IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Consolewars Vorige pagina | Volgende pagina
RaNk
Usericon van RaNk
Posted 17-05-2002 10:43 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Ik geloof niet dat dat de reden is. Een DVD persen kost voor hunnes echt niet veel meer als een CD. Nou ja, iedereen koopt lekker wat ie zelf wil en ik hoef eigenlijk geen redenen te noemen waarom ik geen XBOX koop, hoewel ik die genoeg heb. Het zal mijn ding gewoon nooit worden.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 17-05-2002 11:06 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

heb al me hele leven nintendo gesteund...

Playstation2= toegegeven, bes leuk, maar waar blijven de toppers
X-box= wooow!! allemaal spellen die volgende week op de pc uitkomen
Dreamcast= R.I.P.
Gamecube= zelda uber alles! once nintendo, 4-ever nintendo! (N64 was best kut hehehe)

ook al ga ik geen console meer kopen, als ik er gratis 1 mocht kiezen zou het gamecube worden

[Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 17-05-2002 11:23]


Don't touch me. I'm evil.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-05-2002 11:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:06 schreef Rammoth het volgende:
heb al me hele leven nintendo gesteund...

Playstation2= toegegeven, bes leuk, maar waar blijven de toppers
X-box= wooow!! allemaal spellen die volgende week op de pc uitkomen
Dreamcast= R.I.P.
Gamecube= zelda uber alles! once nintendo, 4-ever nintendo! (N64 was best kut hehehe)

ook al ga ik geen console meer kopen, als ik er gratis 1 mocht kiezen zou het gamecube worden


Trouw met mij!
Eindelijk iemand die ook Nintendo bloed door zijn aderen heeft stromen!

Hoewel je niet echt een true Nintendo fan bent als je onderhand nog geen GBA & Gamecube hebt [gaat kopen die shit!].


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 18-05-2002 21:45 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:59 schreef Slechtheid het volgende:
Trouw met mij!
Eindelijk iemand die ook Nintendo bloed door zijn aderen heeft stromen!

Hoewel je niet echt een true Nintendo fan bent als je onderhand nog geen GBA & Gamecube hebt [gaat kopen die shit!].


GBA was net voor de tijd dat ik me minder ging intresseren in computer spelen, dus die heb ik nog net wel


Don't touch me. I'm evil.


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:55 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned


ik ben dom, o zo dom


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:56 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned


ik ben dom, o zo dom


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-01-2004 13:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

GAMECUBE, aboluut de beste gameplay en de leukste spellen, al hebben ze iets minder keuze!

Een vriend van mij is echt een console nut en heeft ze allemaal maar aan het eind van de dag is het altijd mariokart wat de klok slaat!

Ik heb er geen tijd meer voor maar als ik er een zou kopen zou het de GC zijn!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 13:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl



Atari Lynx uber alles!!!

Ik ben de laatste tijd weer wat spellen daarvoor aan het kopen op ebay. Eurootje of vier per stuk hahaha, dan is het weer leuk


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Atari 2600 is beter


Ik hield nooit zo van die portable consoles.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-01-2004 13:52 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik bezit alle nintendo's, 8 bit, 16 bit en 64 bit. Verder ook nog een PS2. Ik speel het meest games op de N64, blijf dat toch een geweldig apparaat vinden Zeker door alle toppers die Rare en Nintendo op deze console hebben uitgebracht. Mij droom is nog altijd een Atari 7800 weten te bemachtigen.


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 12-01-2004 14:38 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ik blijf bij m'n dreamcast, ga binnenkort twee guns kopen! ik vind nog steeds dat ie tussen de next-gen consoles past.
jammer alleen dat de spellen zoooooooooo moeilijk te krijgen zijn.

verder wil ik nog wel een gba (voor golden sun uiteraard)



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-01-2004 14:47 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Gamecube heerscht!

Heb er nu dik een jaar één en dat ding draait echt overuren.
resident evil (0,1,2,3), metroid prime, zelda, eternal darkness, mario kart, mario party ( )

Allemaal topgames!!

En het wachten is op toppers als RE4, de nieuwe zelda, metroid prime2

jaja, goede tijden voor de echte nintendo/games freak


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-01-2004 14:59 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik blijf Nintendo toch de beste hardware/software ontwikkelaar ooit vinden. Ik las zelfs dat ze de super nintendo opnieuw gaan fabriceren voor de 'basic' gamer

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 12-01-2004 15:01]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2004 15:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De Gamecube heerscht!

quote:
Op 17 april 2002 11:42 schreef rajackar het volgende:
Ik hoop dat je dit als slechte grap bedoelde. Al die filmpjes van de nieuwe mario / zelda / donkey kong clonen die eraan zitten te komen al gezien?
Dat kun je toch moeilijk als orgineel bestempelen.
De enige reden om dit kreng aan te schaffen lijkt me het feit dat het vervolg van de resident evil serie naar dit bakkie verhuist.
quote:
Op 18 april 2002 19:00 schreef rajackar het volgende:
als iets suf en achterhaald is dan zijn het wel de nintendo games.

quote:
Op 12 januari 2004 14:47 schreef rajackar het volgende:
Gamecube heerscht!

Heb er nu dik een jaar één en dat ding draait echt overuren.
resident evil (0,1,2,3), metroid prime, zelda, eternal darkness, mario kart, mario party ( )

Allemaal topgames!!

En het wachten is op toppers als RE4, de nieuwe zelda, metroid prime2

jaja, goede tijden voor de echte nintendo/games freak


[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-01-2004 15:38]


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 12-01-2004 16:38 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

haha! ach tis em vergeven, nintendo owned!! net 'The Hulk' voor de cube gehaald voor 15 euro straks maar eens checken lijkt me wel wat
(oja, bij de free rukkershop!)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-01-2004 16:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 14:59 schreef Visor het volgende:
Ik blijf Nintendo toch de beste hardware/software ontwikkelaar ooit vinden. Ik las zelfs dat ze de super nintendo opnieuw gaan fabriceren voor de 'basic' gamer


Wow! Die hebben we thuis ook nog staan ik ging vroeger altijd spellen lenen bij een neef van mijn ma, die heetf jammergenoeg een héél lot weggedaan voor een habbekrats. daar heb ik echt zere vingers aan overgehouden, misschien nog meer dan aan de twee SEGA-systemen die ik zelf had gekocht (eerst 8, dan 16 bit)--->zuigboel eigenlijk met wel enkele goed games, héhé, zo heeft mijn broer ooit van Icequeen nog een stapeltje 8-bit games gekregen (o.a. Rampage), die hebben verleden zomer nog
gedraaid.




I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-01-2004 16:42 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Die zere vingers komt waarschijnlijk omdat de SNES meer knoppen op de controller had dan de controller van de Megadrive

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 12-01-2004 16:44]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-01-2004 11:53 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 12 januari 2004 13:45 schreef Zenial het volgende:


Atari Lynx uber alles!!!

Ik ben de laatste tijd weer wat spellen daarvoor aan het kopen op ebay. Eurootje of vier per stuk hahaha, dan is het weer leuk


HAHAHAH dat is lang geleden dat ik zoiets gezien heb, en zelfs toen ze nieuw waren waren ze niet erg populair!

Toen ik op de middelbarte school zat had iedereen een GAMEBOY, ik heb de mijne ook nog gekocht in 1990 denk ik!

Ik heb recent ook een GAMEBOY Advance gekocht voor op vakantie best geinig maar toch heeft die originele GAME BOY iets HAHAHAH!




rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-01-2004 11:55 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 14 januari 2004 11:53 schreef enforcer het volgende:
HAHAHAH dat is lang geleden dat ik zoiets gezien heb, en zelfs toen ze nieuw waren waren ze niet erg populair!

Toen ik op de middelbarte school zat had iedereen een GAMEBOY, ik heb de mijne ook nog gekocht in 1990 denk ik!

Ik heb recent ook een GAMEBOY Advance gekocht voor op vakantie best geinig maar toch heeft die originele GAME BOY iets HAHAHAH!




GBASP met flashcart is erg aan te raden.
Er zijn nl zo veel leuke klassiekers op de GBA uitgekomen.
Ik kan nu overal DOOM en WOLF3D spelen
En natuuelijk allerlei mario games van de NES en SNES.
Heerlijk gewoon.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-01-2004 11:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nintendo is voor kleuters en dat laten ze ook weer doorschemeren met die gaycube. Waardeloze games in de trant van mario, zelda e.d. wat we al 100000 keer hebben gezien. Skip. PS2 is al een stuk beter, veel RPG's en PES3 (winning eleven)
Xbox is daarentegen de koning van console land, je kan em modden met 180gig schijf, nieuwste hacked bios :D En heeft ook HEEL veel exclusive games en online play, ook gehackte online play. Rainbow Six is ook online te spelen met communicator, HEERS!
Verder nog veel meer top games

Al heb ik zelf geen enkele console.. PC toch uber alles


"This one is older than shit, heavier than time!"


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 14-01-2004 13:25 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Het probleem met de nintendo games op de gamecube is dat het gewoon verbeterde versies zijn van de orginele games op de N64. Die waren toen wel vernieuwend door de grote stap van 2d naar 3d (mario, zelda) Ik vind Mario 64 dan ook 1000x beter dan sunshine


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-01-2004 13:30 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Nee man
Een C64 met datarecorder dat is true
En ik heb er nog 1 whoohoo echt geniaal, en maar met 30,000 spellen dus yeehaa.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2004 13:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Gisteravond nog Batman Returns op mn Lynx gespeeld.... heerlijke spellen toch...



Zenial


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-01-2004 13:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:48 schreef Zenial het volgende:
Gisteravond nog Batman Returns op mn Lynx gespeeld.... heerlijke spellen toch...



Jaaaaah die heb ik ook veel gespeeld (op de lynx) dan kreeg je op ten duur van die super irritante motorrijdertjes die uit zo'n pakje kwamen enzo. Geinig spel hoor, maar ik vond een ander spel gafer, een spel waarmee je met een vliegtuigje allemaal levels doormoest en waarbij je telkens nieuwe wapens kreeg enzo. Ik ben alleen de naam kwijt.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-01-2004 13:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja nostalgie, eigenlijk zijn het gewoon gigantische kutspellen nu.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen