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 26-12-2005 14:52 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Ik vind Darkthrone zo'n beetje de meest verschrikkelijke kutband die dit universum ooit heeft geteisterd. Maar zelfs ik moet toegeven dat die eerste cd behoorlijk goed is. Helaas is het daarna meer dan een beetje mis gegaan.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-12-2005 14:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 december 2005 14:52 schreef yowannuzz het volgende:
Ik vind Darkthrone zo'n beetje de meest verschrikkelijke kutband die dit universum ooit heeft geteisterd. Maar zelfs ik moet toegeven dat die eerste cd behoorlijk goed is. Helaas is het daarna meer dan een beetje mis gegaan.


Ik ben bang dat ik het hier dan in zekere zin ook nog mee eens ben ook, want als ik had mogen kiezen, had ik veel liever meer albums a la Soulside Journey gehad dan waar ze daadwerkelijk mee op de proppen zijn gekomen. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-12-2005 15:06 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

-1

Tuurlijk is die eerste plaat erg goed, maar ik hoor veel liever het latere werk.



Pred
Usericon van Pred
Posted 26-12-2005 17:21 by Pred Profiel van Pred

idd, Transilvanian Hunger kan ik echt blijven luisteren! Under a funeral moon en a blaze... en panzerfaust zijn ook wel heel goed, maar voor mij is TH toch het absolute hoogtepunt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-12-2005 17:26 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 december 2005 17:21 schreef Pred het volgende:
idd, Transilvanian Hunger kan ik echt blijven luisteren! Under a funeral moon en a blaze... en panzerfaust zijn ook wel heel goed, maar voor mij is TH toch het absolute hoogtepunt.


Laat ik nu net twee Darkthrone albums in mijn bezit hebben, Soulside Journey en Transilvanian Hunger dus.

*zet TH weer eens op om te kijken of hij het met Pred eens kan zijn*


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pred
Usericon van Pred
Posted 26-12-2005 17:28 by Pred Profiel van Pred

quote:
Op 26 december 2005 17:26 schreef altx het volgende:
Laat ik nu net twee Darkthrone albums in mijn bezit hebben, Soulside Journey en Transilvanian Hunger dus.

*zet TH weer eens op om te kijken of hij het met Pred eens kan zijn*


het was wel een van mijn eerste blackmetal albums dus dat speelt ook wel een groot deel mee, maar toch, het blijft geniaal! vind ik natuurlijk hehe.

edit: ik ben trouwens Soulside Journey nog eens aan het luisteren, ik kon er vroeger niet veel mee maar nu klinkt het toch wel lekker eigenlijk, even verder luisteren nu.

[Dit bericht is gewijzigd door Pred op 26-12-2005 17:30]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-12-2005 20:04 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 december 2005 14:37 schreef Oud Vuil het volgende:
Ook knap, om telkens net die nummers over te slaan bij het afspelen.
Ik heb die CD vier jaar geleden gekocht op kennis te maken met Darkthrone en dat beviel zo goed dat ik mij die nummers niet meer kan heugen.

Dit is Kwellie!


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-12-2005 20:42 by altx Profiel van altx

Na zowel Soulside Journey als Transilvanian Hunger een luisterbeurtje gegund te hebben moet ik toch concluderen dat ik eerstgenoemde vele malen gaver vind. So sue me.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-12-2005 20:48 by Iscariah Profiel van Iscariah

I'll see you in court.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-12-2005 0:57 by M. Profiel van M.

Beide albums zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, totaal andere muziek.

"Transilvanian Hunger" is de bom. "Soulside Journey" is ook wel vet, maar doe me dan maar ouwe Entombed of Dismemb0rrrr.... Volgens mij heeft Darkthrone op bijna elk album wel een andere band nageaapt, alleen is op TH zoveel ruis dat je dat niet meer hoort .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-12-2005 0:57]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-12-2005 2:14 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

heb Under a Funeral Moon en A Blaze in the Northern Sky

die tweede is echt


Faustian Spirit of the Earth


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-12-2005 2:36 by Heiden Profiel van Heiden

Ik heb een heel rijtje in mijn rek staan, Panzerfaust en Transilvanian Hunger vind ik het vetste. Ravishing Grimness en Plaguewielder kunnen me ook goed bevallen als ik in een easy listening bui ben en zin heb in niet al te extreme, maar wel lekker beukende en minimale muziek.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


re-MEM-bry-o
Usericon van re-MEM-bry-o
Posted 28-12-2005 1:33 by re-MEM-bry-o Profiel van re-MEM-bry-o

quote:
Op 27 december 2005 2:36 schreef Heiden het volgende:
Ik heb een heel rijtje in mijn rek staan, Panzerfaust en Transilvanian Hunger vind ik het vetste. Ravishing Grimness en Plaguewielder kunnen me ook goed bevallen als ik in een easy listening bui ben en zin heb in niet al te extreme, maar wel lekker beukende en minimale muziek.
wat ben jij dan knap ongelukkig met die primitieve bagguh!!hou alleen ablaze in the northern sky en flikker de rest gewoon weg!!!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 28-12-2005 1:37 by Meltdown Profiel van Meltdown

jah joh!!!
Mafketel. Ben je dronken?

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 28-12-2005 1:42]


Jullie zijn allemaal negers!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-12-2005 1:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 december 2005 1:33 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
wat ben jij dan knap ongelukkig met die primitieve bagguh!!hou alleen ablaze in the northern sky en flikker de rest gewoon weg!!!

Opsodemieteren.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-12-2005 1:39 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 december 2005 1:33 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
wat ben jij dan knap ongelukkig met die primitieve bagguh!!hou alleen ablaze in the northern sky en flikker de rest gewoon weg!!!


Je moeder.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-12-2005 1:44 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Nee, a blaze in the northern sky is niet primitief..

We hebben het toch over Darkthrone?

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-12-2005 1:46]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-12-2005 2:15 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 28 december 2005 1:33 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
wat ben jij dan knap ongelukkig met die primitieve bagguh!!hou alleen ablaze in the northern sky en flikker de rest gewoon weg!!!


En wie ben jij om hier zo'n toontje aan te slaan? Arrogante puistenbek! Jouw mening is nog minder waard als het stuk papier waar ik 's morgens mijn reet mee afveeg!
Ga nu maar weer fijn met je CDtjes spelen, ernaar kijken, tellen, poetsen, zo nu en dan ook eens draaien... Sterf ende verrot!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen