IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Testament Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-10-2007 7:24 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 oktober 2007 1:16 schreef Judge M. het volgende:
Wat mij vooral stoorde wat het veel te drukke drumwerk van Barker bij die show. Echt rechttoe reachtaan thrashen dat zit toch niet in hem. Veel blasten (loeistrak, dat dan weer wel) en veel te drukke fills. Vond ik er niet bij passen eerlijk gezegd.

O ja, ik had al gezegd dat ik blij was dat Bostaph de plaat gaat indrummen

Hopelijk wordt het net zo'n knaller als The Gathering



........welke de almachtige Dave natuurlijk heeft ingedrumt....



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-10-2007 10:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 7:24 schreef blonde rockgod het volgende:
........welke de almachtige Dave natuurlijk heeft ingedrumt....
En de almachtige Steve heeft ingebast...

Hopelijk heeft Skolnick een boel vette riffs geschreven



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-10-2007 14:54 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 10:51 schreef Judge M. het volgende:
En de almachtige Steve heeft ingebast...

Hopelijk heeft Skolnick een boel vette riffs geschreven


Ik dacht dat het gros van de riffs altijd al afkomstig was van Peterson en Skolnick zich vooral bezig hield met de leads en solo's ?


Cees
Usericon van Cees
Posted 16-10-2007 16:38 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Damn weer First Strike Is Deadly opgezet


The trend is dead.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 18-11-2007 17:43 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Veteran San Francisco Bay Area metallers TESTAMENT have set "The Formation of Damnation" as the title of their new album, tentatively due in early 2008 via Nuclear Blast Records. the band is currently recording the drums tracks with producer Andy Sneap (MACHINE HEAD, EXODUS, ARCH ENEMY, NEVERMORE) at Fantasy Studios in Berkeley, California.


Verlekkerd op dood metaal


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2008 23:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 oktober 2007 14:54 schreef neefherbert het volgende:
Ik dacht dat het gros van de riffs altijd al afkomstig was van Peterson en Skolnick zich vooral bezig hield met de leads en solo's ?


Volgens het interview op de Live in London dvd klopt dit idd.

Testament is in principe altijd wel gaaf (afgezien van een paar zwakke albumpjes vroegah); sympathieke uitstraling op het podium ook; ben erg benieuwd hoe de nieuwe plaat gaat klinken; is er al een release datum?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 19-02-2008 18:56 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht



BLABBERMOUTH.NET can reveal the cover artwork and track listing of TESTAMENT's forthcoming album, "The Formation of Damnation", due in North America on April 29 via Nuclear Blast Records.

The band recorded the effort in part with producer Andy Sneap (MACHINE HEAD, EXODUS, ARCH ENEMY, NEVERMORE) at Fantasy Studios in Berkeley, California.

"The Formation of Damnation" track listing:

01. For The Glory Of
02. More Than Meets The Eye
03. The Evil Has Landed
04. Formation Of Damnation
05. Dangers of The Faithless
06. The Persecuted Won't Forget
07. Henchman
08. Killing Season
09. Afterlife
10. F.E.A.R.
11. Leave Me Forever

"The album is very traditional-sounding," guitarist Eric Peterson recently told Decibel magazine. "The ideology of what we're doing is like 'The Legacy' [1987]. But the musicianship's a lot better, so it's like 'The Gathering' [1999]. As most bands record their first, second and third albums, they're developing, developing, developing… until they've got their sound. Then they get worse. As a rule, you get good when you're starving and start slipping as soon as you're eating well. We never really made it to the big time. But, then again, we didn't fail. Because we've always been on that borderline, we've never had to make the kinds of compromises that end up killing so many bands. As we see it, we're better off doing what we do best, especially since things seem to have turned full circle. Kids even have long hair again."


Verlekkerd op dood metaal


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-02-2008 20:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Gruwelijk gave voorkant, ben super benieuwd hoe het werkje gaat klinken... Ongetwijfeld 10x beter dan Death Angel.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 19-02-2008 21:23 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ziet er veelbelovend uit




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2008 21:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 19-02-2008 22:52 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2008 18:56 schreef MetalViking het volgende:
...BLABBERMOUTH.NET can reveal the cover artwork and track listing of TESTAMENT's forthcoming album, "The Formation of Damnation", due in North America on April 29 via Nuclear Blast Records.
....

Godver, wat een donders gaaf artwork



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2008 22:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit belooft! Zeker met Alex Skolnick weer aan boord

In de Aardschok las ik trouwens dat Guitar hero 4 het nummer Souls of black van ze bevat


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 22:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 22:57 schreef Mutilator het volgende:
Dit belooft! Zeker met Alex Skolnick weer aan boord

In de Aardschok las ik trouwens dat Guitar hero 4 het nummer Souls of black van ze bevat


Yepz, heropgenomen en al. (niet dat ik Guitar Hero speel, maar wel een megavet nummer!)



Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 20-02-2008 16:48 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Is er ergens al een nummertje te beluisteren?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-02-2008 17:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Een aardige cover idd, ik ben zeeer benieuwd. ER valt altijd zeer weinig te horen qua goede thrash deze dagen.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 20-02-2008 17:12]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-02-2008 21:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Da's logisch of niet?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-02-2008 7:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Schitterende cover!!!! Nu maar hopen dat die plaat net zo knalt. Met "The Gathering" hebben ze iig bewezen dat ze het nog steeds kunnen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2008 15:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

al wat nieuwe nummers gehoord en die vielen, op het eerste gehoor, erg tegen. hopelijk groeit het materiaal nog...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-03-2008 15:37]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2008 17:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Valt wel tegen die nieuwe plaat, het gitaarwerk is op moment zeer sterk zoals te verwachten viel.
De nummers daarentegen zijn wat mij betreft te midtempo en niet thrashy genoeg.
The Gathering was duidelijk veeeel beter.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 13-04-2008 18:15 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Vind ik ook. Het is wel een lomp geluid, maar het is allemaal veels te traag. De paar snelle nummers die erin zitten zijn dan wel erg lekker. Ik had meer geweld verwacht... gezien ze de Gathering en The Legacy beweerde te mixen...


You're running in circles


Nosence
Metalholic
Usericon van Nosence
Posted 13-04-2008 20:13 by Nosence Wijzig reactieProfiel van NosenceQuote dit bericht

Het is een album wat je een paar keer moet luisteren.

De 1ste keer viel ie wat tegen, maar nu vind ik hem (naa een keer of 4 luisteren), toch wel erg strak!!!

Mja smaken verschillen, het is wel typisch een Testament plaat......

[Dit bericht is gewijzigd door Nosence op 13-04-2008 20:14]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-04-2008 1:25 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ik ben ook teleurgesteld...

Zet een willekeurige Testament plaat op en ik pak meteen mijn airgitaar uit de kast en begin vervolgens heel raar door mijn flat heen te stuiteren.

Ik zou een heel verhaal kunnen typen waarom de nieuwe plaat dat niet met me doet, maar daar heb ik niet zoveel zin in, wat een misbaksel is dit geworden zeg fijn he die Skolnick terug in de band


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2008 13:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

In de Rock Tribune geven ze de nieuwe plaat maar liefst 100 punten; ben errug benieuwd!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2008 13:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heerlijke plaat!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2008 20:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2008 13:21 schreef Mutilator het volgende:
In de Rock Tribune geven ze de nieuwe plaat maar liefst 100 punten; ben errug benieuwd!


Dat is nergens op gebaseerd, maar dan ook helemaal nergens. Het komt niet eens in de buurt van The Legacy of The New Order. Dus 100 kan het nooit zijn, tenzij het op een schaal van 1000 gaat.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen