IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Angel Witch Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2009 11:49 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 3:03 schreef Marcel H. het volgende:
\Ik zie alleen maar bootlegs daar en niet verwijzend naar Iron Maiden - Iron Maiden,


Goed te lezen, dat jij het wel direkt wist om welk debuut het ging, dat weet toch iedereen direkt, welk debuut er 14 april 1980 uitkwam, of niet???????


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-08-2009 12:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 11:49 schreef Sadistic Sinner het volgende:
... welk debuut er 14 april 1980 uitkwam, of niet???????


Nee... alsof iemand weet wat de officiele release date van een klassieker is. Had wel een vermoeden dat het om Iron Maiden ging maar heb toch eerst moeten opzoeken. Het enige dat ik wist was dat ik dat ding in 1980 heb gekocht
Ik zal bij God ook niet weten wat de precieze release date van het Metallica debuut is


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2009 12:18 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 12:09 schreef Marcel H. het volgende:

Ik zal bij God ook niet weten wat de precieze release date van het Metallica debuut is


Dat was op een woensdag als ik het goed heb, midden in de zomervakantie, ik dacht 13 juli 1983, tijdens hun support van Raven, Kill,em All for One Tour.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-08-2009 12:40 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 12:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Dat was op een woensdag als ik het goed heb, midden in de zomervakantie, ik dacht 13 juli 1983, tijdens hun support van Raven, Kill,em All for One Tour.


Als we dan toch bezig zijn wil ik ook wel de data van debuten van Anthrax, Slayer en Megadeth weten


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-08-2009 13:01 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 12:40 schreef Marcel H. het volgende:

Als we dan toch bezig zijn wil ik ook wel de data van debuten van Anthrax, Slayer en Megadeth weten

Eitje, ff op Metal Archives neuzen.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2009 13:26 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 13:01 schreef Hexegot het volgende:
Eitje, ff op Metal Archives neuzen.



Yep, behalve dan Fistful of Metal, die officieel zondag 1 januari 1984 als releasedate heeft, dus maandag de tweede te koop.
En niet februari 1984.
Show no Mercy-zaterdag 3 december 1983
Killing is my Business-woensdag 12 juni 1985


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-08-2009 17:54 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 5 juni 2009 18:35 schreef Sadistic Sinner het volgende:
In 2003 nog gezien, en eigenlijk blijf ik me afvragen waarom dat debuut zo over het paard getild is.



Over het paard getild? Beetje vreemde opmerking. Ten eerste zijn ze nooit echt doorgebroken. Ten tweede is het debuut gewoon retegoed!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2009 18:07 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 17:54 schreef flebbie het volgende:
Over het paard getild? Beetje vreemde opmerking. Ten eerste zijn ze nooit echt doorgebroken. Ten tweede is het debuut gewoon retegoed!


Dat was nou precies wat ik bedoelde met mijn vreemde opmerking!!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-08-2009 18:17 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 18:07 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Dat was nou precies wat ik bedoelde met mijn vreemde opmerking!!


je had ze ook niet live moeten gaan zien in 2003... beetje vergane glorie.. maar waarom is het debuut zo middelmatig volgens jou?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-08-2009 19:03 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 18:17 schreef flebbie het volgende:
je had ze ook niet live moeten gaan zien in 2003... beetje vergane glorie.. maar waarom is het debuut zo middelmatig volgens jou?


Hoogstwaarschijnlijk waren ze in 1979/1980 overtuigender dan in 2003.
Van de Angelwitch discografie is het debuut het beste.
Het gitaarwerk is ook overtuigend, maar Kevin als leadzanger is te matig , bas en drumpartijen ben ik ook nooit zo onder de indruk van geweest.
Dave Tattum nam de leadzang dan ook al over op Screamin ,n Bleedin, het werdt geen groter succes.
Dan luister ik nog net zo lief naar andere NWOBHM bands als:Spartan Warrior, Tokyo Blade, Mithra, Hellanbach, Witchfynde, Afterdark, Samurai, Chateaux, Grim reaper, Blitzkrieg, Gaskin enz.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-08-2009 23:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

heb ze vorige week op headbangers open air gezien, veel beter dan in 2003. staan nu een paar van die jonge gasten bij, die weten hoe angelwitch moet klinken, dus niet de latere speed 'achtige' metal maar gewoon gierende nwobhm.



Temmink
Usericon van Temmink
Posted 02-08-2009 23:19 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Ik heb ze nooit live gezien, maar de debuutplaat vind ik een van de betere NWOBHM-platen, wellicht ondertussen oubollig of wat dan ook, in mijn zwaar beperkte wereldje toch beter dan het gros van de meuk wat er tegenwoordig uitkomt.
Hij verveeld me nog steeds niet, zo catchy als de tering die plaat!

Screamin' and Bleedin' is dan inderdaad wel weer een niet noemenswaardige opvolger. Kutplaat.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-03-2010 20:49 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

die Dr Phibes ep blijft ook erg lekker


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-03-2010 1:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ben benieuwd hoe ze het 4 april doen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 21:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind Iron Maiden stiekem beter.


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 21:25 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Haha, een spatie in de bandnaam.
Gave band, gisteren hun debuut lp gekocht.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 21:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Geweldige plaat is dat.


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 21:27 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Had al een nummer van hun op een verzamel lp staan. Was toeval dat ik hem tegenkwam.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-05-2010 21:40 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 14 mei 2010 21:25 schreef Dentz het volgende:
Haha, een spatie in de bandnaam.
Gave band, gisteren hun debuut lp gekocht.


op mijn exemplaar van het debuut zit anders ook een spatie


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 21:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

O.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-05-2010 21:54 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

je hebt die elpee helemaal niet he, vuile poser


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 21:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hun andere platen kun je trouwens rustig vergeten. Alleen de debuut-LP en de singles Sweet Danger en Loser zijn de moeite waard.


Bareuh...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-05-2010 22:09 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 14 mei 2010 21:57 schreef De Ulk het volgende:
Hun andere platen kun je trouwens rustig vergeten. Alleen de debuut-LP en de singles Sweet Danger en Loser zijn de moeite waard.


Klopt. Wel leuk om ook achter aan te gaan zijn Sinister History (demos + liveopnames 79-81), Give It Some Tickle (Live at Norbreck Castle 1981) en de BBC session uit 1980. Maargoed das ook allemaal obscuur spul uit de begintijd, daarna werd het alleen maar minder. Vooral het aantrekken van een extra zanger heb ik nooit begrepen.. met Kevin Heybourne hadden ze een heel eigen geluid..


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 23:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2010 21:54 schreef flebbie het volgende:
je hebt die elpee helemaal niet he, vuile poser

Jawel, Duitse persing op Bronze Records.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-05-2010 2:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kijk wel ff uit welke versie je scoort als je em op cd wil.

Ik heb een re-release uit 2007 met de 10 nummers, maar heb je de versie uit 2005 dan heb je 20 nummers:

http://www.metal-archives.com/release.php?id=3626


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen