IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : God Dethroned (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2011 22:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gewoon op oudejaarsavond in Vera


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-03-2011 9:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 maart 2011 21:18 schreef bloodcorpse het volgende:
Als het zelfs in Belgie kan, dan moet het ZEKER kerstavond in VERA de aller-aller-aller-laatste zijn


Eens,... Thuisfront,... moet wel. Kijken of ze dat willen doen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-03-2011 19:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2011 9:28 schreef zillah-morte het volgende:
Eens,... Thuisfront,... moet wel. Kijken of ze dat willen doen.


Zou zeker cool zijn. Net als afgelopen kerstavond: "Voor kindeke Jezus, godverdomme."


Touché, pussycat!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-03-2011 20:10 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Henri is ook weer single hoorde ik.

Tsk is denk ik The single king.

Ja ik weet het, slechte grap


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-03-2011 20:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

:')

Gisteren voor het eerst die nieuwe plaat gehoord, niet slecht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 04-03-2011 21:35 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

God Dethroned (NL) Sunday 18 September 2011 Leeuwarden, Romein

van de TMR site

http://www.tmr-music-promotions.com/

Na afscheid van Friesland rest nog steeds Groningenn als laatste!


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


oldtimer
snorremans
Usericon van oldtimer
Posted 21-03-2011 8:53 by oldtimer Wijzig reactieProfiel van oldtimerQuote dit bericht

KOM OP HEREN GOD DETHRONED!!!!!!!!!
jullie kunnen het niet maken GEEN AFSCHEID te nemen in GRONINGEN!!!!! of kerst avond "god verdomme!" of oudejaarsavond go out with a bang!!!!!
John en mieke van cafe DE STER verdienen dit toch ook???


Blauw is geen kleur....'t is een toestand


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-05-2011 1:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 0:40 schreef Den Bruut'n boerke het volgende:
Hallo mensen, behalve die live montreal bootleg van GD,is er nog meer live materiaal te verkrijgen?ben er namelijk erg in geinteresseerd.
Bij Into the Lungs of Hell zat een bonuscd met livenummers en bij The Toxic Touch zat een DVD met een liveoptreden en bij Passiondale zat ook een bonuscd met livenummers.

Die bootleg waar jij het over hebt ken ik nog niet.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-05-2011 1:53]


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-05-2011 9:45 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2011 21:35 schreef bloodcorpse het volgende:
God Dethroned (NL) Sunday 18 September 2011 Leeuwarden, Romein

van de TMR site

http://www.tmr-music-promotions.com/

Na afscheid van Friesland rest nog steeds Groningenn als laatste!


Best kut...ik zit dan in de zon te bakken op Gran Canaria wat natuurlijk ook leuk is.


bub


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-08-2011 15:33 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Dutch melodic death metal band God Dethroned has reunited to play at the 2012 70,000 Tons of Metal festival in Florida.

The band announced the news this morning on the God Dethroned Facebook page, stating “We’ve just been confirmed for 70.000 tons of Steel!!!” before correcting the mistake minutes later to say, “70.000 tons of METAL, of course!”

70,000 Tons of Metal will take place from January 23rd through January 27th in Miami, Florida.


Dus de band zal eind dit jaar stoppen en zal een maand later weer bij elkaar komen voor een nieuw optreden. Vaag


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-08-2011 15:49 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2011 15:33 schreef holysjit het volgende:
Dus de band zal eind dit jaar stoppen en zal een maand later weer bij elkaar komen voor een nieuw optreden. Vaag



ik geef ze groot gelijk dat ze dat nog ff mee pikken zo'n gratis rei sje


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


sycohernand
Usericon van sycohernand
Posted 14-08-2011 16:01 by sycohernand Wijzig reactieProfiel van sycohernandQuote dit bericht

Ik las op Henri's facebook wel dat ze nog steeds gaan stoppen en dat EMM nog steeds de laatste Europese show wordt maar dat ze dit nog even mee wilden pikken. Als ik zo zie wat deze cruise inhoudt snap ik dat wel.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-08-2011 19:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik ook geheel haha


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-08-2011 10:14 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Er komt ook nog een kleine Zuid Amerikaanse tour achteraan (en misschien Japan en Australië). Het oorspronkelijk plan was om dit ook allemaal te doen in 2011, maar dat bleek niet haalbaar. Vandaar dat we in februari/maart daar de laatste shows gaan spelen. En dan is het echt afgelopen met de pret...



Flow
Usericon van Flow
Posted 15-08-2011 10:24 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

groot gelijk, lijkt me een leuke manier van stoppen, dik feest op een boot en dan een beetje langs een paar enthousiastelingen ...

Ik zie jullie wel weer over een jaar of vier bij een van de reunieshows


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-08-2011 10:33 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

hahaha waarom heeft iedereen het toch telkens of reunieshows?? We zijn nog niet eens helemaal gestopt



Flow
Usericon van Flow
Posted 15-08-2011 10:39 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

jullie begonnen!

(1996)



[Dit bericht is gewijzigd door Flow op 15-08-2011 10:39]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-08-2011 10:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 9:45 schreef Bub het volgende:
Best kut...ik zit dan in de zon te bakken op Gran Canaria wat natuurlijk ook leuk is.

Op een speciaal strand voor een bepaalde doelgroep zeker?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-08-2011 10:43 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 15 augustus 2011 10:39 schreef Flow het volgende:
jullie begonnen!

(1996)







Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-08-2011 13:10 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 10:39 schreef bastianus het volgende:
Op een speciaal strand voor een bepaalde doelgroep zeker?


Ja, zonaanbidders heten ze!


bub


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2012 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

favo GD-nummer



signature


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 27-12-2013 23:02 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht


Henri Sattler:

The funeral of our former label boss Michael Trengert a few weeks ago made me think.
I came home and blew the dust off of my guitar...




God Dethroned
11 november via mobiel
Tomorrow i have a meeting with Beef. He played on Grand Grimoire, Bloody Blasphemy, Ravenous and Into the Lungs of Hell.
He told me he missed being on stage. Lets see if we can do something about that
Would you guys like to have him back?


Duzzz.... God Dethroned komt terug?


Henke kom er is in! Mag jij niet meer meedoen? Want mag toch aannemen dat er geen 2 bassisten nodig zijn?.

En hoe zit het met Roel en Jens?

Passiondale-Roel

Album verder, michiel "mike"van der plicht

Michiel "mike" ook pleitte?

Jens van der valk terug?

Danny Tunker pleitte? ....Of mag Susan Gerl nog even weer mee spelen.........



Wie Weet welke groepsleden nu God Dethroned zullen gaan vormen?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2013 23:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 06-02-2015 23:32 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

Iemand bekend wie Henri meeneemt naar dokkum open air?


Henri-guitar/vocals

Michel-Drums

Robert Schotman? guitar

Jeroen Pomper? Bas

Of komen er eventueel nog oudgedienden,die Henri en Michel vergezellen?


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 07-02-2015 10:07 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Wie is MIchel?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen