IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 21-11-2009 Outburst, Karbo en Mister Monster @ Zwols Popfront Vorige pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 19:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

*hips* Baromzet?


Boeiender


mascha
Usericon van mascha
Posted 22-11-2009 20:12 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 17:43 schreef MMayo het volgende:
Ben er wel tegen 21 uur ofzo
Edit: Niet dus


jah waar was je!!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2009 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 20:12 schreef mascha het volgende:
jah waar was je!!!


Thuis, een van de katten werd ziek.

Maar eh, jullie zouden er niet zijn.. Vond al raar smsje van Doomy, waar ik bleef. Dacht dat jullie naar die haarballen van een GoD gingen (maar las net dat dit mis is gegaan met reserveren)


mascha
Usericon van mascha
Posted 22-11-2009 20:19 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

sterkte met de kat!
en ja doomy is gewoon raar. anyway volgende keer maar weer beter.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2009 20:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 20:19 schreef mascha het volgende:
sterkte met de kat!
en ja doomy is gewoon raar. anyway volgende keer maar weer beter.


Kat lijkt nu goed te gaan weer, gelukkig.
Haha ja Doomy is altijd al wat raarrrr enne inderdaad volgende keer beter. Is alweer te lang geleden zo.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-11-2009 20:25 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Volle bak vind ik zelf niet leuk in Popfront (nergens overigens). Is wel zo fijn als iedereen zonder al te veel moeite een biertje kan bestellen/ zich kan bewegen. Maar dit was wel het andere uiterste.

Vond het leuke optredens, alleen was het helaas te rustig. Volgende keer beter.



[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-11-2009 20:27]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 20:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Jammer. Zelf een erg leuke avond gehad in Volkel, maar als ik zelf niet had hoeven spelen was ik Mister Monster echt wel even komen checken.


Boeiender


mascha
Usericon van mascha
Posted 22-11-2009 20:26 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

tweede bandje Karbo was verassend goed. Outburst uiteraard ook maar dat heb ik best vaak gezien. Vond Karbo echt lekker iets nieuws.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-11-2009 20:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 20:26 schreef mascha het volgende:
tweede bandje Karbo was verassend goed. Outburst uiteraard ook maar dat heb ik best vaak gezien. Vond Karbo echt lekker iets nieuws.



Karbo is flink gegroeid inderdaad ten op zichte van een paar jaar terug. Zijn goed bezig.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-11-2009 20:54 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik vond mr. Monster het leukst maar dat kan komen om datiktoen nog niet kansloos zat was hehehe.
Kan dan ook niet veel van de andere bands naar boven halen in m'n geheugen


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 20:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 november 2009 20:54 schreef nark het volgende:
Ik vond mr. Monster het leukst maar dat kan komen om datiktoen nog niet kansloos zat was hehehe.
Kan dan ook niet veel van de andere bands naar boven halen in m'n geheugen


Zoeperd, hehehe, je was s'middags al lekker heen... En dan nog roepen "Sja, als ik geweten had dat je een chauffeur nodig had, had ik wel willen rijden". LOL


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-11-2009 21:02 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 20:56 schreef MR. N het volgende:
Zoeperd, hehehe, je was s'middags al lekker heen... En dan nog roepen "Sja, als ik geweten had dat je een chauffeur nodig had, had ik wel willen rijden". LOL


Ja, mooi heh van die veilige uitspraken doen.
Dan weet je teminsten wat je (of niet) te wachten staat hahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-11-2009 21:09 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het was wel erg rustig ja. Karbo en Outburst waren wel leuk.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen