IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Beste albums en nummers van de laatste 10 jaar / decennium Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 21:30 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 november 2009 21:03 schreef bastianus het volgende:
Hail of bullets- Of frost and war

Wieters niks.


:')


Boeiender


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-11-2009 21:32 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 21:29 schreef MR. N het volgende:
Kom eens uit je schulp ouwe, er is teringveel kwalitatief goede muziek gemaakt.


Dikke vette +1.



Why doesn't my music get me all the chicks?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-11-2009 21:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik denk dat ik maar m'n mond hou.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-11-2009 21:41 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Trek die scheur eens open, je post hier niet voor niks.


Why doesn't my music get me all the chicks?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2009 21:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nou vooruit, de laatste Khanates, Crowbars, Driller Killers, Exploiteds en Nasums waren ook wel te doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-11-2009 21:50 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 21:46 schreef bastianus het volgende:
Nou vooruit, de laatste Khanates, Crowbars, Driller Killers, Exploiteds en Nasums waren ook wel te doen.
En andere vergelijkbare bands in die genres vind je niks?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 21:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 november 2009 21:50 schreef Helvete het volgende:
En andere vergelijkbare bands in die genres vind je niks?


Wat de boer niet kent vreet hij niet...


Boeiender


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 03-11-2009 22:03 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

De rangorde is vrij willekeurig maar iets in deze richting:
1. Earth - Hex (Or Printing in the Infernal Method)
2. YOB - The unreal never lived
3. Electric Wizard - Dopethrone
4. Katatonia - The Great Cold Distance
5. High on Fire - The Art of Self Defense
6. Dolorian - Dolorian
7. Opeth - Blackwater Park
8. 35007 - Liquid
9. Paavoharju - Yhä Hämärää
10. Reverend Bizarre - In the Rectory of the Bizarre Reverend

Bonus
11. Tenhi - Väre
12. Krux - II
13. Capricorns - Ruder Forms Survive
14. Grand Magus - Monument
14. dEUS - Pocket Revolution


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-11-2009 22:06 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 22:03 schreef Jelle het volgende:
De rangorde is vrij willekeurig maar iets in deze richting:

9. Paavoharju - Yhä Hämärää


Jippie, meer liefhebbers. Fantastisch album inderdaad. Meen het ook via jou te hebben ontdekt... ontoegankelijke muziek tipoc endezo.

Cult of Luna - Somewhere Along the Highway past trouwens ook wel heel erg goed in mijn lijst. Potverdomme wat een heerlijke plaat. Met name Dim.


Why doesn't my music get me all the chicks?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 22:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, CoL is wel geniaal, net als Explosions in the Sky en meer van dat soort fratsen, maar halen het toch net niet in de top 10 over 10 jaar bij mij.


Boeiender


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-11-2009 22:09 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

[dramaqueen]Zelfs de nieuwe Mono niet ?[/dramaqueen]

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 03-11-2009 22:10]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2009 22:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 22:08 schreef MR. N het volgende:
Sja, CoL is wel geniaal, net als Explosions in the Sky en meer van dat soort fratsen, maar halen het toch net niet in de top 10 over 10 jaar bij mij.


ieuw




Hate - Anaclasis
Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk
Susperia - Unlimited
Ensiferum - Ensiferum
Xasthur - Suicide in Dark Serenity
Venetian Snares - Doll Doll Doll
Clawfinger - Clawfinger
Panzerchrist - Roomservice
Vader - Litany
Strapping Young Lad - City
Devastation - Idolatry
Defleshed - Under the Blade
Pain - Nothing Remains the Same
Mors Principium Est - Inhumanity
Winterkälte - Drum'n'Noise



laatste 10 jaar?

I doubt it


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-11-2009 22:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 november 2009 21:41 schreef GrindMaster het volgende:
Trek die scheur eens open, je post hier niet voor niks.


Ik kan er geeneens 10 opnoemen. 3 hooguit. shining (de 1 na laatste), hooded menace en de nieuwe beherit. En dan ben ik qua metal uitgeluld. Qua niet metal vooral spinvis, spinvis en nog eens spinvis.

Ik zeg niet dat er heel erg weinig goeds uitgekomen is, het overgrote deel is niet mijn smaak. Leuk om een keer te horen, maar dat was het wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 22:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 november 2009 22:09 schreef GrindMaster het volgende:
[dramaqueen]Zelfs de nieuwe Mono niet ?[/dramaqueen]


Kijk nou eens in mijn lijst jankert.


Boeiender


R.
Usericon van R.
Posted 03-11-2009 22:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-11-2009 22:28 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 22:20 schreef MR. N het volgende:
Kijk nou eens in mijn lijst jankert.


Ik was Jelle´s lijst aan het lezen volgens mij...


Why doesn't my music get me all the chicks?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2009 22:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 21:51 schreef MR. N het volgende:
Wat de boer niet kent vreet hij niet...

Sjuust.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 22:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 november 2009 22:28 schreef GrindMaster het volgende:
Ik was Jelle´s lijst aan het lezen volgens mij...


Oh, vermeld dat dan of quote hem dan, is wel zo overzichtelijk.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2009 22:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Interessant om te zien hoe ongeveer 1/3 van de posters in de topic niet begrijpt wat "laatste 10 jaar / decennium betekent."

Dat, of ze hebben hun mp3 tags niet op orde, dat kan natuurlijk ook.

Die Dead Can Dance plaat bijvoorbeeld als al meer dan 19 jaar oud.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 22:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 november 2009 22:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Interessant om te zien hoe ongeveer 1/3 van de posters in de topic niet begrijpt wat "laatste 10 jaar / decennium betekent."

Dat, of ze hebben hun mp3 tags niet op orde, dat kan natuurlijk ook.

Die Dead Can Dance plaat bijvoorbeeld als al meer dan 19 jaar oud.

Daarom had ik de jaartallen ook bekeken achterop de cd's. 1999 mag nog wel toch?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2009 22:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 22:34 schreef MR. N het volgende:
Daarom had ik de jaartallen ook bekeken achterop de cd's. 1999 mag nog wel toch?


Alleen als ie in November of December '99 is uitgekomen. Anathema's Judgement komt uit de zomer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-11-2009 22:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 november 2009 22:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Alleen als ie in November of December '99 is uitgekomen. Anathema's Judgement komt uit de zomer.


Heb je een . , maar hij is zo magistraal dat hij er wel in hoort. lekkuhpuhohzo!


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2009 22:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 22:42 schreef MR. N het volgende:
Heb je een . , maar hij is zo magistraal dat hij er wel in hoort. lekkuhpuhohzo!


Absoluut een fantastische plaat. Dat ben ik met je eens, maar hij is wel vet off-topic.

Als je geluk hebt ziet Grey dit topic niet, maar ik zou er niet op rekenen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2009 23:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2009 21:50 schreef Helvete het volgende:
En andere vergelijkbare bands in die genres vind je niks?


quote:
Op 3 november 2009 22:18 schreef De Tegenpartij het volgende:

Ik zeg niet dat er heel erg weinig goeds uitgekomen is, het overgrote deel is niet mijn smaak. Leuk om een keer te horen, maar dat was het wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 03-11-2009 23:46 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Toch wat anders dan
quote:
Op 3 november 2009 21:19 schreef bastianus het volgende:
Krek wak bedoel. Zelfs de jaren tachtig en negentig waren nog beter dan de afgelopen tien jaar op muzikaal gebied.


[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 03-11-2009 23:47]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen