IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 21-11-2009 Outburst, Karbo en Mister Monster @ Zwols Popfront Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-10-2009 22:11 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 22:02 schreef GRINDBASHERS het volgende:
...zou kunnen... inmiddels heb ik een lijstje van een band of 6 tot 10 die ik doorgaans ook noem als we gevraagd worden voor een gig (en ald an niet zelf kunnen)...


Goed zo Herrie!!!!!!!!!!!!!
Dat zouden er meer moeten doen in deze toch al zo barre tijden, je moet mekaar toch een beetje voort helpen niet waar.
Ik zech respeckckckkkcct


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 06-10-2009 22:26 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

De eerste afzegging was inderdaad wegens gezondheidsproblemen van de drummer en voor deze keer hebben de heren ook een reden. Ik vind het alleen niet netjes om dat zomaar te vermelden hier. Mocht de band dit willen verhelderen, dan is dat aan hen. Da's verder hun feestje Hopelijk hebben ze hun zaakjes snel weer op orde, want het lijkt me een erg leuke band voor Popfront.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


herrie
Usericon van herrie
Posted 06-10-2009 22:28 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

helemaal mee eens AoD... er wordt in Zwolle sowieso al veel te veel geluld en geroddeld door een stel theeleuten met enge shirtjes aan!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-10-2009 0:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 oktober 2009 22:26 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hopelijk hebben ze hun zaakjes snel weer op orde
Hmmz.. Ik kreeg ze aangeboden voor 30 oktober en het eerste weekend van december. Hebben de heren wellicht enkel last van zaken rondom de intocht van Sinterklaas



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 07-10-2009 17:39 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 0:37 schreef Judge M. het volgende:
Hmmz.. Ik kreeg ze aangeboden voor 30 oktober en het eerste weekend van december. Hebben de heren wellicht enkel last van zaken rondom de intocht van Sinterklaas


Wat wil je hier nou precies mee zeggen dan Michiel?
Dat je vermoedt dat de helft van de bandleden nog in Sinterklaas gelooft?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-10-2009 17:43]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-10-2009 17:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 oktober 2009 17:39 schreef AngelOfDeath het volgende:
Wat wil je hier nou precies mee zeggen dan?
Dat de helft van de bandleden nog in Sinterklaas gelooft?
Ik zou het bijna gaan denken als er de ene week wel opgetreden kan worden kort daarna weer en niet en niet veel later weer wel en dat er dan zaakjes niet op orde zijn. Erg maf allemaal...



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-10-2009 17:46 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

[quote]Op 6 oktober 2009 22:28 schreef herrie het volgende:
helemaal mee eens AoD... er wordt in Zwolle sowieso al veel te veel geluld en geroddeld door een stel theeleuten met enge shirtjes aan! [/quote

i.d.d. moet je voor de grap is op zaterdag middag aan de bar gaan zitten daar zo. Je weet niet wat jeweet hoort hahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 07-10-2009 17:48 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 17:43 schreef Judge M. het volgende:
Ik zou het bijna gaan denken als er de ene week wel opgetreden kan worden kort daarna weer en niet en niet veel later weer wel en dat er dan zaakjes niet op orde zijn. Erg maf allemaal...


Ho ho! Dat over 'zaakjes op orde hebben' is afkomstig van mij, niet van de band. Waarmee ik alleen een toestand van de band aanduid, waarin ze gedwongen zijn om twee maal vlak achter elkaar een show te cancellen... Ik hoop dus dat het afzeg gedrag van tijdelijke aard is

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-10-2009 17:48]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-10-2009 17:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 oktober 2009 17:46 schreef nark het volgende:


i.d.d. moet je voor de grap is op zaterdag middag aan de bar gaan zitten daar zo. Je weet niet wat jeweet hoort hahahaha



Jouw dronken gebral? <------wijn


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-10-2009 17:50 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 17:48 schreef MR. N het volgende:
Jouw dronken gebral? <------wijn


onder andere ja, maar ik viel tog wel mee laatst bij je metal festijn in zpf of was ik zo nadrukkelelijk aanwezig hahahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 07-10-2009 17:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 17:46 schreef nark het volgende:
i.d.d. moet je voor de grap is op zaterdag middag aan de bar gaan zitten daar zo. Je weet niet wat jeweet hoort hahahaha


Waarom specifiek op zaterdagmiddag?

quote:
Op 7 oktober 2009 17:48 schreef MR. N het volgende:
Jouw dronken gebral? <------wijn
Suggesties?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-10-2009 17:53]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-10-2009 17:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 oktober 2009 17:52 schreef AngelOfDeath het volgende:


Andere suggesties?


Niet echt.


Boeiender


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-10-2009 20:38 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

...nee, dan de donderdagavond....


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-10-2009 21:40 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 19:50 schreef MR. N het volgende:
Hmm, zonder de reden te kennen, het is niet echt een band waar je op kan bouwen zo te zien, heb ze al vaak zien afzeggen. Jammer.
Wat een bullshit...kan altijd gebeuren dat je iets moet afzeggen toch?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-10-2009 10:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 oktober 2009 21:40 schreef Doomy het volgende:
Wat een bullshit...kan altijd gebeuren dat je iets moet afzeggen toch?


Waarom is het bullshit als het zo vaak gebeurt? (En dan niet alleen PF). Is gewoon jammer dat het zo loopt voor die band. Maar afzeggen is wel behoorlijk drastisch hoor, over het algemeen. Ik heb zelf helaas 1 keer een optreden niet door kunnen laten gaan, en daar was ik behoorlijk zuur van.


Boeiender


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-10-2009 10:35 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

@Roy en Mathieu:

Even over het algemeen, niet met betrekking tot E.O.S.
Afzeggen staat inderdaad niet netjes. Zeker niet als het op het laatste moment is en al helemaal niet meerdere malen achter elkaar. Soms is er alleen echt sprake van overmacht (je kunt het zo gek niet bedenken) en soms is het simpelweg slechte communicatie tussen band en zaal of binnen de band intern. Er kunnen zo veel redenen zijn... Ik ben het er dus mee eens dat het slordig staat, maar vind het wel wat te overdreven om er meteen een hele conclusie aan te verbinden. Iedere situatie is anders...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 08-10-2009 10:44 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Maar goed, meestal weet de boeker wel wat de reden is van afzegging, en kan hij/zij dus prima beoordelen of er genoeg vertrouwen in de band is om ze nog een keer te boeken.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-10-2009 10:47 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2009 10:44 schreef Hades het volgende:
Maar goed, meestal weet de boeker wel wat de reden is van afzegging, en kan hij/zij dus prima beoordelen of er genoeg vertrouwen in de band is om ze nog een keer te boeken.


Precies. Ben jij er 21 november dan wel eens echt bij?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 08-10-2009 11:04 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Staat als optie genoteerd in mon agenda :D


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 08-10-2009 11:32 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 8 oktober 2009 10:47 schreef AngelOfDeath het volgende:
Precies. Ben jij er 21 november dan wel eens echt bij?
Mogelijk, ik weet over een weekje of ik die dag moet werken of niet (en zelfs al weet ik dat, dan nog ga ik niets meer beloven over naar Zwolle komen )


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-10-2009 11:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 oktober 2009 10:44 schreef Hades het volgende:
Maar goed, meestal weet de boeker wel wat de reden is van afzegging, en kan hij/zij dus prima beoordelen of er genoeg vertrouwen in de band is om ze nog een keer te boeken.

Absoluut. Dat trek ik dan ook niet in twijfel.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 08-10-2009 16:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...zo ken ik een band die al 2 jaar alles in de maand juli moet laten schieten...


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 08-10-2009 17:00 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 8 oktober 2009 16:34 schreef herrie het volgende:
...zo ken ik een band die al 2 jaar alles in de maand juli moet laten schieten...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-10-2009 18:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 oktober 2009 16:34 schreef herrie het volgende:
...zo ken ik een band die al 2 jaar alles in de maand juli moet laten schieten...


Hehe, daar ken ik er 2 van! Maar die laten zich dan ook niet boeken.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-10-2009 19:43 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

[quote]Op 7 oktober 2009 17:52 schreef AngelOfDeath het volgende:
Waarom specifiek op zaterdagmiddag?

Suggesties?[/quote


Om dat ik dan oefen met Zinc dan wel Ultra Tony en de heren van Departure ook oefenen en Herrie meestal ook wel ff langes wipt en Jeroen de K. komt meestal ook wel ff een biertje doen en Henk V schiet wel eens binnen voor een amsterdammertje en Iwan is meestal ook met een wijntje aan de bar en kom ik uiteindelijk weer veel te laat thuis met als gevolg een enorme kat in m'n kop de volgende dag.
Daarom op zaterdag md idag hahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen