IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Metalfront Twente [bands gezocht/optredens aangeboden] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2010 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 1:06 schreef MR. N het volgende:
Om jouw nimmer aflatende nieuwsgierigheid te bevredigen:

Er was na Herrie Fest een mondelinge toezegging gedaan dat er nog geld naar de organisatie / boekers (Herrie & moi) zou gaan. Echter zijn de mensen die de toezegging hebben gedaan uit het bestuur. Silence was niet betrokken bij deze toezegging, daarom kan ze ook niet verantwoordelijk zijn daarvoor.

Gaat ons niet om het geld, maar om het principe dat als iemand een afspraak maakt deze ook nagekomen dient te worden.
Daarom: ALLES op papier zetten .. als er geld in het spel is, gedragen mensen zich ineens heel anders.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-10-2010 8:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 oktober 2010 8:30 schreef Jenje het volgende:
Daarom: ALLES op papier zetten .. als er geld in het spel is, gedragen mensen zich ineens heel anders.


Och ja, daar heb je wel gelijk aan. Maar er moet ook zoiets zijn als wederzijds vertrouwen.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2010 8:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 8:33 schreef MR. N het volgende:
Och ja, daar heb je wel gelijk aan. Maar er moet ook zoiets zijn als wederzijds vertrouwen.
Zal vast, maar ik probeer toch altijd alles op papier/mail te hebben. Kan er ook geen onduidelijkheid bestaan.


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-10-2010 8:49 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo, goedemorgen maar weer... boosheid modus staat weer uit.

kort samengevat: er is door een aantal mensen, 1 in het bijzonder het één en ander toegezegd wat nu dus ontkent, verdraaid of gewoonweg niet nagekomen wordt. heel jammer dat het zo moet. idd, jenje, op papier zetten is een wijze les... jammer dat het zo moet...
hier laat ik het maar bij.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-10-2010 9:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

MFT zal toch sowieso wel zaken op papier zetten?

Elke muzikant vult toch in elk geval een gageverklaring in vermoed ik.

Of gaat bij MFT tegenwoordig alles zwart?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-10-2010 10:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 13 oktober 2010 8:45 schreef Jenje het volgende:
Zal vast, maar ik probeer toch altijd alles op papier/mail te hebben. Kan er ook geen onduidelijkheid bestaan.


Zodat een nieuwe mod weet waar hij aan vast zit.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-10-2010 12:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 0:45 schreef herrie het volgende:
met hri fest hadden we een leuke deal... door Anton gesteund. die werd afgeserveerd... vevorlgens deal met de nieuwe mft... en nu lees ik per mail dat ze te beroerd zijn iets van 100 euro over te maken... en dan ga ik door het lint... niet om die 100 euro...


Ik ben hier net zo gefrustreerd over als jullie, laat dat even duidelijk zijn. Ik weet niks over een toezegging. Ik weet dat ik heb toegezegd Herrie een deel van de extra kosten kwijt te schelden, en dat we ons zouden buigen over wat we over zouden houden, na het betalen van het wijkgebouw, de onkosten van het bier enz.

Nu ben ik in m'n uppie over, en het oude bestuur is er niet meer. Het is voor mij erg moeilijk zomaar te besluiten geld over te maken. Want het saldo op onze bankrekening is lachwekkend. Het is dat Chris en ik zelf in de financieële teringzooi zitten, anders kreeg je het wel van mij persoonlijk Herrie. Dat gaat echter niet.

Laat het even duidelijk zijn: ik wil graag tot een oplossing komen, en die komt er ook absoluut. We moeten alleen even kijken hoe. We hebben nu net een nieuw bestuur, ik heb ze deze 'zaak' al voorgelegd. Die zeggen ook allemaal: we moeten herrie hier in tegemoet komen. Maar we moeten ook ons eigen hoofd boven water houden als bestuur en organisatie, vandaar dat wij nu zelfs een relatief laag bedrag als 100 euro niet kunnen missen.

Verdere zaken handel ik graag af per mail Herrie, ik vind het jammer dat het zo open en bloot op een forum moet. Al snap ik wel je frustratie. Alleen als het niet op mij gericht is, maar wel op andere leden: waarom post je het dan hier? Ik ben het enige MFT lid dat hier mee leest.


Meer heb ik er niet over te zeggen voor nu...


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-10-2010 14:24 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

we mailen! aanvullend: (laatste keer): het gaat dus om toezeggingen van (inmiddels) ex-bestuursleden. dus mijn frustratie is ook niet gericht aan het huidige mft bestuur (inclusief jij dus).


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-10-2010 14:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-10-2010 14:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 12:56 schreef Silence het volgende:
ik vind het jammer dat het zo open en bloot op een forum moet.


Dikke +1.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-11-2010 12:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zo, dan ook hier maar een oproepje!

Zoals in ons centrale MFT topic te lezen is, zijn wij hard op weg onze schuld weg te werken. Maar we kunnen dit natuurlijk niet zonder bands!

Financiële vergoeding kunnen wij helaas nog niet geven, maar wel wat te drinken en te eten, en een gezellige avond! En daarbij staat een beetje liefdadigheid goed op het band cd, niet waar?

Dus, heb je interesse om bij ons te komen spelen? Laat snel wat horen via a-mft@hotmail.com!


solitude within
Usericon van solitude within
Posted 07-11-2010 15:06 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

Hoi Amel,

Ik merk dat ik een tijd niet op zware metalen ben geweest.
Ik las mijn naam ineens in dit topic (Anton)wat betreft herrie fest.

Ik hoop dat die boosheid van Herrie niet om mij was gericht maar toch ff checken.

Ik ga er hier verder niet op in want dat doe ik wel via de rechtstreekse mail.
(herrie die gemiste oproep is van mij )

Ik denk dat die MFT soap snel tot z'n einde zal komen aangezien er volgens mij er nu een goed bestuur zit.
Ik heb mijn strijdbijl begraven met de MFT na de aanvaring met bepaalde bestuursleden en geef de MFT de volledige steun en blijf dus ook lid.

Ik hoop dat de MFT veel leden weet te vinden dit jaar en dat we in 2011 (15 september om precies te zijn) het tienjarig jubileum kunnen vieren.


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-11-2010 15:35 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Precies Anton, en daar gaan we ook voor!
Alles omtrent Herriefest is verder goed, zeker met het nieuwe bestuur. Maar dat bestuur voelt ook nergens wrok tegen welk lid dan ook, uit het vorige bestuur. Het gaat ten slot om het welzijn MFT, en niet om persoonlijke zaken.

Ons 10-jarig bestaan hopen we te kunnen vieren met een (klein) festivalletje, en we hopen voor die tijd uit de schulden te zijn, we zijn in ieder geval op de goede weg.


solitude within
Usericon van solitude within
Posted 07-11-2010 15:42 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

Hoe was het gisteren dan in het wijkgebouw?

Misschien heb ik nog wel goede bands voor de MFT maar dat zien we dan wel.

Ik vond jammer dat ik erzelf niet kon zijn want ben nog niet echt te pas.

Dat jullie het gaan redden daar twijfel ik absoluut niet aan.


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-11-2010 15:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

You've got mail. En gisteren was een succes, het was een erg gezellige avond.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-11-2010 15:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wij zijn nu ook opzoek naar coverbands!

Dus, speel jij in een coverband en wil je eens laten horen hoe goed jullie op het origineel lijken? Stuur een mailtje naar a-mft@hotmail.com


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-01-2011 20:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

En we zoeken nog bandjes voor de 5e februari en de 5e maart. Tijd en zin om te spelen? Laat gauw wat horen!

jc-mft @ hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-01-2011 20:23]


niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 16-01-2011 23:33 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

Je hebt mail



Funeral Whore
Usericon van Funeral Whore
Posted 13-03-2011 8:14 by Funeral Whore Wijzig reactieProfiel van Funeral WhoreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/funeralwhore



Je moeder


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-03-2011 10:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Hoe "metal" moet je eigenlijk zijn om hier te spelen? Speel in een leuk rock/grunge/metallig orkestje, maar of dat dan op zijn plek is daar...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-04-2011 12:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Voor ons 10 jarig bestaan zijn wij ook opzoek naar nog wat bands! Festival zal plaats vinden eind oktober/begin november. We hebben al best wat aanmeldingen, maar omdat we iedereen tevreden willen houden zijn wij nog opzoek naar: Black, Doom, Folk, Trash en/of Heavy Metal bands!

Mailtje kan naar a-mft@hotmail.com.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Grind!


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-04-2011 12:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Daar heb ik dus al genoeg contacten mee.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:47 schreef Silence het volgende:
Daar heb ik dus al genoeg contacten mee.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-04-2011 13:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:41 schreef Silence het volgende:
Black, Doom, Folk, Trash en/of Heavy Metal bands!

Oh, 3/5 halen we zeker!


I wish I was a butterfly


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen