IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Herman van Veen Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2009 20:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik zie hier dermate vaak bizarre topics verschijnen over bizarre nederlandsche kut-artiesten. En de naam Herman van Veen heb ik nog nooit zien verschijnen. Maar waarom? Niet?

Damn. Het mag dan wel een pannenkoek zijn maar toch is het één van de grootste muzikale dichters van de vorige eeuw...

Zijn werk met het Rosenberg Trio is bijna dooooom...

Zijn teksten zijn altijd stijlvol en dichterlijk en geniaal gevonden... Echt mensen hier kunnen jullie niet omheen!

Omarm Herman!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-12-2009 20:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 21:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Arabisch: آلفرد كواك (Al Fard Koewak)
Deens: Rasmus Rap
Duits: Alfred J. Kwak
Engels: Alfred Jonathan Quack, Little Duck's Big Love Story, The Adventures of Alfred J. Quack
Hebreeuws: שאלתיאל קוואק (Sha'altiel Kwak)
Hongaars: Alfréd, a kacsa
Italiaans: Niente paura, c'è Alfred!
Japans: あひるのクワック (Ahiru no Kuwakku), 小さなアヒルの大きな愛の物語 あひるのクワック (Chiisana Ahiru no Ooki na Ai no Monogatari Ahiru no Kuwakku; "Het verhaal van de grote liefde van een klein eendje: eend Kwak")
Pools: Alfred Jonatan Kwak
Russisch: Приключения Альфреда Квака (Prikljoetsjenia Alfreda Kwaka)
Spaans: Alfred J. (gota) Kwak


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 18-12-2009 21:12 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 20:29 schreef Doomy het volgende:
Ik zie hier dermate vaak bizarre topics verschijnen over bizarre nederlandsche kut-artiesten. En de naam Herman van Veen heb ik nog nooit zien verschijnen. Maar waarom? Niet?

Damn. Het mag dan wel een pannenkoek zijn maar toch is het één van de grootste muzikale dichters van de vorige eeuw...

Zijn werk met het Rosenberg Trio is bijna dooooom...

Zijn teksten zijn altijd stijlvol en dichterlijk en geniaal gevonden... Echt mensen hier kunnen jullie niet omheen!

Omarm Herman!


Plus één. (+1)
Geweldige muziek, etc. Was wel eens te vinden bij mijn vorige werkgever, het inmiddels ter ziele gegane Land Van Ooit. Hij had geloof ik ook wat aan dat concept meegeschreven.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-12-2009 22:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 21:01 schreef bokaj het volgende:
Arabisch: آلفرد كواك (Al Fard Koewak)
Deens: Rasmus Rap
Duits: Alfred J. Kwak
Engels: Alfred Jonathan Quack, Little Duck's Big Love Story, The Adventures of Alfred J. Quack
Hebreeuws: שאלתיאל קוואק (Sha'altiel Kwak)
Hongaars: Alfréd, a kacsa
Italiaans: Niente paura, c'è Alfred!
Japans: あひるのクワック (Ahiru no Kuwakku), 小さなアヒルの大きな愛の物語 あひるのクワック (Chiisana Ahiru no Ooki na Ai no Monogatari Ahiru no Kuwakku; "Het verhaal van de grote liefde van een klein eendje: eend Kwak")
Pools: Alfred Jonatan Kwak
Russisch: Приключения Альфреда Квака (Prikljoetsjenia Alfreda Kwaka)
Spaans: Alfred J. (gota) Kwak



Meest deprimerende tekenfilm ooit


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 22:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 22:18 schreef Argh het volgende:
Meest deprimerende tekenfilm ooit
Heb je de theatervoorstelling ooit gezien?


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-12-2009 22:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 22:19 schreef bokaj het volgende:
Heb je de theatervoorstelling ooit gezien?


Haha nee, nog deprimerender? Zelfs als ik nu nog een aflevering Alfred J. Kwak zie dan bekruipt me een naar gevoel.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 22:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 22:20 schreef Argh het volgende:
Haha nee, nog deprimerender? Zelfs als ik nu nog een aflevering Alfred J. Kwak zie dan bekruipt me een naar gevoel.


Ik heb hem een keer op tv gezien, het verhaal is hetzelfde als dat van de eerste tekenfilms. Alfred gaat naar de koning want zijn dorpje wordt gesloopt. Mijn ouders hebben de cd nog in de kast staan, die moet ik binnenkort maar even lenen.

Maak je borst maar nat, er zijn plannen voor een film en tekenfilmserie over de zoon van Alfred J. Kwak.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nare man. Altijd zo correct qua mening dat hij wel fout moet zijn. En zelfs zijn tekenfilms voor kinderen bevatten allerlei correcte dubbele bodems, zo zwaar op de hand ook vaak. En dan die clownsvoorstellingen, ook zo serieus en zelfs visueel allemaal even correct.
En als hij dan eens een keer wat "volkser" probeert te doen, b.v. in die conference als voetbalsupporter, dan is het weer totaal niet grappig en ligt het er te dik bovenop, een Utrechtse kwaal waar b.v. Tineke Schouten ook zo'n last van heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 21:12 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Plus één. (+1)
Geweldige muziek, etc. Was wel eens te vinden bij mijn vorige werkgever, het inmiddels ter ziele gegane Land Van Ooit. Hij had geloof ik ook wat aan dat concept meegeschreven.

Ben jij stiekem Kos met de snor?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 23:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En wat vind jij van zijn liedjes?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind "Anne" een verschrikkelijk nummer. Toen dat nummer populair was, noemde één van de irritantste vrienden van mijn vader zijn dochter zo. Verbaasde me niks dat het al gauw een strontvervelend verwend rotblaag werd. Een hele explosie van vervelende Annes kreeg je toen ook.
"Hilversum drie bestond nog niet" herinner ik me vooral in de versie van Robert Paul, die zijn stem geweldig kon imiteren. Bedroevend flauwe persiflage, maar zelfs zo beter dan het origineel.
Verder ken ik weinig van de goede man, ik haakte al gauw af.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-12-2009 23:57]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien dat gedoe met het Roosenberg Trio maar wel eens luisteren trouwens. Die 3-cd van die olde zigeuners met Louis van Dijk draait hier vaak zijn rondjes.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 23:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Dit vind ik ook wel een mooie creatie van de man.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Oja, en "Opzij" vind ik erg geniaal in de uitvoering van de Mosselman, vooral de hardcore-versie waarin hij Hermans stem nadoet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 23:53 schreef bokaj het volgende:


Dit vind ik ook wel een mooie creatie van de man.


Toen met dat schaatsprogramma's in die sexy pakjes, jammie!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2009 23:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ben ik dan de enige die de tekenfilms wél leuk vindt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2009 0:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

soms


Hilversum 3 is mooi, al versta ik er de helft ni van


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2009 0:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@ Bokaj: Mooi toch? Heb je tenminste een heel eigen smaak.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-12-2009 0:00]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2009 0:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Wij hadden het plakboek van de tv-serie. Kon je alles nog een keer nalezen.

edit: spelling

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-12-2009 0:08]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-12-2009 0:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 22:18 schreef Argh het volgende:
Meest deprimerende tekenfilm ooit


Oh man, wat ben ik nog steeds bang voor Krab de Kat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2009 0:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik was meer fan van de Seend


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2009 0:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 0:16 schreef Hypnos het volgende:
ik was meer fan van de Seend


Geheim agent super eend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2009 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 0:21 schreef bokaj het volgende:
Geheim agent super eend.


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-12-2009 2:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 23:58 schreef bokaj het volgende:
Ben ik dan de enige die de tekenfilms wél leuk vindt.


Wie zegt dat ik het niet leuk vond? Ik keek er graag naar, maar geef toe het was vaak ontzettend deprimerend, qua sfeer en verhaal. Iets wat je niet zo snel van een tekenfilm verwacht.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2009 2:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dat vond ik juist wel mooi. Er worden heel nadrukkelijk "zware onderwerpen" als discriminatie, dictatuur en overbevissing behandeld voor een jonger publiek. Dat verwacht je niet van een tekenfilm, dat is ook wel het mooie aan deze serie. Picobello


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen