IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Amogh Symphony (fusiondeath) Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-12-2009 18:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat vinden liefhebbers van soortgelijke muziekstijl van deze band?

Amogh Symphony heeft dit jaar haar debuut cd 'Abolishing the Obsolete System' uitgebracht en het is een beste geworden, prog, death, veel fusion, space en een flard drum 'n bass (waar het hier wel werkt) worden hier op een onbevangen manier door elkaar gehusseld en dat levert mi een zeer prettig plaatje op.

http://www.myspace.com/mohenjadaro



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-12-2009 18:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-12-2009 18:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2009 18:03 schreef Mutilator het volgende:
Wat vinden liefhebbers van deze band?


Ik denk dat ik het weet.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-12-2009 18:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ok touchée ik zal t even aanpassen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-12-2009 0:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

hier ga ik wel hard op!! goeie tip weer, muti!!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 0:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Vreemd ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 21:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Godver wat gaaf, heb dat album al een keer of 4 geluisterd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 0:09 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hele vette hoes ook. Ik zie wel op tegen het luisteren naar dit bandje, fusiondeath


quote:
Op 17 december 2009 23:54 schreef Dentz het volgende(in het now playing topic):

Wat een vette band. Met dank aan Mutolator voor het tippen van deze band.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-12-2009 0:13 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik ben normaal ook niet zo van het geëxperimenteer maar ik vind dit toch wel een erg geslaagd project.
De ideale mix tussen 'rustige' sstukken met violen en zut en wat zwaarder technisch gepiel.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-12-2009 0:16 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha cool dentz toen je 'vreemd' postte dacht ik van hmmm volgens mij had dentz toch smaak ohnie.. ;p
hoewel vreemd niet negatief hoeft te zijn ofcourse.

ik ga het ook weer opzetten


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 0:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ook nog violen en zut. Zut als in zangeresjes?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-12-2009 0:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Op het eerste gehoor vond ik het vreemd, maar als je het hele album luistert klopt het.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-12-2009 0:18 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 0:17 schreef bokaj het volgende:
Ook nog violen en zut. Zut als in zangeresjes?


Er is maar 1 nummer met zang.
Piano's en akoestische gitaar , dat is de overige zut.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 0:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 0:18 schreef Dentz het volgende:
Er is maar 1 nummer met zang.
Piano's en akoestische gitaar , dat is de overige zut.


Misschien toch maar eens checken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2009 1:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hej leuk lui dat jullie het ook kunnen waarderen, ik ben inmiddels ook aardig verslaafd geraakt aan deze plaat.

@bokaj: fusiondeath is een plakker die ik erop gezet heb he ik zou zeggen: laat je je er vooral niet door weerhouden.

Ik werd trouwens nog van dhr Vishaljit wijzer, dat hij de uitverkochte cd gaat bijpersen en het nieuwe album komt alweer in april 2010 uit.

Wordt dus flink vervolgd..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-12-2009 9:59 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 1:30 schreef Mutilator het volgende:
Hej leuk lui dat jullie het ook kunnen waarderen, ik ben inmiddels ook aardig verslaafd geraakt aan deze plaat.

@bokaj: fusiondeath is een plakker die ik erop gezet heb he ik zou zeggen: laat je je er vooral niet door weerhouden.

Ik werd trouwens nog van dhr Vishaljit wijzer, dat hij de uitverkochte cd gaat bijpersen en het nieuwe album komt alweer in april 2010 uit.

Wordt dus flink vervolgd..

Dan pas? jeetje..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2009 21:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat is inderdaad later dan aanvankelijk gepland geloof ik, maar toch sneller dan de meeste. Ik hoop dat het metalelement behouden blijft..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-12-2009 1:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 0:37 schreef FRNK het volgende:
hier ga ik wel hard op!! goeie tip weer, muti!!


Beter had ik het niet onder woorden kunnen brengen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-12-2009 2:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik zie nergens in dit gehele topic het woord "Funk" vallen, apart.. dat is toch bijna wel het eerste waar ik aan denk als ik de muziek op de myspace beluister! Klinkt wel erg lekker moet ik zeggen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2009 2:31 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Symphonische funk-fusiondeath. Het wordt steeds erger. Straks durf ik niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-12-2009 2:31]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-12-2009 2:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nog een paar van deze tips en ik kom nog wel aan 10 albums voor de zm jaarlijst.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-12-2009 2:44 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 2:31 schreef bokaj het volgende:
Symphonische funk-fusiondeath. Het wordt steeds erger. Straks durf ik niet meer.


en dat vanwege de fascinatie voor een (niet meer dan redelijke) hoes... klik op de myspace link en je hoort meteen of je het wat vindt of niet. Niks te verliezen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2009 2:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Morgen.... misschien.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 19-12-2009 10:42 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 2:27 schreef Argh het volgende:
Ik zie nergens in dit gehele topic het woord "Funk" vallen, apart.. dat is toch bijna wel het eerste waar ik aan denk als ik de muziek op de myspace beluister! Klinkt wel erg lekker moet ik zeggen!

Je hoort een slap-bass en het is meteen Funk, ik snap wat je bedoelt maar het geheel is veel meer dan dat.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2009 13:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik denk dat Argh het nieuwe nummer Vectorscan bedoelt, dat zal wel op de volgende plaat terechtkomen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-12-2009 22:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En geluisterd. Het viel me heel erg mee, al moet ik toegeven dat het mijn stijl niet is en ook nooit zal worden. Het klinkt als een mix van progressieve rock en technische death. Liefhebbers van Dream Theater en Meshuggah moeten hier wel iets mee aankunnen.

En Argh, volgens mij valt funk ook onder het fusion naambordje.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-12-2009 2:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Waarom zet jij dit op nummer 1 van je jaarlijst Mutilator; leg eens uit?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen