IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Sun Nov 15: Mayhem, Little Devil, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2009 17:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Alledrie de shows was dezelfde setlist (was er trouwens niet bij in Rotterdam, moest overwerken ).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-11-2009 17:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik had nog om me heen gekeken, ik zag u al niet. Gorath was ook goed op dreef in Rotterdam en Mayhem was

Ik kreeg maandag allemaal reacties van vrienden die Mayhem verder niet kennen, wat dat betreft hebben ze zich wel op de kaart gezet met deze actie.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2009 18:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bassist Jørn "Necrobutcher" Stubberud of Norwegian black metallers MAYHEM spoke to Norway's Dagbladet.no about the incident this past weekend in Tilburg, Holland when members of the group and their crew were arrested for allegedly causing several thousand dollars in damage to a hotel room.

On MAYHEM's record label, Season Of Mist, which wrote on its Facebook page following the Tilburg incident, "We're really proud when an established band of 40-year-olds behave like a bunch of inexperienced punks!":

Necrobutcher: "They are so square, they prefer not to have anything to do with guys like us."

On how what led to the hotel trashing:

Necrobutcher: "It was the last night of a three-four day tour, and we were gonna celebrate a little with the guys who had travelled with us. Unfortunately, the hotel room had to pay for this.

"Our rider says that we should get single rooms in three-star hotels. But the local promoter put us in double rooms in a hotel that hadn't been refurbished in sixty or seventy years. When one of us sat down on the bed, it broke. After that, a mirror went, somebody cut themselves a little, there was some blood, and some more stuff got broken.

"We weren't really sober, and we were nine guys: the band, the crew and two Dutch drivers. In the morning, when we finally fell asleep, the police arrived. They saw all the broken rooms, and water was flooding out of some of the pipes. They didn't bother to do any interrogations, they just arrested everybody. Because it was early in the morning, everybody wasn't sober and somebody became a little aggressive. The mood wasn't really great when we were arrested.

"I mentioned to the police that I at some point thought things had gone too far. I think it was when the TV went. For the prosecution, it became a point that I had tried to stop the whole thing. Everybody else was found guilty of complicity."


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-11-2009 18:52 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 18:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sjezus, beetje slap van die lamlul "Nee ja, ik zei nog, jongens zouden jullie dat nu wel doen? Echt waar!".


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2009 18:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha, ik moet telkens denken aan Necrobutchers "interview" in die metal-documentaire "A Headbanger's Journey".

Het verhaal komt een beetje knullig over. "Cult fuckin' legends", hahaha.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2009 19:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 16:59 schreef De Ulk het volgende:
Lul je er maar weer uit.
waaruit? Uit het feit dat ik wel kan lezen? Of dat ik groot fan ben van De Gelderlander? (eigenlijk toch meer van het obscure regio nieuws, maar dan toch ).


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2009 19:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 17:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Toch wel grappig hoe iedereen zo z'n mening heeft zonder er een donder van af te weten wat er werkelijk gebeurd is. Volgens mij weet alleen Deathwish hier wat er werkelijk gebeurd is dus zou hij de enige mogen zijn met een mening. De rest trekt maar al te graag conclusies zonder werkelijke feiten te kennen. De Story en Privé zijn er niks bij

Grappig, volgens deze redenering zou niemand een mening mogen hebben over 99,9% van de zaken die de wereld betreffen. Kun je het forum wel opdoeken.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2009 19:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 19:41 schreef ghoulliette het volgende:
Grappig, volgens deze redenering zou niemand een mening mogen hebben over 99,9% van de zaken die de wereld betreffen. Kun je het forum wel opdoeken.
Ik zeg, als je er geen verstand van hebt, hou je er dan buiten of geef een bescheiden mening. Ga geen oordelen vellen.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 20:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2009 19:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik zeg, als je er geen verstand van hebt, hou je er dan buiten of geef een bescheiden mening. Ga geen oordelen vellen.




En wat een mening van iemand is totaal wat anders dan een oordeel wat iemand ergens over geeft? Mkay.


Boeiender


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-11-2009 20:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Gayhem...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2009 20:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 20:09 schreef MR. N het volgende:
En wat een mening van iemand is totaal wat anders dan een oordeel wat iemand ergens over geeft? Mkay.
Wat ik wilde zeggen is dat mensen te snel een oordeel klaar hebben over iets zonder te weten wat er gaande is. Dat is heel wat anders dan discussieren op een forum over van alles en nog wat wat basically gewoon ouwehoeren zonder diepgang of inhoud is.

Kortom; als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks maar ga niet in het wilde weg gokken wat er plaatsvond en daarop conclusies trekken en oordelen vellen. Simpel toch?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 20-11-2009 20:27 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

T was al met al gewoon een lame actie van wat veertigers die in een midlife crisis zitten....


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-11-2009 21:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 19:40 schreef ghoulliette het volgende:
waaruit? Uit het feit dat ik wel kan lezen? Of dat ik groot fan ben van De Gelderlander? (eigenlijk toch meer van het obscure regio nieuws, maar dan toch ).


Nee, uit het feit dat je de conclusie trekt dat Deathwish de fan was die mee opgepakt was. En als je daarin gecorrigeerd wordt, dat dat dan gelijk aan het ZM-forum zou liggen. Dat men jouw post op een verkeerde manier leest.


Bareuh...


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 20-11-2009 21:19 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 21:17 schreef De Ulk het volgende:
Nee, uit het feit dat je de conclusie trekt dat Deathwish de fan was die mee opgepakt was. En als je daarin gecorrigeerd wordt, dat dat dan gelijk aan het ZM-forum zou liggen. Dat men jouw post op een verkeerde manier leest.
Het had me anders geen reet verbaasd als hij het wel was geweest.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-11-2009 21:20 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 21:19 schreef Kaaskop het volgende:
Het had me anders geen reet verbaasd als hij het wel was geweest.


Oh, maar dát beweer ik ook niet.


Bareuh...


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 20-11-2009 21:42 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 20 november 2009 17:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Toch wel grappig hoe iedereen zo z'n mening heeft zonder er een donder van af te weten wat er werkelijk gebeurd is. Volgens mij weet alleen Deathwish hier wat er werkelijk gebeurd is dus zou hij de enige mogen zijn met een mening. De rest trekt maar al te graag conclusies zonder werkelijke feiten te kennen. De Story en Privé zijn er niks bij


Ik heb gister even het hele verhaal van de andere chauffeur gehoord



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-11-2009 22:00 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 21:42 schreef blastmaster het volgende:
Ik heb gister even het hele verhaal van de andere chauffeur gehoord
Jeetje zeg, je bent bijna net zo stoer als Hubje nu...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Trystys
Usericon van Trystys
Posted 20-11-2009 22:08 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 20 november 2009 17:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Toch wel grappig hoe iedereen zo z'n mening heeft zonder er een donder van af te weten wat er werkelijk gebeurd is. Volgens mij weet alleen Deathwish hier wat er werkelijk gebeurd is dus zou hij de enige mogen zijn met een mening. De rest trekt maar al te graag conclusies zonder werkelijke feiten te kennen. De Story en Privé zijn er niks bij
Nouja in feite is het heel simpel. Mayhem heeft een hotelkamer gemold. Wat de toedracht, gemoedstoestand of alcohol promillage van de heren was doet er niet toe...gemold is gemold en als je het mij vraagt is dat nogal kinderachtig, asociaal en niet ten minste totaal overbodig. Maar andere andere kant is het wel rock 'n roll. Moet je alleen niet zeiken als je moet zitten en de rekening moet betalen.


My friend, watch out for traitors...


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 20-11-2009 22:11 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 20 november 2009 22:00 schreef Doomy het volgende:
Jeetje zeg, je bent bijna net zo stoer als Hubje nu...


Weet ik



Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 20-11-2009 22:19 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 22:08 schreef Trystys het volgende:
Nouja in feite is het heel simpel. Mayhem heeft een hotelkamer gemold. Wat de toedracht, gemoedstoestand of alcohol promillage van de heren was doet er niet toe...gemold is gemold en als je het mij vraagt is dat nogal kinderachtig, asociaal en niet ten minste totaal overbodig. Maar andere andere kant is het wel rock 'n roll. Moet je alleen niet zeiken als je moet zitten en de rekening moet betalen.
+666


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2009 22:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

hahaha, ga me nog stoer voelen ook hier


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-11-2009 22:20 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 22:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
hahaha, ga me nog stoer voelen ook hier


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 20-11-2009 22:23 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 20 november 2009 22:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
hahaha, ga me nog stoer voelen ook hier



Maar dat ben je toch ook



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 20-11-2009 22:34 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 17:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Toch wel grappig hoe iedereen zo z'n mening heeft zonder er een donder van af te weten wat er werkelijk gebeurd is. Volgens mij weet alleen Deathwish hier wat er werkelijk gebeurd is dus zou hij de enige mogen zijn met een mening. De rest trekt maar al te graag conclusies zonder werkelijke feiten te kennen. De Story en Privé zijn er niks bij


Welkom in de wondere wereld van internet.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen