IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Testament Vorige pagina | Volgende pagina
Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 04-10-2016 17:04 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

"Thrash drum je met zo weinig mogelijk slagen"
Volgens mij is hij in de war met doom...


Verder is de review meewarig qua taalgebruik, ergerlijk zelfs.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 04-10-2016 17:15 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

Verschrikkelijk, er staat geen normale zin tussen. Ik zie vooral een reviewer die vreselijk zijn best aan het doen is. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn.


...niets is wat het lijkt...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-10-2016 17:31 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 17:01 schreef WMP het volgende:
Wargod was z'n eerste band.




bub


Ed
Usericon van Ed
Posted 04-10-2016 20:32 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 16:11 schreef Bub het volgende:
De recensie staat inmiddels ook online.
http://zwaremetalen.com/uitgelicht/testament-brotherhood-of-the-snake

Ik quote:
Daarnaast is Gene Hoglan geen thrashdrummer.


Ik heb de plaat niet gehoord maar bovenstaande zin maakt de rest van de recensie gelijk ongeloofwaardig.




Snap wel wat hij bedoeld, ik vind hem ook iets te strak voor een thrash metal drummer. Veel thrash bands hebben toch een wat meer groovendere drummer. Review zat ik ook een beetje kritisch te lezen, een echt slechte plaat hebben ze al jaren niet meer gemaakt in mijn oren.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 04-10-2016 20:46 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 20:32 schreef Ed het volgende:
een echt slechte plaat hebben ze al jaren niet meer gemaakt in mijn oren.


Een echt goeie ook niet.


...niets is wat het lijkt...


Ed
Usericon van Ed
Posted 04-10-2016 20:59 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 20:46 schreef EINDBAAS het volgende:
Een echt goeie ook niet.


The gathering en Dark roots vind ik anders prima platen, ben geen fan van het eerste uur dus ik luister zelf liever Low dan naar The new order. Zullen vast mensen wel raar vinden


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 04-10-2016 21:06 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 20:59 schreef Ed het volgende:
The gathering en Dark roots vind ik anders prima platen, ben geen fan van het eerste uur dus ik luister zelf liever Low dan naar The new order. Zullen vast mensen wel raar vinden


The Gathering was een knaller, maargoed hoe oud is die plaat, 17 jaar? Sindsdien is het niet veel soeps meer. Low vond ik destijds ook ontzettend goed, een behoorlijke comeback na een reeks matte platen.


...niets is wat het lijkt...


Ed
Usericon van Ed
Posted 04-10-2016 21:21 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 21:06 schreef EINDBAAS het volgende:
The Gathering was een knaller, maargoed hoe oud is die plaat, 17 jaar? Sindsdien is het niet veel soeps meer. Low vond ik destijds ook ontzettend goed, een behoorlijke comeback na een reeks matte platen.


zag ook pas net dat the gathering alweer zo oud is...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-10-2016 21:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ahhh top gelijk weer een lekker testament avondje...
Begonnen met The Gathering (DNR blijft zo bruut), Souls of Black en nu Practice. Lekker hoor.


Bazzio Attacks!!!


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 28-10-2016 20:33 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Na de slappe voorganger een verrassend lekker plaatje. Ja, er staan ook mindere nummers tussen maar over de gehele linie (vooral door de meer uptempo nummers) fijner dan Dark Roots of Earth.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 28-10-2016 20:33]


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 30-10-2016 10:47 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

Het is idd weer een stapje in de goede richting. Het klinkt allemaal een stuk frisser en energieker. Niet gedacht dat ze het nog in zich hadden. Fijne productie ook.

Qua songmateriaal.. mwah.. wisselend.. maar op zich wel ok. Veel vette riffs van Eric Peterson, maar de meeste tracks blijven niet echt hangen. Het schrijven van echte knallers lijken ze afgelopen jaren toch wat verleerd.

[Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 30-10-2016 11:03]


...niets is wat het lijkt...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-10-2019 19:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 31-01-2020 10:33 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



Middelmatig nummer. Ik loop er niet echt warm voor.
Het ene oor in en het andere oor weer uit.



bub


Ed
Usericon van Ed
Posted 31-01-2020 12:19 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 10:33 schreef Bub het volgende:


Middelmatig nummer. Ik loop er niet echt warm voor.
Het ene oor in en het andere oor weer uit.




merk ook dat ik de gitaren van die moderne thrash platen allemaal te netjes vind klinken. Dit klinkt exact als bv de laatste Judas Priest album, heb nooit meer dat je omver wordt geblazen van het vette gitaargeluid.

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 31-01-2020 12:19]


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 01-02-2020 1:27 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 12:19 schreef Ed het volgende:
merk ook dat ik de gitaren van die moderne thrash platen allemaal te netjes vind klinken. Dit klinkt exact als bv de laatste Judas Priest album, heb nooit meer dat je omver wordt geblazen van het vette gitaargeluid.


Zit wel een kern van waarheid in wat betreft: vette gitaargeluid.
De toonpieken kunnen afgevlakt klinken bij de modernere gitaar studiopnames.
Heb zelf net de vergelijking gemaakt met Pleasure to Kill van Kreator, dat is natuurlijk een wereld van verschil wat betreft geluidsproductie.
Deden ze vroeger hun gitaarpartijen maximaal 2x over elkaar heen spelen zullen ze nu soms wel 4x hun gitaarpartijen over elkaar heen spelen.
De algehele mix en de mastering zal een hele grote rol spelen.
Beide bandsestament & Judas Priest hebben opgenomen, gemixt en mastering in the Backstage studio van Andy Sneap.
Dat verklaart al dat mogelijke zelfde geluid.
Maar als ik echt een vet gitaargeluid wil horen dan zet ik Saint Vitus op met Dave Chandler op gitaar


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-02-2020 16:57 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2020 1:27 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in wat betreft: vette gitaargeluid.
De toonpieken kunnen afgevlakt klinken bij de modernere gitaar studiopnames.
Heb zelf net de vergelijking gemaakt met Pleasure to Kill van Kreator, dat is natuurlijk een wereld van verschil wat betreft geluidsproductie.
Deden ze vroeger hun gitaarpartijen maximaal 2x over elkaar heen spelen zullen ze nu soms wel 4x hun gitaarpartijen over elkaar heen spelen.
De algehele mix en de mastering zal een hele grote rol spelen.
Beide bandsestament & Judas Priest hebben opgenomen, gemixt en mastering in the Backstage studio van Andy Sneap.
Dat verklaart al dat mogelijke zelfde geluid.
Maar als ik echt een vet gitaargeluid wil horen dan zet ik Saint Vitus op met Dave Chandler op gitaar


ah allebei Sneap, dat verklaart het, Annihilators Ballistic, Sadistic soms daar ook opgenomen. Zelfde probleem. Qua gitaargeluid mag je ook best Kurt Ballou noemen, die mag ook wel eens een keer een thrash plaat mixen, ben benieuwd wat voor een muur hij zou komen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2020 17:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2020 16:57 schreef Ed het volgende:
ah allebei Sneap, dat verklaart het, Annihilators Ballistic, Sadistic soms daar ook opgenomen. Zelfde probleem. Qua gitaargeluid mag je ook best Kurt Ballou noemen, die mag ook wel eens een keer een thrash plaat mixen, ben benieuwd wat voor een muur hij zou komen.


Annihilator werd in Jeff Water's eigen studio opgenomen. Dat geluid heeft dus zijn voorkeur.

Dat veel platen 'netjes' klinken, komt volgens mij omdat digitaal opnemen stukken goedkoper is dan analoog.

Dat labels als Nuclear Blast vaak dezelfde studio's en producers gebruiken heeft volgens mij ook met die kostenbesparing te maken.

De bands nemen zelf hun plaat eerst clean digitaal op, knippen en plakken de beste stukken aan elkaar en sturen vervolgens de master naar een studio voor een vet geluid.

Allemaal gevolgen van de teruggelopen plaatverkoop.

Anyway:



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2020 17:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-03-2020 14:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht



Doet mij denken aan de tijd van Souls of Black.


Bazzio Attacks!!!


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 12-03-2020 11:10 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Inderdaad. En daar word ik niet blij van. Het is allemaal net niet. Het kabbelt maar wat voort. Nummers duren allebei ook te lang. Brotherhood of the Snake had meer venijn. Ben zelf naast The New Order en The Legacy vooral fan van The Gathering, Low en Demonic.

Deze 2 nummers zijn echt Testament by numbers. Nergens echt bezieling.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-03-2020 12:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-03-2020 1:14 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2020 18:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-04-2020 20:42 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Plaatje begint toch te groeien bij mij! Gave clip ook, das echt fanservice. Toch maar bestellen denk ik.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Niles_
Usericon van Niles_
Posted 08-04-2020 13:27 by Niles_ Wijzig reactieProfiel van Niles_Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2020 18:40 schreef Mutilator het volgende:



Die teken-/animeerstijl kwam met al bekend voor. Zelfde dude als deze:



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 08-04-2020 13:44 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

En deze:



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen