IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kvelertak Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-06-2010 23:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Vette black 'n roll uit Noorwegen. Aanrader

www.myspace.com/kvelertak



[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 02-06-2010 23:27]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2010 23:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Mja, klinkt wel even vettig, maar ik denk niet dat dit lang leuk blijft. Net iets te catchy, te gemakkelijk. Zit een maandje in je speler om ddarna nooit meer de kast uit te komen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2010 23:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wel een toffe naam.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-06-2010 23:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heb ze live@Eurosonic gezien dit jaar. Die gasten zijn met z'n zessen!

Dat vond ik ergens wel een afknapper.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2010 23:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2010 23:47 schreef M. het volgende:
Dat vond ik ergens wel een afknapper.


Jij klaagt ook overal over! Je hebt zeker een enorm rotleven!



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-06-2010 23:51 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Te hoog songfestival-gehalte


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-06-2010 0:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

vleugje hardcore, vleugje d-beat, vleugje black... ja dit klinkt wel lekker!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 03-06-2010 0:25 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

Ik vind het goed te doen.


Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-06-2010 2:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Heb een review copie van die plaat en ik trek het echt meeeeegagoed! Soort (latere) Darkthrone meets The Devil's Blood met wat rock 'n roll riffs. Kan nog wel eens groot gaan worden dit!

Op tour in augustus met Converge, Kylesa & Gaza!

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 03-06-2010 2:09]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-06-2010 10:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2010 23:47 schreef M. het volgende:
Heb ze live@Eurosonic gezien dit jaar. Die gasten zijn met z'n zessen!

Dat vond ik ergens wel een afknapper.


mmm, zes man hoor je er niet aan af nee.. echte rock 'n roll is met drie.

ze zijn overigens niet NL te zien tijdens de tour met Converge helaas.


Northward
Usericon van Northward
Posted 03-06-2010 18:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vette band. Ga ze over twee maanden zien, ben benieuwd!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-06-2010 23:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Beetje een hardere Turbonegro, maar dan met een schreeuwzanger en zonder geniale leadgitarist. Ik verwachte wat meer black, jammer. Zal het live wel goed doen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-06-2010 1:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Klinkt gaaf


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-06-2010 8:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wordt nu al moe van deze band, aangezien mensen op de een of andere manier dit blijven zien als een mix van Turbonegro en black metal.... en die mix zie ik dus absoluut niet..

Ben groot fan van turbonegro en deze band heeft niet eens het recht om de in schaduw van Turbonegro te staan :p

en black metal? no way in hell!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-06-2010 11:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Daar kwam 't broertje van MH laatst mee aanzetten, binnenkort eens luisteren.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-06-2010 12:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ja het bm gedeelte mogen ze van mij ook mee opbokken.
De intro zap ik om die reden verder ook al, maar nrs als offernat en Sjoehyenar vind ik super!

De full length luistert wel wat moeilijk weg imo.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-06-2010 14:54 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 8:06 schreef irritante klootzak het volgende:
wordt nu al moe van deze band, aangezien mensen op de een of andere manier dit blijven zien als een mix van Turbonegro en black metal.... en die mix zie ik dus absoluut niet..

Ben groot fan van turbonegro en deze band heeft niet eens het recht om de in schaduw van Turbonegro te staan :p

en black metal? no way in hell!


Het is in ieder geval simpel genoeg om als BM te worden bestempeld.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-06-2010 14:58 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Te veel rock.


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-06-2010 15:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Supervette plaat!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2010 18:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 15:02 schreef Northward het volgende:
Supervette plaat!


+1!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-07-2010 15:10 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ook maar even gedownload, dit schopt toch wel aardig kont imo!




Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-07-2010 16:03 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Huh, drie gitaristen? Je hoort 't niet echt aan de muziek.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-07-2010 16:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gast, check offernat


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-07-2010 16:12 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Moet ik een specifiek nr gaan luisteren om het te horen?

Ik denk dat m'n punt wel gemaakt is zo .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-07-2010 17:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wel een leuk live bandje.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 08-07-2010 10:05 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

zanger van Taake doet ook n nrtje mee, dus black metal


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen