IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : God Dethroned (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2011 13:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 9:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe weet een band nu eigenlijk dat ze op het hoogtepunt stoppen? De volgende cd kan toch altijd nog beter zijn dan het laatste afgeleverde meesterwerk?
Ach, het hoogtepunt van GD ligt al elf/twaalf jaar achter hun.

Maar goed, op naar de reunie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 15-02-2011 16:26 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Ik dacht dat het hoogtepunt 20 jaar geleden was tijdens het Metalblast Festival in Coevorden.

Bloed, omgekeerde kruizen, skulls en bovenop een dikke trailer!

Left Henk Path was toen nog niet geboren!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 16:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 16:26 schreef kabukiman het volgende:
Ik dacht dat het hoogtepunt 20 jaar geleden was tijdens het Metalblast Festival in Coevorden.

Bloed, omgekeerde kruizen, skulls en bovenop een dikke trailer!

Left Henk Path was toen nog niet geboren!
Foei wat olderwets. Helaas ging ik pas het jaar erna voor het eerst naar Metalblast. Maar volgens mij had ik God Dethroned toen al weleens in Arnhem ofzo live gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-02-2011 16:52 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ha, ik weet nog een keer, in Londen... Ja, dat was zeker al wel weer een jaar of 4-5 geleden. Schitterende tijd, ja hoor.

Ouwe bokken.



Ja hoor...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-02-2011 20:32 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

De Woage in Halle (Gld) in 1992. Met een horde lucifers... Mooie tijden.

Maar goed, heb ze later nog vaak genoeg mogen zien. En Soul Capture 1562 blijft één van de beste death metalsongs aller tijden.

De laatste jaren een beetje uit het oog verloren, maar respect voor één van de succesvolste (zo niet de meest succesvolle) extreme Nederlandse metalbands aller tijden.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 20:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Met name Bloody blasphemies blijft een geweldig plaatje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-02-2011 20:38 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Dat dacht ik ook.

Ook al is het Bloody Blasphemy...


Bareuh...


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 15-02-2011 21:45 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 16:26 schreef kabukiman het volgende:
Ik dacht dat het hoogtepunt 20 jaar geleden was tijdens het Metalblast Festival in Coevorden.

Bloed, omgekeerde kruizen, skulls en bovenop een dikke trailer!

Left Henk Path was toen nog niet geboren!



Haha klopt daar was ik toen ook bij,op het podium een heel groot omgekeerd kruis met een schedel met een lichtspot erop gericht,de bandleden waren toen besmeurd met bloed,want dat wat toen heel stoer
Ik heb zelfs het entree kaartje nog hahaha.Mooi man!


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 15-02-2011 22:25 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 14 februari 2011 14:49 schreef Henke het volgende:
Behoeft weinig uitleg lijkt me als je het interview luisterd. Henri heeft geen zin meer. Einde verhaal. Jammer, maar helaas....


Het lijkt me niet meer dan redelijk dat er maar 1 waardige plek is om afscheid te nemen van God Dethroned! Na alle CD presentaties in Groningen Vera en de rest van de shows, stel ik voor om een week na de EMM, zo rond de kerst, het definitieve laatste optreden in Grunn Vera plaats te laten vinden...

[Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 15-02-2011 22:26]


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 22:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 20:38 schreef De Ulk het volgende:
Dat dacht ik ook.

Ook al is het Bloody Blasphemy...
Kan mien dat toch verrekken.. In elk geval, zo'n geniaal nummer als Boiling blood is niet vaak gemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-02-2011 22:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 22:25 schreef bloodcorpse het volgende:
Het lijkt me niet meer dan redelijk dat er maar 1 waardige plek is om afscheid te nemen van God Dethroned! Na alle CD presentaties in Groningen Vera en de rest van de shows, stel ik voor om een week na de EMM, zo rond de kerst, het definitieve laatste optreden in Grunn Vera plaats te laten vinden...


Goed idee!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-02-2011 22:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 16-02-2011 8:13 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Heb daar ook al overnagedacht. Zal even kijken of ik Henri nog kan porren voor zoiets



Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 16-02-2011 9:28 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2011 8:13 schreef Henke het volgende:
Heb daar ook al overnagedacht. Zal even kijken of ik Henri nog kan porren voor zoiets


Nou, volgens mij is een laatste show op de EMM wel een waardige aflsuiter, hoor.

Any way, ik wist niet dat GD er mee kapt. Dacht dat het wat slap gelul op het forum hier was. Maar goed, mooie band! Ik snap dat de koek een keer op is.


Ja hoor...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 16-02-2011 15:26 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 22:26 schreef bastianus het volgende:
Kan mien dat toch verrekken.. In elk geval, zo'n geniaal nummer als Boiling blood is niet vaak gemaakt.


Ik heb er een handvol geschreven, maar dat is niet zo vaak nee


Maximus Ratticus
Usericon van Maximus Ratticus
Posted 16-02-2011 15:36 by Maximus Ratticus Wijzig reactieProfiel van Maximus RatticusQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2011 15:26 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik heb er een handvol geschreven, maar dat is niet zo vaak nee


Ga je die ook een keer opnemen dan?


Watch and weep, you furry fucker.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-02-2011 15:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 16-02-2011 18:01 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

jazeker, voor de eerste reunie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-02-2011 18:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2011 15:26 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik heb er een handvol geschreven, maar dat is niet zo vaak nee
Ik ben benieuwd, heb ze in elk geval nog nooit gehoord. Terwijl ik toch alles van TMDC gehoord heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-02-2011 19:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nou nou, "Den Ensomme Nordens Dronning" is de titel klassieker toch wel waardig me dunkt. Dergelijk sterk materiaal gaat nooit vervelen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


oldtimer
snorremans
Usericon van oldtimer
Posted 17-02-2011 23:36 by oldtimer Wijzig reactieProfiel van oldtimerQuote dit bericht

In December in VERA!!!!

Sluit ik me helemaal bij aan!

zet hem op Henke!!!

In navolging van a farewell to the STER

A Farewall to God Detrhoned



[Dit bericht is gewijzigd door oldtimer op 17-02-2011 23:40]


Blauw is geen kleur....'t is een toestand


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-02-2011 6:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 23:36 schreef oldtimer het volgende:
In December in VERA!!!!

Sluit ik me helemaal bij aan!

zet hem op Henke!!!

In navolging van a farewell to the STER

A Farewall to God Detrhoned




Hee Snorremans! Toch gelukt?


spelfout weggehaald...


oldtimer
snorremans
Usericon van oldtimer
Posted 18-02-2011 11:47 by oldtimer Wijzig reactieProfiel van oldtimerQuote dit bericht

Biertje?

gelukt dus!


Blauw is geen kleur....'t is een toestand


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-02-2011 21:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2011 11:47 schreef oldtimer het volgende:
Biertje?

gelukt dus!


Ik ga zo een biertje doen inderdaad, volgens mijn berekeningen moet jij nog 36 minuten werken hehehe...


spelfout weggehaald...


oldtimer
snorremans
Usericon van oldtimer
Posted 18-02-2011 23:36 by oldtimer Wijzig reactieProfiel van oldtimerQuote dit bericht

yes nu thuis aan de bier, in de auto ff geluisterd naar amon amarth, ook leuk......


Blauw is geen kleur....'t is een toestand


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen