IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Consolewars Vorige pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-01-2004 13:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:51 schreef FireFox het volgende:
Jaaaaah die heb ik ook veel gespeeld (op de lynx) dan kreeg je op ten duur van die super irritante motorrijdertjes die uit zo'n pakje kwamen enzo. Geinig spel hoor, maar ik vond een ander spel gafer, een spel waarmee je met een vliegtuigje allemaal levels doormoest en waarbij je telkens nieuwe wapens kreeg enzo. Ik ben alleen de naam kwijt.


R-Type misschien??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-01-2004 15:25 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

IK heb zowel een ngc, x-box en een ps2. In mijn mening zijn ze allemaal niet echt boeiend meer, afgezien van supermooie graphics en de grootsheid van sommige levels is het tegenwoordig niet veel byzonders meer. De feeling van een finalfantasy 7, metal gear solid en ga maar door, die zit tegenwoordig gewoon niet vaak meer in games. Kijk maar naar prince of persia 3: supermooi spel maar na een uur of 10 ben je er al doorheen (en dat is dan de 1ste keer dat je em speel) Zelda legend of the windwaker is nog erger 7 uur en ik was er doorheen. Halo... nou daar begin ik nieteens over dat was alleen op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden nog echt een uitdaging. Wat ik me nou afvraag, waarom is alles zo mooi maar zit er gewoon nix meer in? Kijk naar een spel als Manhunt. Zeer stoer spel, maar als je 2 levels gespeeld heb is de fun ook wel over. Als er meer moeite in dat spel gestoken zou zijn had het een supergoed spel kunnen zijn...
maarja ik hou maar weer op met zeiken


My madness, my sadness


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2004 15:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mja zag ik pas op tv, da's de nieuwste trend in computerspellen, dat je ze zo hebt uitgespeeld
In andere woorden een paar uur naar mooie plaatjes kijken en weinig moeite doen en t is weer over. Net zo iets als film kijken dus.

Nee geef mij maar jaren 80 / begin jaren 90 spellen. Daarbij vergeleken komt er nu echt alleen maar prut uit!


Zenial


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-01-2004 15:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Jep, fallout bv.
Echt een heel uitgebreid spel, je kan alle kanten op, en heeft een heel goede sfeer.
Daarom baal ik zo dat Black Isle is afgestoten door Interplay, daar gaat Fallout 3

ARcanum van Troika games (makers van de eerste fallout) was trouwens ook nog wel een aardig spel.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-01-2004 15:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hehe als ik tegen een kennis van mij fallout zegt begint ie nou nog van enthousiasme 3 uur over dat spel te lullen maar idd zo zouden er meer moeten zijn, maar dan kom je toch weer meer op pc-games uit (baldurs gate en expansions+vervolg)


My madness, my sadness


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-01-2004 15:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 14 januari 2004 15:39 schreef Rasputin het volgende:
Jep, fallout bv.
Echt een heel uitgebreid spel, je kan alle kanten op, en heeft een heel goede sfeer.
Daarom baal ik zo dat Black Isle is afgestoten door Interplay, daar gaat Fallout 3

ARcanum van Troika games (makers van de eerste fallout) was trouwens ook nog wel een aardig spel.


Mja, fallout is toch al wat verder richting eind jaren 90
Maar inderdaad de gaafste rpg die ik ken, heerlijke zwarte humor en een goed verhaal.
Deel twee is ook erg gaaf.
Qua console heb ik alleen een ps2 (waarop ik alleen smackdown 5 speel) en ergens een verstofte gameboy.
Ik ben een pc mens. Speel wel veel game boy advance spellen geemuleerd.


Life doesn't get much better than this!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-01-2004 19:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 15:33 schreef Zenial het volgende:
Mja zag ik pas op tv, da's de nieuwste trend in computerspellen, dat je ze zo hebt uitgespeeld
In andere woorden een paar uur naar mooie plaatjes kijken en weinig moeite doen en t is weer over. Net zo iets als film kijken dus.

Nee geef mij maar jaren 80 / begin jaren 90 spellen. Daarbij vergeleken komt er nu echt alleen maar prut uit!


Wat een onzin, speel is wat spellen voordat je een oordeel velt. Ik moet zeggen dat er genoeg GOED spul bij zit, waaronder KOTOR, Ravenshield, Splinter Cell, Call Of Duty, Mafia. En dat alleen al in 2003.
En die oude zooi van 1990 en verder dat kan me nu toch echt niet meer bekoren, veel te simpel in tegenstelling met hedendaagse games.


"This one is older than shit, heavier than time!"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-01-2004 12:06 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 14 januari 2004 11:57 schreef 0Tolerence het volgende:
nintendo is voor kleuters en dat laten ze ook weer doorschemeren met die gaycube. Waardeloze games in de trant van mario, zelda e.d. wat we al 100000 keer hebben gezien. Skip. PS2 is al een stuk beter, veel RPG's en PES3 (winning eleven)
Xbox is daarentegen de koning van console land, je kan em modden met 180gig schijf, nieuwste hacked bios :D En heeft ook HEEL veel exclusive games en online play, ook gehackte online play. Rainbow Six is ook online te spelen met communicator, HEERS!
Verder nog veel meer top games

Al heb ik zelf geen enkele console.. PC toch uber alles


geez jij hebt niet veel lichtpuntjes in je leven he?

Ik hoor niets anders dan gezeik over van alles en nog wat..alles moet serieus en moeilijk etc etc...

Lighten up man!


GAMECUBE heeft wel degelijk veel topspellen...voor veel ander Consoles komen er veel meer spellen uit maar tevens veel meer kutzooi...

er zijn veel mensen die nog wel hechten aan spellen als Zelda ik vind het bijvoorbeeld geweldig!




Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 12:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

LOL@Enforcer


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 13:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 12:06 schreef enforcer het volgende:
geez jij hebt niet veel lichtpuntjes in je leven he?

Ik hoor niets anders dan gezeik over van alles en nog wat..alles moet serieus en moeilijk etc etc...

Lighten up man!


GAMECUBE heeft wel degelijk veel topspellen...voor veel ander Consoles komen er veel meer spellen uit maar tevens veel meer kutzooi...

er zijn veel mensen die nog wel hechten aan spellen als Zelda ik vind het bijvoorbeeld geweldig!




Het is altijd een kwestie van smaak, feit blijft dat veel developers niet voor Nintendo kiezen en dat zal wel een reden hebben?

Daarbij komt dat ik lichtpuntjes genoeg heb, maar ik speel nogal VEEL spellen. Dat gaat je mening toch wel dusdanig beinvloeden, je slikt niet zomaar alles wat je tegemoed komt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-01-2004 13:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 15:25 schreef winters rage het volgende:
IK heb zowel een ngc, x-box en een ps2. In mijn mening zijn ze allemaal niet echt boeiend meer, afgezien van supermooie graphics en de grootsheid van sommige levels is het tegenwoordig niet veel byzonders meer. De feeling van een finalfantasy 7, metal gear solid en ga maar door, die zit tegenwoordig gewoon niet vaak meer in games. Kijk maar naar prince of persia 3: supermooi spel maar na een uur of 10 ben je er al doorheen (en dat is dan de 1ste keer dat je em speel) Zelda legend of the windwaker is nog erger 7 uur en ik was er doorheen. Halo... nou daar begin ik nieteens over dat was alleen op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden nog echt een uitdaging. Wat ik me nou afvraag, waarom is alles zo mooi maar zit er gewoon nix meer in? Kijk naar een spel als Manhunt. Zeer stoer spel, maar als je 2 levels gespeeld heb is de fun ook wel over. Als er meer moeite in dat spel gestoken zou zijn had het een supergoed spel kunnen zijn...
maarja ik hou maar weer op met zeiken

Neh, je hebt gelijk, vroeger waren spellen vaak een stuk moeilijker/spannender. Zo had/heb ik op mn sega 8-bit nog "golden axe warrior" een beetje zelda-achtig iets, daar heb ik heerlijk lang op zitten spelen Dat was toen één van de weinige cartridges voor die console waarop je kon saven (zit zelfs een batterijtje in dacht ik)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 13:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik wil ook graag oz een game computer kopen. Mijn broer heeft onlangs een x-box gekocht en dat is een schitterend ding. Ikzelf voel meer voor een playstation II maar ik ben bang dat binnen een korte tijd een playstation II ofzo wordt uitegbracht en dan loop je weer achter.
tips graag.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-01-2004 15:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik wil ook graag oz een game computer kopen. Mijn broer heeft onlangs een x-box gekocht en dat is een schitterend ding. Ikzelf voel meer voor een playstation II maar ik ben bang dat binnen een korte tijd een playstation II ofzo wordt uitegbracht en dan loop je weer achter.
tips graag.


Koop een GameCube!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik wil ook graag oz een game computer kopen. Mijn broer heeft onlangs een x-box gekocht en dat is een schitterend ding. Ikzelf voel meer voor een playstation II maar ik ben bang dat binnen een korte tijd een playstation II ofzo wordt uitegbracht en dan loop je weer achter.
tips graag.



PS2 is een prima ding, het ligt eraan wat je ermee wil doen. Voordeel van een xbox is dat je er heel veel mee kan en een ps2 is daar wat minder mee. Je kan ze beide modden om zo illegale games op te spelen. Bij de gamecube is dit nogal wat omslachtiger.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-01-2004 16:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 15 januari 2004 16:11 schreef 0Tolerence het volgende:
PS2 is een prima ding, het ligt eraan wat je ermee wil doen. Voordeel van een xbox is dat je er heel veel mee kan en een ps2 is daar wat minder mee. Je kan ze beide modden om zo illegale games op te spelen. Bij de gamecube is dit nogal wat omslachtiger.


Jij weet er schijnbaar nogal veel van.
Is het niet zo dat je bij een gamecube gewoon de spellen op zo'n klein dvd'tje kan branden?
Dat had ik gehoord nl.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 16:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:17 schreef Rasputin het volgende:
Jij weet er schijnbaar nogal veel van.
Is het niet zo dat je bij een gamecube gewoon de spellen op zo'n klein dvd'tje kan branden?
Dat had ik gehoord nl.


Bij de gamecube weet ik het niet zeker hoe dat met beveiliging zit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 16:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:11 schreef 0Tolerence het volgende:
PS2 is een prima ding, het ligt eraan wat je ermee wil doen. Voordeel van een xbox is dat je er heel veel mee kan en een ps2 is daar wat minder mee. Je kan ze beide modden om zo illegale games op te spelen. Bij de gamecube is dit nogal wat omslachtiger.


Ik heb begrepen dat voor een xbox redelijk makkelijk kopien te pakken te krijgen zijn maar dat voor gebruik van deze kopien het apparaat omgebouwd moet worden door een hobbyist. dat vind ik wel link.

Ik zelf speel graag schietspellen (half-life etc). Niet op het internet ofzo dus gewoon alleen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 16:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb begrepen dat voor een xbox redelijk makkelijk kopien te pakken te krijgen zijn maar dat voor gebruik van deze kopien het apparaat omgebouwd moet worden door een hobbyist. dat vind ik wel link.

Ik zelf speel graag schietspellen (half-life etc). Niet op het internet ofzo dus gewoon alleen.


het kan nu zelfs ook met een bios flash.
Dat inbouwen, ja dat kan je laten doen.
De xbox heeft ook dit soort games, met name dan Halo, Rainbow Six 3


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen