IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Exhumed Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-01-2005 20:28 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik zit nergens op te wachten...wel ga ik goremetal weer ff draaien..

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-01-2005 20:29]


Suck my piss


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 21-12-2005 23:22 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

EXHUMED Europese tour van www.listenable.net

12 jan NL Little Devil, Tilburg
13 jan UK Scruffy Murphys, Birmingham
14 jan IRE Voodoo Lounge, Dublin
15 jan IRE The Rosetta, Belfast
16 jan UK The Arches, Glasgow
17 jan UK Music Box, Manchester
18 jan UK Underworld, London
19 jan F Paris or Rennes tbc
20 jan F tba, Poitiers tbc
21 jan SP Sala Tunk, Irun
22 jan SP Ritmo Y Compas, Madrid
23 jan F Toulouse tbc
24 jan F tbc
25 jan IT Milan tbc
26 jan D Backstage, Munich
27 jan A Arena, Vienna
28 jan CZ Black Pes, Prague
29 jan SK tbc
30 jan Poland / travel
31 jan Germany tbc
01 feb DK Copenhagen, Denmark tbc
02 feb NO Elm Street, Oslo
03 feb S Kreta, Gothenburg tbc
04 feb FIN Pub Bastun, Mariehamm
05 feb S Lund
06 feb D Markthalle, Hamburg tbc
07 feb D Knaack, Berlin
08 feb D Rosenkeller, Jena
09 feb D germany
10 feb NL Goudvishal, Arnhem
11 feb D AJZ Bahndamm, Wermelskirchen
12 feb NL Bosuil, Weert




[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 21-12-2005 23:25]



zombie
Usericon van zombie
Posted 26-12-2005 1:26 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Die CD met covers was weer geniaal. Toch leuk dat ze schijnbaar hun roots hebben in meer dan alleen metal. Vooral de Amebix, Pentagram en Siege covers waren erg tof gedaan. Carcass coveren is natuurlijk een beetje overbodig voor zo'n band.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2011 23:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Gore-metal originators EXHUMED have completed work on their brand new full-length album, "All Guts, No Glory". The follow-up to 2003's "Anatomy Is Destiny" was recorded at Arcane Digital Recordings in Arizona with engineer Ryan Butler (MISERY INDEX) and at Trench Studios with John Haddad (ABYSMAL DAWN, INTRONAUT). It was mixed and mastered at Mana Recording Studios by Brian Elliott (GRAVES OF VALOR). A July 5 North American release via Relapse Records is expected.

"All Guts, No Glory" track listing:

01. All Guts, No Glory
02. As Hammer To Anvil
03. Your Funeral, My Feast
04. Through Cadaver Eyes
05. Death Knell
06. Distorted And Twisted To Form
07. I Rot Within
08. Dis-assembly Line
09. Necrotized
10. Funereality
11. So Let it Be Rotten…So Let it Be Done

The album will also be available on deluxe, saw-blade shaped vinyl and as a limited-edition two-disc set. Additional release information will be posted shortly.

EXHUMED will join technical metal pioneers ATHEIST for a run of European tour dates this spring. The tour, EXHUMED's first in support of "All Guts, No Glory", will kick off on April 22 with a performance at the Inferno festival in Oslo, Norway and also includes a stop at the Neurotic Deathfest in Tilburg on April 29.


Can... Not... Wait...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 16-03-2011 0:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Benieuwd



Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 13-07-2011 12:33 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

In afwachting van de LP heb ik hem gedownload. Wat een geweldige plaat! Lekkere nummers en ze hebben er hoorbaar zin in! En drummer Danny Walker rules!!! Wat een geweldige stijl van drummen heeft die gast.

Welcome back perverts!!!



Flow
Usericon van Flow
Posted 15-08-2011 14:21 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

zo ... die gasten hebben t boekje stevig gelamineerd, makkelijk alle kleverige vlees en bloedresten afwassen!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-08-2011 21:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik dacht dat die nieuwe plaat All Guts, All Glory heette . Gehoord in de auto onderweg naar Stonehenge, klonk goed, dus binnenkort maar eens aanschaffen


Flow
Usericon van Flow
Posted 16-08-2011 14:31 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

t eerste nummer deed me elke keer aan iets denken, tenminste een zo'n riff dan ...

nu ik t weer hoor, die riff lijkt op een riff uit the glorious dead van gorefest's fase, nix mis mee!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2013 17:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nieuwe track:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2013 22:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-07-2013 22:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Lekker!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-03-2017 23:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op NDF Gore Metal: A Necrospective 1998-2015 aangeschaft

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-03-2017 23:32]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2017 20:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Room101
Usericon van Room101
Posted 27-04-2017 22:44 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2017 23:31 schreef MetalJan het volgende:
Op NDF Gore Metal: A Necrospective 1998-2015 aangeschaft
klinkt die dan ook echt beter dan het origineel?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-04-2017 12:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind van wel. Betere productie

Het origineel kende ik eigenlijk niet Ik ben begonnen bij Anatomy Is Destiny.


Room101
Usericon van Room101
Posted 28-04-2017 23:38 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht


Ik ken het origineel ook niet. Maar als deze goed klinkt, dan maar eens checken. Het werk erna vind ik erg goed

[Dit bericht is gewijzigd door Room101 op 28-04-2017 23:39]


Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 16-06-2017 13:19 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault



Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-09-2017 21:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-09-2017 22:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Geinige clip. Maar qua muziek zet ik liever Carcass op.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2017 22:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier de eventuele herkansing



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Room101
Usericon van Room101
Posted 24-11-2017 23:17 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

quote:
Op 29 september 2017 22:49 schreef F.Jacobse het volgende:
Geinige clip. Maar qua muziek zet ik liever Carcass op.



Waarschijnlijk de 1e 2?

Heartwork en Necroticism vind ik dan weer En ik hoor over het algemeen liever Exhumed dan (het door slechte productie nauwelijks aanhoorbare) Symphonies..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2019 17:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-10-2019 19:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



DePil
Dawn of infinite fire
Usericon van DePil
Posted 10-10-2019 19:30 by DePil Wijzig reactieProfiel van DePilQuote dit bericht


Ik houd eigenlijk helemaal niet van Exhumed, maar The red death is super en zeer strak ingespeeld.


Pure Holocaust


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen