IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [computer gepijpzeik deel V] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-09-2010 23:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad, het is soms een gezeik maar uit ervaring weet ik inmiddels dat je met simpele eliminatieprocessen zelf een heel eind kan komen.

Belangrijkste stap was eigenlijk vanmiddag al toen mijn vriendin na zo'n 5 uur uitvogelde dat het de graphics card was die de ellende veroorzaakte, maar om dan nog die laatste puntjes op de i te zetten blijft zoekwerk. Leve het hebben van 2 computers met internet, en geduld

En Driver Sweeper natuurlijk!



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 19-09-2010 17:16 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik zoek een progje om mp4 bestanden mee te bewerken (beeld is te donker), ik heb Moviemaker en Virtual Dub al geprobeerd maar die pakken geen mp4


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-09-2010 12:20 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik probeer Matlab in de Ubuntu te starten maar krijg de volgende foutmelding, iemand enig idee wat hier aan de hand is?
quote:
pc@pc:/opt/matlab/bin$ ls
activate_matlab.sh glnx86 m3iregistry mex ProductRoots
deactivate_matlab.sh insttype.ini matlab mexext registry
deploytool lcdata.xml matopts.sh mexopts.sh scripts
eenhelehooptext.txt lcdata.xsd mbuild mw_mpiexec util
engopts.sh ldd mbuildopts.sh mw_smpd worker
gccopts.sh license.txt mcc optsetup.sh

pc@pc:/opt/matlab/bin$ matlab
matlab: command not found




[Dit bericht is gewijzigd door rotor op 23-09-2010 12:26]


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 23-09-2010 12:26 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Vervang `run matlab` eens door `./matlab`


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-09-2010 12:28 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Thx! Het is al weer een tijdje dat ik het onder Linux gebruikt heb, vandaar.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-09-2010 12:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 12:20 schreef rotor het volgende:
Matlab




Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 27-09-2010 17:12 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Internal Server Error - Read
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Reference #3.47f434d.1285600289.42c7006




Als ik Hotmail op wil.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 18:21 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mooi man, volgens google is mijn secundaire schijf (e-mail, muziek, foto's) aan het overlijden:

C:\WINDOWS\system32>chkdsk d: /f /r /x
The type of the file system is NTFS.

CHKDSK is verifying files (stage 1 of 5)...
File verification completed.
CHKDSK is verifying indexes (stage 2 of 5)...
Index verification completed.
CHKDSK is verifying security descriptors (stage 3 of 5)...
Security descriptor verification completed.
CHKDSK is verifying Usn Journal...
Unable to read the Usn Journal $J data stream.

En als ik hem probeer te openen in verkenner:

"Unable to read the Usn Journal $J data stream"

Fijn.

Ik uh, heb voor het laatst een maand of twee geleden een backup gemaakt. Ga hem morgen in een PC op het werk proberen te hangen en hopen dat ik de data er af kan plukken.

Iemand anders nog tips?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 18:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

hmz, dat klinkt niet fijn.

Ik zou hem inderdaad als externe schijf koppelen en dan proberen meuk er af te halen.

Indien windows verkenner dat niet kan heb ik een proggy voor je dat het wellicht nog wel kan. Dat heeft mij destijds ook geholpen bij een HD die flink moeilijk deed. Die had wel een andere foutmelding maar kon ook niet (nauwelijks) meer gelezen worden. Dat proggy heeft echter 99,99 % van mijn data teruggehaald en die 11 mp3's die echt stuk waren had ik nog wel op de backup staan.

Desbetreffende schijf kon ik trouwens daarna nog wel formatteren en tegenwoordig draait hij weer als een zonnetje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 18:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

maar Wolfje, hoe is het met jouw "nieuwe" aanwinst? Vertel eens wat je er allemaal zoal mee hebt moeten doen tot nu?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 18:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 27 september 2010 18:27 schreef Onweerwolf het volgende:
hmz, dat klinkt niet fijn.

Ik zou hem inderdaad als externe schijf koppelen en dan proberen meuk er af te halen.

Indien windows verkenner dat niet kan heb ik een proggy voor je dat het wellicht nog wel kan. Dat heeft mij destijds ook geholpen bij een HD die flink moeilijk deed. Die had wel een andere foutmelding maar kon ook niet (nauwelijks) meer gelezen worden. Dat proggy heeft echter 99,99 % van mijn data teruggehaald en die 11 mp3's die echt stuk waren had ik nog wel op de backup staan.

Desbetreffende schijf kon ik trouwens daarna nog wel formatteren en tegenwoordig draait hij weer als een zonnetje.

Aha! Dat proggie ben ik zeker in geinteresseerd dan!

Overigens vermoed ik dat de data nog wel allemaal in orde is. Die "Usn Journal" is iets van een bestand waarin Windows bijhoudt wat er allemaal op de schijf staat. Volgens mij is alleen dat bestand kaduuk.

Pluspunt: Ik zou dus wel alle data terug moeten kunnen krijgen.
Minpunt: Dan moet hij wel toegankelijk zijn in een andere PC.

Heb al eerder een vaag probleem met deze schijf gehad (zoals je weet), dus ik denk dat ik hoe dan ook een nieuwe (grotere) schijf ga plaatsen.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 18:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 18:29 schreef Greycloak het volgende:
maar Wolfje, hoe is het met jouw "nieuwe" aanwinst? Vertel eens wat je er allemaal zoal mee hebt moeten doen tot nu?




Vooralsnog loopt hij erg prettig!

Ik heb wel extra geheugen moeten kopen omdat hij met wat er in zat niet echt super liep. De processor die er in zit is net even iets sneller dan mijn oude en dat heeft tot gevolg dat ik eindelijk streaming media (youtube filmpjes, uitzending gemist, etc.) zonder storen kan draaien.

Verder nog geen moeilijke foutmeldingen enzo gehad. *fingers crossed*


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 18:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 18:34 schreef Vargen666 het volgende:
Aha! Dat proggie ben ik zeker in geinteresseerd dan!

Overigens vermoed ik dat de data nog wel allemaal in orde is. Die "Usn Journal" is iets van een bestand waarin Windows bijhoudt wat er allemaal op de schijf staat. Volgens mij is alleen dat bestand kaduuk.

Pluspunt: Ik zou dus wel alle data terug moeten kunnen krijgen.
Minpunt: Dan moet hij wel toegankelijk zijn in een andere PC.

Heb al eerder een vaag probleem met deze schijf gehad (zoals je weet), dus ik denk dat ik hoe dan ook een nieuwe (grotere) schijf ga plaatsen.


You've got mail!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 18:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 27 september 2010 18:41 schreef Onweerwolf het volgende:
You've got mail!

Thankies.

Nu de schijf weer terugzetten in de PC.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 19:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het proggy had bij mij wel een uurtje of 4-5 nodig om zijn ding te kunnen doen trouwens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 19:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh, dat maakt niet uit hoor.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 19:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 18:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Vooralsnog loopt hij erg prettig!

Ik heb wel extra geheugen moeten kopen omdat hij met wat er in zat niet echt super liep. De processor die er in zit is net even iets sneller dan mijn oude en dat heeft tot gevolg dat ik eindelijk streaming media (youtube filmpjes, uitzending gemist, etc.) zonder storen kan draaien.

Verder nog geen moeilijke foutmeldingen enzo gehad. *fingers crossed*
Nice!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 19:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Yeps!

Ik denk dat het voornaamste is dat het moederbord gewoon lekker werkt. Mijn oude mobo was gewoon af. Als ik er weer eens teveel van vroeg dan trok hij het niet en werden er allerlei fouten veroorzaakt. Sommige daarvan kritiek doordat bv de bestandsstructuur van mijn OS schijf naar de klote ging waardoor ik de boel opnieuw moest formatteren en installeren. Op zich geen probleem maar handig is het niet. Nouja dat mobo heeft ook al flink wat meegemaakt. Verschillende stroomstoringen en opgeblazen voedingen e.d. en daar krijg zo'n ding toch een tik van mee.

Tegen deze probeer ik zo lief mogelijk te zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 19:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Misschien moet je hem op een kussentje zetten.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 19:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 19:31 schreef Vargen666 het volgende:
Misschien moet je hem op een kussentje zetten.


Je kunt het ook overdrijven.

Ik heb me nu gewoon voorgenomen dat ik niet meer direct op een overdreven manier mijn raam open doe als 'ie weer eens moeilijk loopt te doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 19:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 19:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Yeps!

Ik denk dat het voornaamste is dat het moederbord gewoon lekker werkt. Mijn oude mobo was gewoon af. Als ik er weer eens teveel van vroeg dan trok hij het niet en werden er allerlei fouten veroorzaakt. Sommige daarvan kritiek doordat bv de bestandsstructuur van mijn OS schijf naar de klote ging waardoor ik de boel opnieuw moest formatteren en installeren. Op zich geen probleem maar handig is het niet. Nouja dat mobo heeft ook al flink wat meegemaakt. Verschillende stroomstoringen en opgeblazen voedingen e.d. en daar krijg zo'n ding toch een tik van mee.

Tegen deze probeer ik zo lief mogelijk te zijn.
Deze heeft een 3 jaar jongere voeding, moet nog een tijd mee kunnen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2010 19:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 19:41 schreef Greycloak het volgende:
Deze heeft een 3 jaar jongere voeding, moet nog een tijd mee kunnen.




Mja, het heeft ook te maken met het slechte amateuristisch aangelegde netwerk hier.

Gelukkig heb ik eventueel nog een voeding liggen die maar een paar weken in gebruik is geweest. De huidige voeding heeft echter wat meer watt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 19:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Moest ook een goeie zijn.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-10-2010 17:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Niet echt computer gepijpzeik maar ik denk toch dat dit redelijk onder het kopje valt...

Mijn baas heeft het idee opgevat om ongeveer 4 keer per jaar een digitale mailing te gaan versturen naar al onze klanten. Ongeveer zoiets als Displeased ook doet. Telkens met nieuwe aanbiedingen etc.

Nou ben ik de DTP-er en dus niet geheel onbekend met het maken van flyers etc. Daarom dicteert de logica van m'n baas dat ik dat klusje maar eens moet klaren. Probleem is alleen dat ik totaal geen kaas heb gegeten van internet gerelateerde zaken.

Weet iemand of er misschien een simpele "guide" bestaat voor het maken van digitale mailingen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 03-10-2010 23:43 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 oktober 2010 17:06 schreef XnegativeX het volgende:
Niet echt computer gepijpzeik maar ik denk toch dat dit redelijk onder het kopje valt...

Mijn baas heeft het idee opgevat om ongeveer 4 keer per jaar een digitale mailing te gaan versturen naar al onze klanten. Ongeveer zoiets als Displeased ook doet. Telkens met nieuwe aanbiedingen etc.

Nou ben ik de DTP-er en dus niet geheel onbekend met het maken van flyers etc. Daarom dicteert de logica van m'n baas dat ik dat klusje maar eens moet klaren. Probleem is alleen dat ik totaal geen kaas heb gegeten van internet gerelateerde zaken.

Weet iemand of er misschien een simpele "guide" bestaat voor het maken van digitale mailingen?



Gewoon een gangbaar bestandje gebruiken (bijv. PDF), die als bijlage toevoegen en verzenden maar lijkt me?

Ik weet niet welk mailprogrammaatje je gebruikt, maar ff zo instellen dat de mailinglist afgeschermd staat voor de ontvangers.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen