IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Metalfront Twente [bands gezocht/optredens aangeboden] Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 15-04-2010 16:44 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hallo lezers,

MFT is opzoek naar bands voor in hun band-register.
Voor meer informatie over de organisatie:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3385555/1?hl=metal,front,twente

We willen graag een bandregister aanmaken, zodat wanneer wij een avond organiseren we deze op een makkelijke manier kunnen uitnodigen.
Heb je interesse? Stuur een e-mail naar a-mft@hotmail.com

Omdat MFT behoorlijk in financiƫle nood zit, hebben wij het liefst bands die gratis of voor onkosten vergoeding spelen. Maar ook als dit niet het geval is horen wij toch graag van jullie.
Wel kun je standaard een simpele hap mee eten, krijgt wat drankmunten en mag mensen meenemen op de gastenlijst.

We hopen van jullie te horen!

Amel namens MFT.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2010 15:59]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2010 16:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Maakt genre nog iets uit? Want wij willen best tegen een onkostenvergoeding ergens spelen. Maar we maken geen mettol maar wave.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-04-2010 16:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:50 schreef bastianus het volgende:
Maakt genre nog iets uit? Want wij willen best tegen een onkostenvergoeding ergens spelen. Maar we maken geen mettol maar wave.
Van mij mag het zeker, maar ik zal het even met het bestuur moeten over leggen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-04-2010 17:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 april 2010 16:50 schreef bastianus het volgende:
Maakt genre nog iets uit? Want wij willen best tegen een onkostenvergoeding ergens spelen. Maar we maken geen mettol maar wave.


Zou gaaf zijn zeg, weer een IRL datum erbij!


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-04-2010 17:13 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Als ik het overleg mag een ZM-fest best bij ons gehouden worden hoor.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-04-2010 3:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:13 schreef Silence het volgende:
Als ik het overleg mag een ZM-fest best bij ons gehouden worden hoor.

Als je de juiste bands uitnodigt is dat voor een heel deel al gefixed natuurlijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 6:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Maar wat zijn de juiste bands volgens jou?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-04-2010 7:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik beloof nog niks maar misschien kan ik nog wel twee bands regelen. :')


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 15:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 7:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik beloof nog niks maar misschien kan ik nog wel twee bands regelen. :')
via Sammy?


R.
Usericon van R.
Posted 16-04-2010 15:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Datum? Iets voor Funus?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-04-2010 15:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

heb even mijn nieuwe bandje the guilt parade opgegeven: www.myspace.com/theguiltparade



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2010 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:13 schreef Silence het volgende:
Als ik het overleg mag een ZM-fest best bij ons gehouden worden hoor.
Goh mag dat zo maar .. mooi man ..


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 15:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 15:11 schreef Jenje het volgende:
Goh mag dat zo maar .. mooi man ..
Hou jij je chagrijnige kop maar.



@ Collision: Super!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2010 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tijd van de maand?


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 15:13 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat vraag ik me bij jou tegenwoordig bijna bij elke opmerking af.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2010 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je misschien minder naar anderen kijken ..


R.
Usericon van R.
Posted 16-04-2010 15:14 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Sjees, heeft iemand zijn vriendin verloren ofzo?


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 15:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 15:14 schreef R. het volgende:
Sjees, heeft iemand zijn vriendin verloren ofzo?
Great minds...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2010 15:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 15:13 schreef Silence het volgende:
Dat vraag ik me bij jou tegenwoordig bijna bij elke opmerking af.


Voorheen werd ZM festival georganiseerd door onder andere (ik dacht) Rajackar en (ik dacht) een aantal leden van organisatie ZM. In samenwerking met ZwareMetalen. Jenje is nu eenmaal een van de opperhoofden en zou vast graag op de hoogte zijn als iemand onder die naam een festival wil organiseren.

Ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-04-2010 15:17]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2010 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@ kinders:



[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-04-2010 15:18]


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 15:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Het was ook een grapje, vandaar de knipoog. Was meer bedoeld dat een ZM-meeting met een bandje d'r bij altijd mogelijk is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2010 15:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 15:17 schreef MMayo het volgende:
Voorheen werd ZM festival georganiseerd door onder andere (ik dacht) Rajackar en (ik dacht) een aantal leden van organisatie ZM. In samenwerking met ZwareMetalen. Jenje is nu eenmaal een van de opperhoofden en zou vast graag op de hoogte zijn als iemand onder die naam een festival wil organiseren.

Ofzo.
Ja, maar ik mag dat niet zeggen he. Meteen al het pubervolk op de achterste poten.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 15:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 15:18 schreef Jenje het volgende:
Ja, maar ik mag dat niet zeggen he. Meteen al het pubervolk op de achterste poten.


Je kunt ook enthousiast reageren en een dergelijk initiatief aanmoedigen terwijl je ondertussen aangeeft dat het dan wel een samenwerking moet zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2010 15:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Allemaal leuk en aardig, nu weer:

Wel fijn dat m'n topic zo hoog blijft.

quote:
Op 15 april 2010 16:44 schreef Silence het volgende:
Hallo lezers,

MFT is opzoek naar bands voor in hun band-register.
Voor meer informatie over de organisatie:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3385555/1?hl=metal,front,twente

We willen graag een bandregister aanmaken, zodat wanneer wij een avond organiseren we deze op een makkelijke manier kunnen uitnodigen.
Heb je interesse? Stuur een e-mail naar a-mft@hotmail.com

Omdat MFT behoorlijk in financiƫle nood zit, hebben wij het liefst bands die gratis of voor onkosten vergoeding spelen. Maar ook als dit niet het geval is horen wij toch graag van jullie.
Wel kun je standaard een simpele hap mee eten, krijgt wat drankmunten en mag mensen meenemen op de gastenlijst.

We hopen van jullie te horen!

Amel namens MFT.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2010 15:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 15:18 schreef Jenje het volgende:
Ja, maar ik mag dat niet zeggen he. Meteen al het pubervolk op de achterste poten.


Jawel dat mag je wel zeggen, probeer het in het vervolg eens op een normale manier met uitleg erbij.


R.
Usericon van R.
Posted 16-04-2010 15:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Pubervolk? Doe niet zo kinderachtig, mr. poopyhead.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen