IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Waldrock 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Paljas
Usericon van Paljas
Posted 17-02-2010 14:28 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Ja hih!?!


Nemesea.
Usericon van Nemesea.
Posted 17-02-2010 15:04 by Nemesea. Wijzig reactieProfiel van Nemesea.Quote dit bericht

Maar goed... Maiden op wâldrock... Nouja, eerst maar eens afwachten of het écht zo is. Hoe dan ook, Maiden of geen Maiden, ik ga er zeker heen :D


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-02-2010 17:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 13:39 schreef Greycloak het volgende:
Jij noemt een "Meriam" (V) "meneer"?




quote:
Op 17 februari 2010 15:04 schreef Nemesea. het volgende:
Maar goed... Maiden op wâldrock... Nouja, eerst maar eens afwachten of het écht zo is. Hoe dan ook, Maiden of geen Maiden, ik ga er zeker heen :D



hehe, weet ik veel

kon overigens weleens iets heel anders worden


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 17-02-2010 18:07 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Zal er wel niet in gaan zitten dan dit jaar.
Ten eerste omdat de vakantieplanning voor augustus reeds afgelopen november ingeleverd is en ten tweede is de kans groot dat ze het tegelijk houden met andere (buitenlandse) festivals om de bands te 'lenen'.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-02-2010 15:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

van de site:

De organisatie van het Waldrock festival heeft helaas moeten besluiten dat dit jaarlijks terugkerende evenement in Burgum (Friesland) in 2010 niet door zal gaan.

De oplopende kosten van artiesten, faciliteiten, veiligheidsmaatregelen, het wegvallen van garantstellingen en een aantal edities met minder toeschouwers hebben geleid tot deze keuze. Daarnaast is de concurrentiepositie van het festival onder druk komen te staan door onder andere de driedaagse metalfestivals in België en Duitsland en het grote aanbod in stadions en popzalen. In de komende maanden zal de organisatie zich erover beraden of een doorstart in 2011 tot de mogelijkheden behoort.

Los van de vraag of er tijdelijk wordt gestopt of dat er definitief een punt achter het festival gezet gaat worden kan de organisatie terugkijken op 22 mooie jaren en trots zijn op de ontwikkeling die het festival heeft doorgemaakt gedurende deze tijd. Wat begon als een uit de hand gelopen idee van een paar eigenzinnige vrijwilligers in Jongerencentrum Kiehool te Burgum, groeide uit tot een evenement met veel allure. Samen met honderden vrijwilligers is er in Burgum één van de gezelligste en grootste metalfestivals van Nederland neergezet. Daarbij had Wâldrock als enige festival in Friesland landelijke uitstraling en een zeer internationaal karakter. Jaarlijks kwamen er tussen de 5.000 en 12.000 muziekliefhebbers naar het festival om te genieten van de hardere muziekstijlen op de diverse podia. In totaal hebben ruim 400 bands opgetreden op Wâldrock, waaronder Iron Maiden, Rammstein, Slayer, Heaven & Hell en Motörhead.

De organisatie bedankt de vrijwilligers, leveranciers, partners, sponsoren en de vaste groep bezoekers die zich jarenlang voor 200% hebben ingezet om het festival tot een succes te maken.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 18-02-2010 15:09 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Goh, toch wel jammer.


Arjan Domhof
Usericon van Arjan Domhof
Posted 18-02-2010 15:09 by Arjan Domhof Wijzig reactieProfiel van Arjan DomhofQuote dit bericht

Heel erg dit. Prachtig sfeervol festival...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-02-2010 15:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja, na al die jaren. Had toch wel gedacht dat het door zou gaan.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-02-2010 15:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:09 schreef Arjan Domhof het volgende:
Heel erg dit. Prachtig sfeervol festival...


Mwah, als er iets is wat Waldrock juist niet zo had in vergelijking met de meeste andere festivals dan is het wel sfeer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 18-02-2010 15:16 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Kreeg het bericht idd net binnen, echt donders jammer!
Was altijd super gezellig (mede door de camping) en heb me altijd prima vermaakt.


see you at occultfest!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-02-2010 15:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Mwah, als er iets is wat Waldrock juist niet zo had in vergelijking met de meeste andere festivals dan is het wel sfeer.


Ben ik het niet met je eens, Waldrock was altijd een supersfeertje in al die jaren dat ik gegaan ben. Maar dat was mede door de pre party en het kampeergebeuren. Heel erg jammer dat het dit jaar niet plaats zal vinden.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 18-02-2010 15:24 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Immer gezellig festival! erg jammer!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-02-2010 15:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Jeugdsentiment, erg zonde dit.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-02-2010 15:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:23 schreef MMayo het volgende:
Ben ik het niet met je eens, Waldrock was altijd een supersfeertje in al die jaren dat ik gegaan ben. Maar dat was mede door de pre party en het kampeergebeuren. Heel erg jammer dat het dit jaar niet plaats zal vinden.


Tsja, daar ligt het misschien ook aan. Ik heb 1 x gekampeerd en dat vond ik echt waardeloos. Tyfus eind sjouwen met meuk, koud, regen, kut voorzieningen, duur, en de volgende dag totaal verlept.

Het is nooit mijn festival geweest.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-02-2010 15:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, daar ligt het misschien ook aan. Ik heb 1 x gekampeerd en dat vond ik echt waardeloos. Tyfus eind sjouwen met meuk, koud, regen, kut voorzieningen, duur, en de volgende dag totaal verlept.

Het is nooit mijn festival geweest.


Waldrock, de regen, het gesjouw... had allemaal zo z'n charme.

Kom dan mee naar Party San!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-02-2010 15:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Waldrock heeft een geweldig sfeertje! In de zeikende regen je tent opzetten met hulp van medekampeerders, gristenen met koffie, flessen goede whiskey kantelen in de rij.. ah, the memories!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 18-02-2010 15:37 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Het is vooral ook een stukje cultuur die we zullen missen, hier in de wâlden. Het kan toch niet zo zijn, dat alle gereformeerden hun indoctrinatie nóg meer credits geven.

Die lui zaten hier op te wachten.
En denken dat hun gebed gewerkt heeft.
Dat God gehoor heeft gegeven aan hun gebed.

Let us pray! Praise the lord!

There is coming a time that you would give anything for the cup of salvation... that you would give anything for the cup, of, the, LORD.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-02-2010 15:40 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Fucking matig.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-02-2010 15:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

erg jammer


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-02-2010 15:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:35 schreef MMayo het volgende:
Waldrock, de regen, het gesjouw... had allemaal zo z'n charme.

Kom dan mee naar Party San!


Ik denk er nog over na.

Wil iig naar Summer Breeze dit jaar. Parteh San misschien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-02-2010 15:45 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 18 februari 2010 15:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Mwah, als er iets is wat Waldrock juist niet zo had in vergelijking met de meeste andere festivals dan is het wel sfeer.


Haha, dat meen je niet.
Juist de beste sfeer van alle festivals waar ik ooit geweest ben.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-02-2010 15:45 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 18 februari 2010 15:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk er nog over na.

Wil iig naar Summer Breeze dit jaar. Parteh San misschien.


Party san is veel gezelliger, summerbreeze is qua sfeer toch een beetje net niet vergeleken met andere festivals.

Jammer van Waldrock



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-02-2010 15:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

je mag vast wel in een weilandje kamperen daar in Burgum

leker smoke'n



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-02-2010 15:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:37 schreef Illusione het volgende:
In de zeikende regen je tent opzetten met hulp van medekampeerders


Ik weet dat nog, je tent stond er prachtig bij.. lekker luchtig en ach, die overgebleven stokken, alleen maar voor de sier toch! Die goede whiskey weet ik dan niet meer, wel iets met kwaliteitsontsmettingsmiddel die er gedronken werd.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-02-2010 15:50 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 15:48 schreef MMayo het volgende:
Ik weet dat nog, je tent stond er prachtig bij.. lekker luchtig en ach, die overgebleven stokken, alleen maar voor de sier toch! Die goede whiskey weet ik dan niet meer, wel iets met kwaliteitsontsmettingsmiddel die er gedronken werd.


Ik heb mijn lever nog nooit zo mishandeld inderdaad. Ik vond het wel meesterlijk dat jullie me in de duistere nacht kwamen opzoeken en helpen. En ach, zo'n tent.. da's toch alleen zodat je je slaapzak terug kan vinden ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen