IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In The Woods ... Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-09-2002 22:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

heersch band , kan momenteel alleen ff nie onderbouwen waarom ook weer, sorry


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 04-09-2002 9:33 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 3 september 2002 18:02 schreef Vargen666 het volgende:
'I Am your Flesh' komt van Omnio.

Wat ze uitgebracht hebben:

Heart of the Ages / 1995
A Return to the Isle of Men / 1996
Omnio / 1997
Strange in Stereo / 1999
Three By Seven on a Pilgrimage / 2000

A Return... is een rerelease van hun demo met een aantal andere nummers er bij. Puike plaat.



Je vergeet de vinyl releases. OP www.zenial.nl/bands.htm staan ze wel dacht ik!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-09-2002 9:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Klopt, maar vinyl releases zijn alleen maar belangrijk voor verzamelaars zoals jij... ghehehe...


Zenial


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-09-2002 10:30 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

3 by 7 is toch een compilatie van een drietal 7" plaatjes. Is er nog maar vinyl dan?



Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 04-09-2002 16:29 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik had er een cd van, heb ik net geruild....

iets met: "the isle of men" ofzo...


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2002 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh de cd';s staan trouwens op rhodium


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 05-09-2002 20:53 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Mis alleen HEart of Ages nog

De rest is echt wel goed....
Omnio deze vind ik echt geniaal: je moet hem helemaal horen... I am your flesh past daar een stuk beter op dan op een Blackend CD....

Oh ja, Dwaallicht, op 3 times 7 on a pilgrimage hebben ze Epitaph van King Crimson gecovered, en als je het mij vraagt erg goed (zelf vergeleken met origineel: het is redelijk getrouw aan het origineel en toch iets anders).
White Rabbit staat er trouwens ook op, nog raarder dan het origineel, echt gaaf!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HEart of the ages staat op Rhodium
Omnio heb ik weer niet

Kunnen een kopie ruil doen!!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-09-2002 18:51 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

OK, nou die MP3's gedownload... jeuz wat saai... sorry.



RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 09-09-2002 1:10 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

In The Woods - Yearning The Seeds Of A New Dimension vind ik wel leuk. Begint als een Darkwave nummer dat langzaam opbouwt en iets over de helft word het (een soort van) Black Metal klinkende muziek.


Hakkuh


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 21:34 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

*SCHOP*

Weet iemand toevallig of die live-cd van het afscheidsconcert ooit nog eens uitkomt?

Het was een fenomenaal afscheid geweest die cd. Maar ja, t zal wel weer op geld stukgelopen zijn.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 21:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 21:34 schreef filosofem het volgende:
*SCHOP*

Weet iemand toevallig of die live-cd van het afscheidsconcert ooit nog eens uitkomt?

Het was een fenomenaal afscheid geweest die cd. Maar ja, t zal wel weer op geld stukgelopen zijn.
Heb afgelopen jaar Kobro nog gesproken in Oslo en de cd is compleet klaar en had er eigenlijk al lang moeten zijn(had afgelopen herfst uit moeten komen).Ik vermoed dat er problemen zijn bij het label daar de band zelf alle opnamen afgerond en bij mekaar hebben gezocht/gemonteerd.
Ik baal er nu nog steeds van dat ik destijds niet ben geweest want In the Woods is toch wel een band die heel veel betekend voor mij


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-05-2003 21:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

In The Woods...

Wat een meester band! Met hun cd HEart Of The Ages ben ik eigenlijk in de black metal gerold! Klas toen ter tijd een review in de Mindview toen die plaat net uit was en hij kreeg daar een 10/10!! meteen mijn allereerste order geplaatst bij Displeased Records en sindsdien alle cd's van ze aangeschaft!

Ik vind alles van de zeer gaaf! en ook Green Carnation vind ik cool!

Die Live cd zou echt uit moeten komen! kben de eerste die hem zou kopen denk ik! Inderdaad erg kut dat ze uit elkaar zijn!

Deze plaat "HEart of the Ages" betekend dus ook HEEL veel voor mij!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 22:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 21:54 schreef rvanderholst het volgende:
In The Woods...

Wat een meester band! Met hun cd HEart Of The Ages ben ik eigenlijk in de black metal gerold! Klas toen ter tijd een review in de Mindview toen die plaat net uit was en hij kreeg daar een 10/10!! meteen mijn allereerste order geplaatst bij Displeased Records en sindsdien alle cd's van ze aangeschaft!

Ik vind alles van de zeer gaaf! en ook Green Carnation vind ik cool!

Die Live cd zou echt uit moeten komen! kben de eerste die hem zou kopen denk ik! Inderdaad erg kut dat ze uit elkaar zijn!

Deze plaat "HEart of the Ages" betekend dus ook HEEL veel voor mij!
In the Woods is echt muziek gemaakt puur en alleen op gevoel.Geniale muziek.
Heb zelf alle cd's en alle vinyl(op "Omnio" lp na helaas).
Green Carnation is ook erg gaaf.Heb ooit nog een promo gekregen van van een half uur durend GC nummer zonder zang welke als promo diende om een cd deal te bemachtigen.
Verder is Naervaer ook erg gaaf.dat is een project van enkele ItW leden.
Naervaer hebben een demo,7"EP en een volledige cd uit en alledrie zijn ze zeer de moeite waard
Drawn is verder ook nog een project van ItW leden en kan best wel hiermee vergeleken worden.Ook een aanrader dus voor In the Woods fans


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-05-2003 22:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Thanks for the tips

Ik zal meteen effe Drawn en NearVear uitchecken!!!

In The Woods... HEERSCHT!!

(op mijn begravenis mogen ze Yearning the Seeds of a New Dimension draaien! MACHTIG!)


I Find That I Am Not There...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-05-2003 22:34 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

HEart of the Ages behoort tot een van die cd's die ik al jarenlang blijf draaien. Gewoonweg geweldige sfeer .
De eerste scream in "yearning the seeds of a new dimension" is toch altijd weer een kippevel moment . De rest van de in the woods cd's kan ik ook zeer goed aanhoren.
Green Carnation ken ik alleen "light of day day of darkness" van, is op zich wel gaaf, maar mist toch net dat wat de in the woods cd's wel hadden. Zal die andere projecten eens gaan luisteren ben wel zeer benieuwd

*schrijffouten *

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 11-05-2003 22:35]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-05-2003 9:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 22:34 schreef Vlkodlak het volgende:
De eerste scream in "yearning the seeds of a new dimension" is toch altijd weer een kippevel moment . *


Whhhhaaaaa, je hebt gelijk!

"A request, A Leave me be,
Through the shape that i long for...
Withering visions...
Bleeding to search for the more..."

Diep RESPECT!!



I Find That I Am Not There...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-05-2003 10:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:24 schreef impaled succubus het volgende:
heersch band , kan momenteel alleen ff nie onderbouwen waarom ook weer, sorry
laat maar.
ik heb inmiddels zelf deze cd aangeschaft en hij is wel grappig maar je vergeet vrij snel dat je 'm hebt als ie niet naast je kompjoeter ligt. en toen ik 'm een paar weken geleden opzetten beviel ie me erg slecht. de vergelijking met burzum is terrecht maar zet dan gewoon burzum/aske op.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2003 10:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb alleen "Strange in Stereo" van deze band en vind deze zeer sterk.
Ik ben iig wel van plan om meer van ITW aan te schaffen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-05-2003 10:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 10:14 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb alleen "Strange in Stereo" van deze band en vind deze zeer sterk.
Ik ben iig wel van plan om meer van ITW aan te schaffen.




METEEN DOEN!!!!!!!!!!!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2003 10:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 10:17 schreef rvanderholst het volgende:
METEEN DOEN!!!!!!!!!!!

Ja meneer.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-05-2003 17:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe Green Carnation is ook reeds opgenomen afgelopen maanden,zal dan ook niet lang meer duren voordat deze het daglicht ziet


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-05-2003 17:57 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik geloof dat die nieuwe Writings on the Wall gaat heten. Ben benieuwd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-05-2003 17:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Studio dagboek was te volgen op de noorse heavymetal site

(voor de Noors sprekenden onder ons ).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-05-2003 17:59]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 19:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Even kijken op de displeased site.
Ze hebben geen homepage meer zeker?


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen