IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Number Twelve Looks Like You (mathcore) Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2010 20:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik doe even een Hypnosje!

Totaal geschifte mathcore uit New Jersey! Voor liefhebbers van Dillinger Escape Plan/Iwrestledabearonce en andere idiote herrie.






Dikke bak chaosherrie gemengd met (latin)jazz en andere leuke 'gimmicks'

http://www.myspace.com/tntllu

Helaas zijn ze ermee opgehouden


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


R.
Usericon van R.
Posted 26-04-2010 20:59 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik begin een beetje moe te worden van al die trendy idioten.


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2010 21:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nee, neem dan suicidale ruisblack, dat is ook nog nooit gedaan/totaal niet trendy

Nu maar weer ontopic! MATHCORE FTW! Daarnaast is dit trouwens ook ontzettend strak en technisch knap gespeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-04-2010 21:03]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 26-04-2010 21:03 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Kicke bandje

Zangisminderwelhelaas.


R.
Usericon van R.
Posted 26-04-2010 21:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 26 april 2010 21:02 schreef Argh het volgende:
Nee, neem dan suicidale ruisblack, dat is ook nog nooit gedaan/totaal niet trendy

Nu maar weer ontopic! MATHCORE FTW! Daarnaast is dit trouwens ook ontzettend strak en technisch knap gespeeld.


:')))


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2010 21:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2010 21:10 schreef R. het volgende:
:')))


:')


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-04-2010 21:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Klinkt interessant, ik ga die laatste eens luisteren!



Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2010 23:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-05-2010 4:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



HOE fucking VET is dit


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-05-2010 19:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Muzikaal klinkt het best lekker ik trek alleen die zang voor geen meter. Net Donald Duck met een burn-out.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-05-2010 19:27]


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-05-2010 19:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hehe, ja de 2 (!) zangers hangen wat meer richting de screamo aan , veel geschreeuw op de oortjes, afgewisseld met grunts en kleine stukjes cleane zang... ik trek het wel! Duurt trouwens wel even om erin te komen, ontzettend veel afwisseling per nummer, chaoscore... maar het zit wel briljant inelkaar.

Videoclipje;



Ze bestonden 10 jaar, na het vertrek van 1 van de zangers vorig jaar en een korte tour met 1 zanger hebben ze besloten ermee op te houden.. jammer! Maar nog wel 4 albums te checken gelukkig


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-05-2010 20:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

eigenlijk is het gewoon breakcore met instrumenten


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2010 4:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik was te snel met mijn mening, dit is behoorlijk gaaf!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2010 4:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ook maar eens proberen dan.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 4:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

en ik was te laat met het aanmaken met een topic zie ik net haha...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2010 4:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Maakt niet uit, volgende is voor jou.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 4:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha daar doel ik helaas niet eens op, ik doel op dit bandtopic, waarvan ik gedacht had dat nooit iemand 'm al aangemaakt zou hebben, maar snaack (waar is die gast eigenlijk?) was me voor


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2010 4:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

maakt ook niet uit verder.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-05-2010 5:02]


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 5:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha , ik heb burzum met het oudere werk iig al omgekregen hehe



het kan ook niet anders dan dat dit gewoon extreem idioot/heavy/gaaf is

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-05-2010 5:04]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2010 5:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Morgen eens proberen, heb het al neergehaald.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 5:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

is toch niet iets voor een gemiddelde black metal liefhebber lijkt mij haha, maar goed brede smaak = baas


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 5:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

er is een nadeel aan deze muziek, ik luister al bijna een week niks anders.. en als ik nu iets minder complexe muziek luister begin ik dat ineens saai te vinden


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-05-2010 9:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat nadeel ervaar ik al jaren.
Je wil steeds vreemdere en meer freaky muziek luisteren maar gelukkig is daar genoeg van te vinden.

Ontopic:

Vreemd dat ik nog nooit van deze band heb gehoord.
Klinkt enorm lekker dus ik heb maar even een torrent met 4 TNTLLY albums (Volgens mij de hele discografie??) aangeklikt.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-05-2010 9:30]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-05-2010 9:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zeker gave shit.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2010 10:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2010 20:58 schreef Argh het volgende:


Hmm, interesting.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 10:25 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Mathcore geeft me altijd het gevoel 'wij zijn niet cool genoeg voor grindcore dus gaan we maar moeilijk doen'. Niet te doen dus.


Evil Dick


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen