IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Internet verslaving: Toegeven is de eerste stap. Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-01-2012 10:59 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Wat?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2012 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2012 22:01 schreef Metalhead22 het volgende:
Wtf, hebben jullie in België datalimieten op jullie vaste verbinding?
Heb je in Nederland ook hoor als je de kleine lettertjes van je contract leest. Heet Fair use policy

500 GB downloaden is gewoon lomp veel .. zoek een hobby


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-01-2012 11:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

500 GB is inderdaad bizar veel.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-01-2012 12:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2012 22:01 schreef Metalhead22 het volgende:
Wtf, hebben jullie in België datalimieten op jullie vaste verbinding?


Zwijg er mij van... :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-01-2012 13:45 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Massive pr0n l33ching, deden we het vroeger niet allemaal? :')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-01-2012 14:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ach wat is verslaafd, ik zit voor mn werk de hele dag achter de computer. Photoshop, illustrator, indesign, teksten schrijven.. Ter ontspanning af en toe eens op een forum wat posten

En nu zit ik bijv. inde trein onderweg naar een opdrachtgever, dan even lekker met de ipad klooien tegen de verveling

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 19-01-2012 14:26]


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-01-2012 14:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik kan me geen leven voorstellen zonder internet. Waarom zou ik ook? Internet heeft vandaag gewoon een sleutelrol in onze maatschappij. Iedereen die zoiets ontkent, is een hippie


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 19-01-2012 14:32 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 18 januari 2012 21:25 schreef Hypnos het volgende:
ONBEPERKT INTERNET MY ASS

500 giga krijg je dus , en dat moet onbeperkt internet voorstellen

na twee weken zit ik er al over

bestaat er dan echt niets voor particulieren wat echt onbeperkt is???
500 gig is dan per maand?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-01-2012 14:33 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 19 januari 2012 14:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik kan me geen leven voorstellen zonder internet. Waarom zou ik ook? Internet heeft vandaag gewoon een sleutelrol in onze maatschappij. Iedereen die zoiets ontkent, is een hippie
*nerdgasm*


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-01-2012 14:35 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2012 14:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik kan me geen leven voorstellen zonder internet. Waarom zou ik ook? Internet heeft vandaag gewoon een sleutelrol in onze maatschappij. Iedereen die zoiets ontkent, is een hippie


Waar. Voelde ik me 10 jaar geleden nog wel eens schuldig na weer een dagje nutteloos surfen, tegenwoordig ontkom je er bijna niet aan. Het kleinste onbenulligste dingetje moet je dat rotding alweer voor aanslingeren. Kun je hem net zo goed de hele dag aan laten staan toch.


... hoe de hazen lopen ...


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-01-2012 14:46 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Maar goed, om even terug te komen op het trieste / lachwekkende (lachwekkend trieste..) verhaal Hypnos: 500 GB per maand, dat is bijna 17 GB per dag. Hypnos zat na 18 dagen blijkbaar al aan de 500 GB, wat inhoudt dat 'ie deze maand bijna 28 GB per dag heeft gedownload.

Tenzij je aan de lopende band flinke hoeveelheden videomateriaal in HD-kwaliteit van het web trekt of honderden albums per dag in FLAC-formaat binnentrekt is dat echt een prestatie op zich, en dat neigt heel erg naar een obsessief-compulsieve stoornis. Dat is puur 'downloaden om het downloaden', want zelfs de meest verstokte uitkeringstrekker die echt 24/7 achter de PC zit kan zich nagenoeg onmogelijk door 17 GB per dag aan materiaal heen werken, laat staan 28.

Ik refereer er zo nu en dan wel eens aan, maarre, heeft die gast dan écht niks beters te doen?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-01-2012 14:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2012 14:46 schreef Sonic Titan het volgende:
Maar goed, om even terug te komen op het trieste / lachwekkende (lachwekkend trieste..) verhaal Hypnos: 500 GB per maand, dat is bijna 17 GB per dag. Hypnos zat na 18 dagen blijkbaar al aan de 500 GB, wat inhoudt dat 'ie deze maand bijna 28 GB per dag heeft gedownload.

Tenzij je aan de lopende band flinke hoeveelheden videomateriaal in HD-kwaliteit van het web trekt of honderden albums per dag in FLAC-formaat binnentrekt is dat echt een prestatie op zich, en dat neigt heel erg naar een obsessief-compulsieve stoornis. Dat is puur 'downloaden om het downloaden', want zelfs de meest verstokte uitkeringstrekker die echt 24/7 achter de PC zit kan zich nagenoeg onmogelijk door 17 GB per dag aan materiaal heen werken, laat staan 28.

Ik refereer er zo nu en dan wel eens aan, maarre, heeft die gast dan écht niks beters te doen?


Conclusie: hij wou gewoon aandacht. En die heeft ie gekregen. Iedereen weer blij.


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-01-2012 14:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Misschien is Hypnos wel aan het sparen voor later. Ze willen de Pirate Bay ook ontoegankelijk maken in België, dan kun je hem al beter binnen hebben.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-01-2012 14:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En Sonic Titan is er weer als de kippen bij om psychologische gevolgtrekkingen te uiten. Hypnos is je beste vriend he, gezien de lappen tekst die je al aan hem gericht hebt?

Niet dat ik hem voor het een of het ander wil verdedigen, maar volgens mij was hij zijn gecrashte harde schijf aan het recupereren (lees: alles opnieuw aan het downloaden). Maar obsessief-compulsieve stoornis is ook een goede verklaring...

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-01-2012 14:50]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-01-2012 14:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2012 14:49 schreef BenKnuckles het volgende:
En Sonic Titan is er weer als de kippen bij om psychologische gevolgtrekkingen te uiten. Hypnos is je beste vriend he, gezien de lappen tekst die je al aan hem gericht hebt?
Zou je moeten bundelen. Hypnos randdebiel; een bloemlezing.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-01-2012 15:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

"Aan de research van deze bloemlezing heb ik 85% van mijn leven gespendeerd."


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-01-2012 15:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Volgens mij zijn jullie allemaal veel te verslaafd aan internet (ja, ik ook )


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2012 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2012 14:48 schreef bokkie666 het volgende:
Misschien is Hypnos wel aan het sparen voor later. Ze willen de Pirate Bay ook ontoegankelijk maken in België, dan kun je hem al beter binnen hebben.


is het al

een tijdje daarna werd het depiraatbaai.be

ook down :s

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2012 16:06]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2012 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2012 14:49 schreef BenKnuckles het volgende:
En Sonic Titan is er weer als de kippen bij om psychologische gevolgtrekkingen te uiten. Hypnos is je beste vriend he, gezien de lappen tekst die je al aan hem gericht hebt?

Niet dat ik hem voor het een of het ander wil verdedigen, maar volgens mij was hij zijn gecrashte harde schijf aan het recupereren (lees: alles opnieuw aan het downloaden). Maar obsessief-compulsieve stoornis is ook een goede verklaring...


dat laatste klopt inderdaad

valt me tegen van ST dat hij dat niet opgepikt heeft

maar ondertussen leuqe sites ontdekt, volledige series in HD X-Files, Outer Limits, Space Above & Beyond, tegen betaling, maar een film huren kost ook geld dus waarom niet?

+ 30 jaar Formule 1 volledige seizoenen (300 Gig, easy)! zelfde met Cartoons à la Thundercats en transformers

mijn leven stopt niet als ik de PC afzet hoor, in bed lekker verder series kijken

4uur slaap per nacht is meer dan genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2012 18:08]


signature


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2012 22:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2012 14:46 schreef Sonic Titan het volgende:
want zelfs de meest verstokte uitkeringstrekker die echt 24/7 achter de PC zit kan zich nagenoeg onmogelijk door 17 GB per dag aan materiaal heen werken, laat staan 28.

Werken laten we aan anderen over


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2012 22:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo is dat

je kunt natuurlijk ook op een pak knopjes klikken en je pc de rest laten doen in plaats van er 24/7 op te zitten kijken...
ik weet dat sommigen kicken op vooruitgag, maar dat is imo pas echt overdrijven


signature


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2012 22:40 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik heb van 't zomer in een paar dagen zo'n 250 gig aan pdfjes (allerhande onderwerpen) gedownload..

't niet iets om trots op te zijn, maar ik heb er amper één gelezen..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2012 23:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oesje


ja, of als je grote bestanden twee keer DL ...


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2012 23:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2012 22:40 schreef BARABAS het volgende:
Ik heb van 't zomer in een paar dagen zo'n 250 gig aan pdfjes (allerhande onderwerpen) gedownload..

't niet iets om trots op te zijn, maar ik heb er amper één gelezen..




... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-04-2013 0:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik zat dinsdag en woensdag zonder internet dat was toch wel even wennen en onhandig ook. Op Roadburn heb ik het echter niet gemist, zit ik nog in de ontkenningsfase?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen