IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Koop je een blad voor de poster? Hoe ziet een tienermuur er tegenwoordig uit? Vorige pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-09-2009 23:53 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 28 september 2009 23:29 schreef Greycloak het volgende:
Bladen doe ik niet aan, en de posters eruit... Hmneh. Te gemaakt. Ik rip liever een leuke tourposter uit Vera ofzo, leuke memento. Mijn pc-hok hangt er vol mee en heb helaas nog posters over maar mijn hok is nu eenmaal niet groter.


Vieze betoeper!


Against God and Government


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 30-09-2009 0:41 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 29 september 2009 22:53 schreef bokaj het volgende:
Zitten er nog posters in de Playboy tegenwoordig?



De nietjes zijn wel weg tegenwoordig... Arme tieners, moeten ze nog recht leren knippen ook....

----------

Hoedanook, ik had zelf vroeger alleen een paar vlaggen hangen (Anathema en G'N R) en die moesten toch ook wijken voor extra planken en gitaarhaken. Voor meer onzin aan de muur had/heb ik niet eens plek.
Heb wel wat posterwaardig materiaal in boekvorm op de plank staan (Vermeer, Jeroen Bosch, Rembrandt, Turner, Escher, Bettina Rheims, Helmut Newton, Mondino), maar dat telt natuurlijk niet.

Veel plezier in Canada!

(Misschien ligt er een mooie uitdaging in je vraagstelling: waarom schiet je niet de poster die iedereen wil hebben? )



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-09-2009 0:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Jonges stop! IK snap erniks meer van


Against God and Government


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-09-2009 0:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Toch ook nog even een serieuze reactie: Ik heb hier nog steeds wat posters aan de muur hangen. Bijvoorbeeld van de laatste Death Angel. Het meeste is gewoon artwork en dat is toch iets anders dan je in de bladen ziet. Dat zijn meestal posters van bandleden en dat is toch iets minder leuk. In de Ablaze stonden daarentegen wel altijd mooie posters in zwartwit.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-09-2009 8:49 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2009 22:51 schreef MischiefMira het volgende:
Over deze conferentie:
Het klinkt misschien onwaarschijnlijk, ik was zelf ook verbaasd dat ze mij vroegen. Ze maken reclame met 'een panel uit de hele wereld' en misschien hadden ze wat weinig Europeanen
Het is de eerste 'Metal Centric industry conference' in Noord Amerika in ruim 10 jaar.

Aaah, op zo'n fiets. Klinkt geinig.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 30-09-2009 17:58 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 0:41 schreef White Tree het volgende:
waarom schiet je niet de poster die iedereen wil hebben? )

Ik ben benieuwd wat een poster zou zijn die iedereen wil hebben? Abbath pakt Halford van achteren?

Vroeger was 't zo lekker simpel, de ene maand Slayer, de maand erna Metallica.

Tegenwoordig zijn er zoveel subgenres en smaken binnen de metal dat ik niet 1 poster kan bedenken die haast iedereen wel pruimt. Ruim de helft van de gasten vind die ene band nou net ruk en klaagt dat er nooit posters zijn van hun favoriete band. Aan complete genres wordt voorbijgegaan op de middenpaginas.

De posters die ik geschoten heb waren allemaal popi spul zoals Slayer, Down, Children of Bodom, Immortal etc. waarvan men verwacht dat het in elk geval aantrekkelijk is voor veel metalfans en dus verkoopt.

Misschien zijn metal bladen gedwongen als een soort politieke partij zonder eigen mening telkens te gaan voor wat de meerderheid vind.


Bla


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen