IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [computer gepijpzeik deel V] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 19:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HELP!!

ik krijg scheefgetrokken foto's




dat zou 320 op 320 moeten zijn, ma da is totaal zo niet

wat kan ik daaraan doen??


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 26-06-2010 19:22 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 19:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht


▶ leuren zijn te onderscheiden.

Contrastratio 1000
Horizontale frequentie 82 KHz
Verticale frequentie 76 Hz
Beeldschermresolutie
Sluit dit vensterResolutie (breedte)De resolutie is het aantal beeldpunten op je beeldscherm, uitgedrukt in pixels. Hoe hoger de resolutie, hoe beter de beeldkwaliteit.

Resolutie (breedte) 1680 pixels
Resolutie (hoogte) 1050 pixels
en ja hoor, die staat er niet bij




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als je verhouding (0,625) niet op je kaart staat, moet je dan een ander scherm kopen?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 19:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




ja dus


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 19:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

argh, nu heb ik het goed gekregen, ben ik aan beide zijden van mijn scherm een stuk kwijt (zwart)


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2010 19:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik denk dat er twee opties zijn die je moet controleren:

1. Is er een driver voor je monitor.
2. Is er een nieuwe(re) driver voor je graka.



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 20:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

???


bij de modi voor schermresultie zitten alleen 3:4 (0.75)
ik heb een (0.625)


...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 22:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, ik ben dus een, stuk scherm kwijt


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-06-2010 22:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Waar heb je hem voor het laatst gezien?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 23:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

21.17


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-06-2010 23:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik heb dat ook, mijn beeldscherm (nieuw) is breedbeeld en mijn videokaart(heel oud) ondersteunt dat niet. Ik heb de keuze tussen 2 zwarte balkjes aan de zijkant of een vertekend beeld waardoor alles breder is dan in werkelijkheid.

Wel raar dat jouw nieuwe computer breder beeld niet ondersteunt.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-06-2010 23:26]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2010 23:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat komt waarschijnlijk omdat de monitor een 16:10 verhouding heeft en het meeste breedbeeld 16:9 is/was.


Maar inderdaad wel vreemd dat de graka van een nieuwe pc daar moeite mee heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-06-2010 23:29]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2010 0:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vind ik ook

ik ga ook voor de twee zwarte balkjes


signature


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-06-2010 14:23 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee hoeveel ampere een standaard systeem ventilator trekt? Ik bedoel dus een optionele ventilator, en dus niet die van de processor of voeding.

Ik heb een fraaie Recom 120mm, maar noch op de site, noch op de verpakking noch op de ventilator zelf staat ook maar iets m.b.t. benodigde stroom.

Ik vraag het overigens omdat ik hem nu gebruik om mijn garnalenbak af te koelen (hééél lang verhaal), en met de 600 mA die hij nu krijgt moet ik hem zowaar aanzwengelen omdat hij anders niet draait.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-06-2010 20:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat zal verschillen per fan, en de snelheid (rpm) er van. Kwaliteitsfabrikanten als Scythe en Noctua hebben alle specificaties per fan op hun site staan.

Waarom trouwens die fan in/op je garnalenbak?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-06-2010 22:01 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Omdat het zomers weer is, en de temperatuur van het water boven de 30 graden uitkwam. Niet alleen is dat domweg te warm, maar het leidt ook tot een lager zuurstofgehalte in het water. En dan krijg je dode garnalen. Dat probleem lost zich overigens vanzelf op hoor, de lijken worden door de rest wel opgevreten.

Maar goed, ik blijf wel wachten op een mailtje hunnerzijds. Vooralsnog is de bak relatief koel met zo'n 25 graden Celsius, dus zo'n ramp is het niet.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-07-2010 13:12 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Iemand ervaring met Microsoft Security Essentials? Ik was er tot eergisteren erg tevreden over. Tot hij ineens uit het niets 3 (!) trojans vond, ik hem de rotzooi laten opschonen maar na reboot kwamen ze vrolijk weer terug. Met Malwarebytes en Hijackthis (ivm een verwijzing naar een vage dll) wel kunnen verwijderen.

Minpunt voor Security Essentials dat hij ze dus blijkbaar niet kon verwijderen...

Windows ga ik dit weekend opnieuw installeren trouwens, ik vertrouw die installatie niet meer. Maar waar die trojans ineens vandaan kwamen en dan ook nog drie in een keer. Ik zat op dat moment niet op een vage site en ik heb ook geen rare zooi gedownload. Ik snap er niks van.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2010 4:10]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-07-2010 15:55 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ik zit er aan te denken mijn computer om te bouwen tot een htpc. Iemand hier ervaring mee en is het een beetje te doen? dit gaat dan iig de behuizing worden:



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 04-07-2010 21:47 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

Ik heb een heel raar probleempje met mijn laptop.

Laatst wilde ik via LAN Age of Empires 3 spelen inclusief alle uitbreidingen en ge-update tot de laatste versie.

Rare is alleen dat als ik Age of empires 3, vervolgens warchiefs en vervolgens asian dynasties installeer (waardoor je normaal als je asian dynasties opstart alle games hebt) warchiefs gewoon verdwijnt... Ik kan Asian dynasties opstarten en dan kan ik geen gebruik maken van de warchiefs expansion, en ik kan warchiefs opstarten waardoor ik geen asian dynasties kan spelen... Tevens kan ik niet via LAN spelen omdat het bij de computer van mn maat wel gewoon naar behoren werkt en mijn laptop dan aangeeft dat de versies van onze games verschillen...

Iemand een idee?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-07-2010 22:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 13:12 schreef Burzum het volgende:
Iemand ervaring met Microsoft Security Essentials? Ik was er tot eergisteren erg tevreden over. Tot hij ineens uit het niets 3 (!) trojans vond, ik hem de rotzooi laten opschonen maar na reboot kwamen ze vrolijk weer terug. Met Malwarebytes en Hijackthis (ivm een verwijzing naar een vage dll) wel kunnen verwijderen.

Minpunt voor Security Essentials dat hij ze dus blijkbaar niet kon verwijderen...

Windows ga ik dit weekend opnieuw installeren trouwens, ik vertrouw die installatie niet meer. Maar waar die trojans ineens vandaan kwamen en dan ook nog drie in een keer. Ik zat op dat moment niet op een vage site en ik heb ook geen rare zooi gedownload. Ik snap er niks van.


Waren het geen false positives?


 


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-07-2010 1:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 juli 2010 22:22 schreef Forever After het volgende:
Waren het geen false positives?


Dat vroeg ik me ook al af, maar het waren wel 3 verschillende trojans.

Edit: en die dll waar ik het over had behoort volgens de berichten die ik op internet vond wel toe aan een trojan.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-07-2010 1:24]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2010 17:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Weet iemand toevallig een gratis compatibel alternatief voor MS Outlook?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-07-2010 17:56 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Mozilla Thunderbird.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2010 18:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kan ik daarmee adresboek en agenda met mijn mobiel synchroniseren?

Daar was het me namelijk om te doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen