IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Stukjes/samples uit Films als Intro/intermezzo Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-11-2002 20:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 november 2002 20:36 schreef Infaustus het volgende:
aan het einde van de cd 'none so vile' van cryptopsy hoor je 'go ahead and run, run home and cry to mamma' da's van 1 van de evil dead films...


Het begin van And then you'll beg is van The matrix.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-11-2002 20:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:36 schreef Infaustus het volgende:
aan het einde van de cd 'none so vile' van cryptopsy hoor je 'go ahead and run, run home and cry to mamma' da's van 1 van de evil dead films...


De laatste om precies te zijn "Army Of Darkness"


"This one is older than shit, heavier than time!"


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-11-2002 20:43 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

children of bodom heeft bij een nummer een intro uit the excorcist 3. (ik ben de naam van het nummer ff kwijt)


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-11-2002 21:09 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:39 schreef XnegativeX het volgende:
Het begin van And then you'll beg is van The matrix.



ja weet ik


No meat is sweater


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-11-2002 21:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Voor het nr. Unreal, van mijn band ga ik sounds van (je raad het nooit!) Unreal Tournament gebruiken.


gaaf he?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-11-2002 21:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

unreal tournament is wel goed voor inspiratie voor o.a songtitels--> rocketlauncher killingspree


No meat is sweater


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-11-2002 22:09 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ravenous-orgy in dog's blood


He is god, why do you think they're sending him to the gas-chamber?


No meat is sweater


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-11-2002 11:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat vind ik echt zo'n fukking GAVE CD

jezus, een van mn eerste Death Metal platen die ik kocht

Dead, Cut Up, ready to FUKK!!!!

aaaaah

maar, ik weet ook niet waar dit stukje van:

He IS god, why do you think they're sending him to the gaschamber vandaan komt.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 04-11-2002 14:04 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

dagorlad - incantations
Heeft allemaal stukjes uit ouwe(hele ouwe) horrorfilms aan het begin van de liedjes.
http://home.tiscali.be/dagorlad/


My madness, my sadness


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-11-2002 14:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dat stukje uit apocalypse now komt ook voor in Napalm in the morning van Sodom, volgens mij aan het einde van het nummer marines komt er weer een stukje uit die film bij (hoor je soldaten zingen)

Vraagje: Bij de videoclip van Metallica worden ook filmbeelden en quotes en zo gebruikt... zijn dat een of twee verschillende films? En hoe heten ze?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-11-2002 16:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Bij Marduk - Panzer Division Marduk, hoor je in begin: FIRE..FIRE..FIREEEEEEEEE!
Dat komt uit een Engelse propaganda film, uit 1942...gaat over de tegenaanval van Montgomery tegen Rommel...
Dit kwam ik tegen toen ik voor Duits een documentaire aan het kijken was over Rommel en werd dat laten zien, herkende het meteen...

[Edit]
Nog een! bij Cradle Of Filth, bij Her Ghost In the Fog, hoor je eerst een man praten, die stem is....Meneer Pinhead!!

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 20-11-2002 16:40]


Godless
Less God
Usericon van Godless
Posted 07-12-2002 18:39 by Godless Wijzig reactieProfiel van GodlessQuote dit bericht

-Intestinal Disgorge - Curbed: Het bekendste stukje uit de film 'American History X':
"My father gave you that truck you mother fucker! You ever shoot at firemen? AHH! Come
here here, you shoot at my family?! I'm gonna teach you a real lesson mother fucker! Put your fucking mouth on the curb! PUT IT ON THE CURB, RIGHT NOW! ...That's it!"

- Dismember - Let the Napalm Rain: Komt uit 'Apocolyse Now'
"I love the smell of napalm in the morning"

Vragen
Van welke films zijn deze intro's?

*Electric Wizard - Wizards of Lore
*Marduk - Baptism by Fire
* - Slay the Nazaren
*Mortician - Driller Killer
* - Slaughterhouse


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-12-2002 22:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2002 18:39 schreef Godless het volgende:
Vragen
Van welke films zijn deze intro's?


*Marduk - Baptism by Fire


Volgens mij is deze intro een Stuka (Duitse Jachtbommenwerper) die bommen dropt, die hadden namelijk een soort toeter of zo erop waardoor je zo'n bepaald geluid hoort, weet het niet zeker


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 07-12-2002 22:50 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

quote:
Op 24 augustus 2002 12:01 schreef impaled succubus het volgende:
uit weelke film komt de intro van bloody blasphemy van god dethroned

do you believe in jesus? yes......(blabla weet nie wat ie zegt)
well your gonna meet him


Uit Deathwish II



Ik ben benieuwd naar deze van Reprisal:


'I like to share a revelation that I've had ... during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you are not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equellibrium with the surrounding environment, but you humans do not ....

You move to an aera and you multiply ... and multiply until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another aera.

There is another organism on this planet that follows the same pattern. You know what it is? A virus. Human beings are a disease. A cancer of this planet, you are a plague ... And we are the cure.




Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 07-12-2002 22:57 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equellibrium with the surrounding environment, but you humans do not ....

You move to an aera and you multiply ... and multiply until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another aera.



wat een onzin

Dit vind ik echt erg.... mensen die iets over de processen in de natuur zeggen zonder dat ze er ook maar iets van af weten. aaaaaaaaaaaaaaaaa

ja hoor, dieren zijn heiligen en weten instinctief dat ze het milieu niet moeten verpesten *zucht*


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 08-12-2002 16:49 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Right meneer de bioloog, dan had ik graag van u geweten hoe het nou precies zat ...

Bij mijn weten, werkt het evenwicht in de natuur als volgt:

Klimaat bepaald overvloed dan wel schaarste, dat begint onderaan bij planten. Laten we stellen dat in een periode van overvloed, planteneters meer nakomelingen hebben. Deze overvloed heeft ook weer effect op de roofdieren en de hoeveelheid nageslacht.

Het evenwicht bestaat hieruit dat wanneer er onderaan de voedselketen door klimatologische oorzaken weer schaarste ontstaat, dit doorwerking heeft tot aan de hoogste regionen; sterfte.

Echter, een dusdanige overvloed van een bepaalde soort kan wel degelijk voor milieuschade zorgen; een plaag ... Maar dit komt meestal door toedoen van de mens. Bijvoorbeeld: er wordt een uitheems dier losgelaten op een continent waar ze geen natuurlijke vijand hebben. Of: excessief jagen door de mens op een roofdier zorgt ervoor dat zijn prooi ten overvloede zich voort gaat planten.


Mensen daarentegen zijn in staat eigen voedselvoorraden aan te leggen, maar door een bepaalde vorm van medelijden en andere emoties blijven soortgenoten in leven die eigenlijk zelf niet hadden kunnen overleven. Wij zijn, met andere woorden, een plaag ... het ontbreekt ons aan een natuurlijke vijand.


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 08-12-2002 16:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik weet nooit uit welke film een intro komt. Toch maar weer eens meer films gaan kijken...


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-12-2002 16:57 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Do I look like somebody who cares what god thinks?


Je kan me de bout hachelen!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-12-2002 17:21 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2002 22:50 schreef XpincadarusX het volgende:
Uit Deathwish II



Ik ben benieuwd naar deze van Reprisal:


'I like to share a revelation that I've had ... during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you are not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equellibrium with the surrounding environment, but you humans do not ....

You move to an aera and you multiply ... and multiply until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another aera.

There is another organism on this planet that follows the same pattern. You know what it is? A virus. Human beings are a disease. A cancer of this planet, you are a plague ... And we are the cure.







the matrix, als die neger gevangen is dan zegt zo'n gast dat tegen em


No meat is sweater


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-12-2002 17:22 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 16:57 schreef Legatius het volgende:
Do I look like somebody who cares what god thinks?




hellraiser

groinchurn heeft het gebruikt in het nummer puching bag

en een of ander bm bandje heeft het ook gebrukt..


No meat is sweater


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-12-2002 20:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

er zijn echt veel bands die stukjes van hellraiser als intros enz gebruiken. Hellraiser heerscht natuurlijk maar ik vind t ondertussen echt te veel gedaan...


Zenial


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 09-12-2002 13:18 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 8 december 2002 17:22 schreef Infaustus het volgende:
hellraiser

groinchurn heeft het gebruikt in het nummer puching bag

en een of ander bm bandje heeft het ook gebrukt..


>Tsjuder


Je kan me de bout hachelen!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-12-2002 13:35 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 8 december 2002 20:17 schreef Zenial het volgende:
er zijn echt veel bands die stukjes van hellraiser als intros enz gebruiken. Hellraiser heerscht natuurlijk maar ik vind t ondertussen echt te veel gedaan...


Inderdaad!! Hellraiser is echt geweldig!!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-12-2002 15:24 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Helltrucker gebruikte 16 November (DeathGrind Fest) als intro een stuk uit Deathrace 2000, als er wordt gezegd hoeveel punten de mensen waard zijn en zo


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2002 15:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Pulp Fiction, eerste scene waar die meid het restaurant vol schreeuwt. Wordt vooral veel in gabber platen gebruikt.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen