IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Waldrock 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-01-2010 13:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En 21 augustus kwam ik ergens tegen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-01-2010 14:52 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Heb ik ook staan!

In mijn agenda is dat na de 20e


10.10.1942 - 20.11.2011


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 28-01-2010 0:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nou zeg, ze houden het wel spannend... Ik heb enige tijd terug een andere datum te horen gekregen..

Misschien moet eerst Maiden een datum bevestigen, wil Waldrock hun datum vastzetten? (en dan zelf gokken of Waldrock er dan OP of juist NAAST moet gaan zitten )

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 28-01-2010 0:29]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2010 9:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Waldrock wordt al bevestigd op de Maiden site!!!


spelfout weggehaald...


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 28-01-2010 9:51 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Beter zo dan de manier waarop Wacken het doet. Die maken 1 dag na het festival al 10 bands voor de volgende editie bekend.

Dat 8 van die 10 bands in de maanden daarop mogelijk nog een gigantische kutplaat kunnen gaan uitbrengen, daar wordt blijkbaar geen rekening mee gehouden.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-01-2010 10:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 9:51 schreef krisiunizer het volgende:
Beter zo dan de manier waarop Wacken het doet. Die maken 1 dag na het festival al 10 bands voor de volgende editie bekend.

Dat 8 van die 10 bands in de maanden daarop mogelijk nog een gigantische kutplaat kunnen gaan uitbrengen, daar wordt blijkbaar geen rekening mee gehouden.


Ach, Maiden heeft al een paar kutplaten hiervoor uitgebracht, dus wat dat betreft...


Bareuh...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-01-2010 10:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Maiden heeft toch ook maar 1 goed album gemaakt?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-01-2010 10:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Is dat zo?


Bareuh...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-01-2010 10:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja... een greatest hits album


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-01-2010 10:36 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hun greatest hits-albums staat anders ook een boel troep op, hoor. Nummers van Seventh Son en van de Blaze Bayley-albums.


Bareuh...


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 09-02-2010 16:26 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Zoals horned_reaper reeds schreeuwde in een nutteloos aangemaakt 2e Waldrock 2010 topic: binnenkort nieuwe website online (tenminste: zo schat ik dat in... Iets met Coming soon enzo) Blijkbaar/ mogelijk dus toch nog een Waldrock komend jaar


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-02-2010 16:30 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

komend jaar is 2011


10.10.1942 - 20.11.2011


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 09-02-2010 16:34 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 9 februari 2010 16:30 schreef attematic het volgende:
komend jaar is 2011
Nee, dat is volgend jaar


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 09-02-2010 17:16 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Iron Maiden schijnt dus op ge-aast te worden, en dit lijkt ze ook te lukken.
Alleen één van de hoofd-organisatoren heeft gezegd niet langer verder te willen gaan met de organisatie van het festival en stapt er uit.
Zonder deze cruciale persoon kan het festival misschien niet eens meer van de grond komen dit jaar...

Dus het blijft afwachten!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2010 17:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2010 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
Iron Maiden schijnt dus op ge-aast te worden, en dit lijkt ze ook te lukken.
Alleen één van de hoofd-organisatoren heeft gezegd niet langer verder te willen gaan met de organisatie van het festival en stapt er uit.
Zonder deze cruciale persoon kan het festival misschien niet eens meer van de grond komen dit jaar...

Dus het blijft afwachten!


Bron?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-02-2010 14:58 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2010 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
...
Zonder deze cruciale persoon kan het festival misschien niet eens meer van de grond komen dit jaar...


Wâldrock is ook het festival dat met beide benen op de grond hoort te staan.


10.10.1942 - 20.11.2011


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-02-2010 15:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Het kan me eigenlijk geen zak meer schelen, dat hele Wâldrock, aangezien ik in die periode toch in Noorwegen moet zijn,


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 17-02-2010 12:16 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Bericht van Festivalinfo.nl

quote:
Het is een lange tijd spannend gebleven rond Wâldrock, maar de 23e editie gaat zeker komen! Wanneer we de organisatie moeten geloven gaat het een editie worden die we niet snel zullen vergeten. De festivalwebsite en de Twitter-pagina zijn opnieuw actief en ze laten weten binnenkort met erg groot nieuws te komen.

Volgens de aannemelijke geruchten zal Wâldrock een aantal maanden gaan verhuizen naar ergens in augustus. Dit om met een sterker programma en een enorme headliner te kunnen komen. Wanneer het officiële nieuws naar buiten wordt gebracht, dan lees je dit natuurlijk op Festivalinfo.


http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=9078



Nemesea.
Usericon van Nemesea.
Posted 17-02-2010 12:40 by Nemesea. Wijzig reactieProfiel van Nemesea.Quote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2010 20:14 schreef Bub het volgende:
Iron Maiden!

Ze spelen op Wacken, kunnen ze ook wel weer op Waldrock!


Zou wel chill wezen als ze kwamen, maar Wacken is in augustus geloof ik.. Denk niet dat ze dan in Juni naar NL komen voor Wâldrock, hoe zeer we het allemaal ook willen...

Ik denk dat Within Temptation wel komt dit jaar, mits het doorgaat. Ze zijn al een tijdje niet meer geweest...


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 17-02-2010 12:45 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 17 februari 2010 12:40 schreef Nemesea. het volgende:
Zou wel chill wezen als ze kwamen, maar Wacken is in augustus geloof ik.. Denk niet dat ze dan in Juni naar NL komen voor Wâldrock, hoe zeer we het allemaal ook willen...

Ik denk dat Within Temptation wel komt dit jaar, mits het doorgaat. Ze zijn al een tijdje niet meer geweest...


Serieus, lees het bovenstaande bericht anders even....
Wâldrock zal enkele maanden verschoven worden... waarschijnlijk naar midden Augustus!


Nemesea.
Usericon van Nemesea.
Posted 17-02-2010 12:53 by Nemesea. Wijzig reactieProfiel van Nemesea.Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 12:45 schreef horned_reaper het volgende:
Serieus, lees het bovenstaande bericht anders even....
Wâldrock zal enkele maanden verschoven worden... waarschijnlijk naar midden Augustus!


Snuggere ik kwam daar ook pas net achter -_-'


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-02-2010 12:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 12:40 schreef Nemesea. het volgende:
Zou wel chill wezen als ze kwamen, maar Wacken is in augustus geloof ik.. Denk niet dat ze dan in Juni naar NL komen voor Wâldrock, hoe zeer we het allemaal ook willen...

Ik denk dat Within Temptation wel komt dit jaar, mits het doorgaat. Ze zijn al een tijdje niet meer geweest...


hehe, meneer is lekker op de hoogte....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-02-2010 13:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 12:55 schreef Spirit In Black het volgende:
hehe, meneer is lekker op de hoogte....
Jij noemt een "Meriam" (V) "meneer"?

Jij bent ook erg goed op de hoogte.

Maarem, veel plezier iedereen op Waldrock!



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-02-2010 13:39]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 17-02-2010 14:17 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

It sil dochs net ivich oan e simmerwei bliuwe. De provinsje is al tiiden dwaande mei in grutte dyk. En sil bygelyks oer it stikje festival greide lein wurde. Dearfoar sil de organisaasje it festival ferhûzje moatte nei de sângrûnen rûn it mar.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 17-02-2010 14:23 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ja heh?!



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen