IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Angel Witch Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 9:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik heb naast het debuut zoals Dentz 'm heeft op Bronze ook nog deze (op vinyl):



Hier staan naast de 10 nummers van de originele LP ook nog de nummers van de Loser-single.


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-05-2010 12:06 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wat doet die debuut lp trouwens, qua geld?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 14:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 12:06 schreef Dentz het volgende:
Wat doet die debuut lp trouwens, qua geld?


10 a 15 euro.


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-05-2010 21:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Echt? Kom hem alleen maar tegen voor 30 á 40 euro ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 21:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hmmm, zou wel kunnen, maar volgens mij is ie niet zo heel bijzonder, hoor. Het was ook meer een veronderstelling van mijn kant.


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-05-2010 21:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

We bakken er een apart topic voor.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-05-2010 21:58 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 12:06 schreef Dentz het volgende:
Wat doet die debuut lp trouwens, qua geld?


http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=Angel+Witch&x=0&y=0


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 22:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

OK, dus toch 30 à 40 euro. Nice!


Bareuh...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-05-2010 22:02 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Fantastische site, dat Popsike.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-05-2010 11:36 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

popsike is een aardige leidraad, zoals je ook op die site kunt zien fluctueren de prijzen per jaar. wat verder het beste werkt is veel bakken doorspitten, lijsten checken uiteindelijk weet je wat iets waard is.
1e angelwitch hoeft niet meer dan 15 euro kosten, of je moet een vage persing/obi strip etc hebben.



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-05-2010 15:32 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Voor het debuut 15 euro is al meer dan genoeg, zit er een insert bij en is de plaat mint dan zal dat niet meer dan 5 euro uitmaken.
De 12// Sweet Danger is dat wel meer waard 35-50 euro , de versie zonder Baphomet cover is nog zeldzamer en zal 40-55 euro opbrengen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2010 20:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Prima plaat, maar ik wil niet lullig wezen, maar ik vind de Stormrider coverversie met Stocky beter dan het origineel


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-11-2010 1:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oud nieuws, maar toch enigszins frappant:

Eerder vandaag werd bekend dat Angel Witch op Hellfest 2011 zal aantreden, dus het lijkt er op dat de NWOBHM-formatie volgend jaar een rondje gaat maken langs de Europese zomerfestivals. Liefhebbers van het extremere werk zullen dan wellicht een bekend gezicht aan het werk zien, want Bill Steer (Carcass, ex-Napalm Death) is zojuist als gitarist tot Angel Witch toegetreden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-02-2012 22:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Wat een bazenband blijft dit toch. Jammer dat ze het na hun prachtige debuut niet konden waarmaken.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-02-2012 18:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Angel Witch: eerste studioplaat in 26 jaar

De Britse metalband Angel Witch gaat voor het eerst in 26 jaar nog eens een studioalbum uitbrengen. Het nieuwe album kreeg de titel As Above, So Below mee en zal op 12 maart verschijnen via Rise Above Records. Meer details ontbreken nog.




Ben toch wel benieuwd. Artwork sluit mooi op het debuut, dus wie weet..


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2012 1:18 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

nu aan het luisteren

Klinkt niet verkeerd! Vette productie, lekkere riffjes en die melodieuze (tikje valse ) zang van Kevin Heybourne. Een aantal nummers als bijv. Into The Dark speelden ze destijds ook al en waren te vinden op krakkemikkege bootlegs, maar zijn nu dan eindelijk fatsoenlijk opgenomen. Alsof je weer helemaal terug bent in de jaren 80


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2012 2:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



heerlijk


... hoe de hazen lopen ...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-04-2012 10:57 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Die nieuwe cd is een dikke heersplaat!

Al een paar weken zit hij zo nu en dan in mijn cd speler en doet zijn rondjes als mp3 op mijn mobieltje wanneer ik onderweg ben.

Heerlijk!



bub


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2012 18:54 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

wat ik vooral zo gaaf vind is de vette productie en dat ze tegelijkertijd toch hun unieke jaren 80 geluid hebben weten te behouden, grote klasse

favoriete tracks zijn momenteel nummer Witchng Hour (die gitaarsolo's!), The Horla en Into The Dark. maar eigenlijk hebben ze alle 8 wel wat

normaal hou ik niet zo van bands die hun oude vergane glorie weer nieuw leven proberen in te blazen.. maar dit is gewoon echt dikke vette heersch

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 15-04-2012 18:55]


... hoe de hazen lopen ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-07-2012 15:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 15:32 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Voor het debuut 15 euro is al meer dan genoeg, zit er een insert bij en is de plaat mint dan zal dat niet meer dan 5 euro uitmaken.


Ja ik vind 15 euro ook meer dan genoeg... Helaas is ie voor dat geld nergens meer te krijgen. Kijk al een tijdje rond. Morgen kan ik hem voor 30 euro ergens halen, daar doe ik het dan maar voor. Mits in goede staat natuurlijk.

De plaat die dit jaar uitkwam is inderdaad ook de moeite waard.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 03-07-2012 21:39 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Vorig jaar het debuut op LP voor 15 Euro gescoord.

Anyway. Ik ben best enthousiast over het gitaarwerk op die nieuwe. De vocalen bij Angel Witch zijn voor mij het probleem; En die zijn er niet beter op geworden. Mij iets te jaren'80HeavyGay.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 08-07-2012 10:09 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Daarom probeerden ze het ook op hun tweeede plaat met een andere zanger.
Maar beter werdt het er niet op.
Angelwitch is niet meer dan een gemiddele NWOBHM band.
Hoewel veel andere het zien als hun enige wereldband.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-07-2012 11:59 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 juli 2012 10:09 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Daarom probeerden ze het ook op hun tweeede plaat met een andere zanger.
Maar beter werdt het er niet op.
Angelwitch is niet meer dan een gemiddele NWOBHM band.
Hoewel veel andere het zien als hun enige wereldband.


Het debuut blijf ik een heerlijke plaat vinden, maar niet de klassiekerstatus waardig die sommige mensen eraan hangen. Maar, het spul erna is best wel middelmatig tot slecht, als je het mij vraagt. En ook de meest recente is net meer dan gemiddeld met af en toe een leuk moment.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-07-2012 9:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 11:59 schreef Marcel H. het volgende:
niet de klassiekerstatus waardig die sommige mensen eraan hangen


Nou nou, het debuut overtreft wat mij betreft toch de eerste platen van Maiden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-07-2012 9:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2012 9:24 schreef Count Usher het volgende:
Nou nou, het debuut overtreft wat mij betreft toch de eerste platen van Maiden.


Wat mij betreft komt het Angel Witch debuut bij verre niet in de buurt van Iron Maiden en Killers.

Het Satan debuut daarentegen dan weer wel.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen