IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. [Waar zijn de ZM'ers gebleven? Deel 4] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2018 12:51 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 24 november 2018 8:27 schreef faalhaas het volgende:
Nee bedankt, ik hou me graag ver van dit soort kansloze groeperingen.


Er stond toch ooit een foto in het harde bazen topic...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 24-11-2018 12:52 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 24 november 2018 8:27 schreef faalhaas het volgende:
Nee bedankt, ik hou me graag ver van dit soort kansloze groeperingen.


Voor iemand met een afkeer voor dergelijke groeperingen lijk je anders behoorlijk diep in de materie te zitten.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 13:01 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 12:51 schreef F.Jacobse het volgende:
Er stond toch ooit een foto in het harde bazen topic...



Oops..

Ja ik moet toegeven dat ik het stiekem wel een fascinerend wereldje vind. Maar ik zou er geen onderdeel van willen uitmaken. Die hele bende wordt gerund door een aantal keiharde criminelen en daaronder een hoop wannabe crimineeltjes die ingezet worden als hun pionnen.

Beide functies trekken mij niet zo, ik trek liever mijn eigen plan.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2018 13:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2018 11:53 schreef faalhaas het volgende:
Dan ging het vanaf het begin al mis, één van de oprichters is de beruchte Michel Boer.

https://www.ad.nl/binnenland/oprichter-satudarah-op-opsporingslijst~a7487a2b/
Ja precies. Daarom lach ik ook altijd om die prietpraat van hem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 24-11-2018 13:18 by Doodskop Profiel van Doodskop

quote:
Op 24 november 2018 12:08 schreef faalhaas het volgende:
Voel je je aangesproken Reinier?
Welnee. Je zeikt wel maar volgens mij ben je gewoon een fan van dat soort gasten


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 13:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 13:18 schreef Doodskop het volgende:
Welnee. Je zeikt wel maar volgens mij ben je gewoon een fan van dat soort gasten

Er zitten altijd wel een paar markante figuren tussen ja, zoals Kuipers en Otto. Voorheen Stoeltie, Uneputty. De gemene deler is dat ze in de pers alles recht praten wat krom is. En dat ze allemaal hun geld verdien(d)en met afpersing, drugs- en vrouwenhandel.

In het bos waar ik nu woon zit ook al een tijdje een gast van No Surrender ondergedoken in een blokhut (ideaal hier want geen officieel adres). Hij moest nog een straf uitzitten maar ondertussen op facebook staat ie altijd heel stoer met zijn hesje en badges en allerlei though oneliners. Het schijnt er bij te horen dat uiterlijke vertoon, ik moet er altijd maar wat om lachen.

Leuk om allemaal van een afstandje te volgen, maar ik heb echt geen aspiraties om hun loopjongen te worden. Hoe staat het met jouw carrière bij de Angels dan?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-11-2018 13:43]


... hoe de hazen lopen ...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 24-11-2018 13:53 by Doodskop Profiel van Doodskop

ik zit bij een support club he..hoe noemde jij dat ook alweer zo mooi.. een fanclub toch.... heb geen intentie om verder door te gaan. geen zin in 24/7 politie voor de deur te hebben staan


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 13:58 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2018 19:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik snap dat pretentieuze macho gedoe nooit zo. Waarom kijkt die Varanus zo stoer? Wat is dat, 'stoer'? Nou ja als ie er blij van wordt (maar zo ziet het er niet uit), hij doet maar.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-11-2018 19:52 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 november 2018 19:33 schreef Fusion het volgende:
Ik snap dat pretentieuze macho gedoe nooit zo. Waarom kijkt die Varanus zo stoer? Wat is dat, 'stoer'? Nou ja als ie er blij van wordt (maar zo ziet het er niet uit), hij doet maar.


Ik kan het ook niet echt serieus nemen. Gasten die zich aansluiten bij een motorbende hebben vaak wat te compenseren denk ik. Het trekt een hoop losers aan die maar wat graag ergens bij willen horen. Of wannabe crimineeltjes die denken even snel geld te kunnen verdienen. Als je stevig met beide voeten op de grond staat ga je niet bij zo'n club.


... hoe de hazen lopen ...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-11-2018 19:58 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 24 november 2018 19:52 schreef faalhaas het volgende:
Ik kan het ook niet echt serieus nemen. Gasten die zich aansluiten bij een motorbende hebben vaak wat te compenseren denk ik. Het trekt een hoop losers aan die maar wat graag ergens bij willen horen. Of wannabe crimineeltjes die denken even snel geld te kunnen verdienen. Als je stevig met beide voeten op de grond staat ga je niet bij zo'n club.


Gebrek aan sociaal/economische/culturele aansluiting bij de samenleving in combinatie het daardoor ontbreken van een eigen (sociaal-maatschappelijke) identiteit leidt doorgaans snel tot de interesse in - vanuit bepaald opzicht - radicale groeperingen. Of dat nu de blanke jongen die neo-nazi wordt of de Marokkaan met Jihadisme interesse is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 24-11-2018 19:58]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 2:51 by Doodskop Profiel van Doodskop

jullie weten het allemaal zo goed. mooi man.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-11-2018 8:59 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 25 november 2018 2:51 schreef Doodskop het volgende:
jullie weten het allemaal zo goed. mooi man.


Ik doelde zelf overigens absoluut niet op jou, mocht dat per ongeluk wel zo doorgekomen zijn.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 10:23 by Doodskop Profiel van Doodskop

Ah als dat wel zo was geweest boeien


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-11-2018 14:15 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 25 november 2018 10:23 schreef Doodskop het volgende:
Ah als dat wel zo was geweest boeien


Toch wel benieuwd naar jouw mening. Het is tegenwoordig vaak wat meer dan het "easy riders gevoel" wat aansluiting bij zo'n club interessant maakt. Helemaal als er diverse clubs niet eens meer een motorrijbewijs/motor vereisen. Wat voor types trek je dan aan?


... hoe de hazen lopen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-11-2018 14:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 november 2018 19:52 schreef faalhaas het volgende:
Ik kan het ook niet echt serieus nemen. Gasten die zich aansluiten bij een motorbende hebben vaak wat te compenseren denk ik. Het trekt een hoop losers aan die maar wat graag ergens bij willen horen. Of wannabe crimineeltjes die denken even snel geld te kunnen verdienen. Als je stevig met beide voeten op de grond staat ga je niet bij zo'n club.


Omg. Ik ben het zowaar een keer met je eens!


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 14:21 by Doodskop Profiel van Doodskop

om te gillen.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 14:25 by Doodskop Profiel van Doodskop

quote:
Op 25 november 2018 14:15 schreef faalhaas het volgende:
Toch wel benieuwd naar jouw mening. Het is tegenwoordig vaak wat meer dan het "easy riders gevoel" wat aansluiting bij zo'n club interessant maakt. Helemaal als er diverse clubs niet eens meer een motorrijbewijs/motor vereisen. Wat voor types trek je dan aan?


mij boeit het niet. wat andere clubs doen moeten ze zelf weten. ik houd me bezig met m'n eigen ding.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-11-2018 14:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 25 november 2018 14:25 schreef Doodskop het volgende:
mij boeit het niet. wat andere clubs doen moeten ze zelf weten. ik houd me bezig met m'n eigen ding.




Ok, geen inhoudelijke reactie dus, had ook niet anders van je verwacht.


... hoe de hazen lopen ...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 14:29 by Doodskop Profiel van Doodskop

quote:
Op 25 november 2018 14:27 schreef faalhaas het volgende:
Ok, geen inhoudelijke reactie dus, had ook niet anders van je verwacht.


Heel goed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-11-2018 17:39 by WMP Profiel van WMP

Ment0l voldoet precies aan het geschetste beeld. Niet al te snugger en maatschappelijk een vrij marginale rol. Een loser die graag wat meer wil zijn, maar daar de capaciteiten niet voor heeft.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2018 18:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 november 2018 17:39 schreef WMP het volgende:
Ment0l voldoet precies aan het geschetste beeld. Niet al te snugger en maatschappelijk een vrij marginale rol. Een loser die graag wat meer wil zijn, maar daar de capaciteiten niet voor heeft.
Maar alles liever dan een zichzelf overschattende, arrogante zuurpruim. Toch?


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-11-2018 19:02 by spectre Profiel van spectre

laat mental toch met rust jongens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 19:59 by Doodskop Profiel van Doodskop

WMP, zuurtje van me


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-11-2018 19:59 by Doodskop Profiel van Doodskop

quote:
Op 25 november 2018 18:49 schreef Fusion het volgende:
Maar alles liever dan een zichzelf overschattende, arrogante zuurpruim. Toch?


Laat WMP toch lekker zuur doen joh das alles wat die heeft


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen