IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Audiopain Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-12-2004 9:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehe, gave recensie

In februari krijg ik de nieuwe gelimiteerde Audiopain shirtjes/longsleeves/girlies. Een ontwerp krijg ik 1 dezer dagen toegestuurd.
Hou www.hdgdistribution.cjb.net in de gaten aangezien ze buiten Noorwegen nergens anders in Europa te krijgen zullen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-12-2004 9:39]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2004 9:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

beter, daar wil ik er waarschijnlijk wel 1 van


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 31-12-2004 12:37 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

oewah... ik ook wel!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 10:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Duplicate Records is weer volop online. Check www.duplicate-records.com voor mp3's van Audiopain, Lamented Souls en Infernö o.a.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-01-2005 22:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Check de nieuwe shirts op www.hdgdistribution.cjb.net


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-01-2005 22:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

sorry scheel

zie shirt's staan zie maar 1

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-01-2005 22:47]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-01-2005 9:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 22:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Check de nieuwe shirts op www.hdgdistribution.cjb.net
sold out zie ik staan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 18-01-2005 12:37 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

volgens mij is dat gewoon de status voor als ze er niet zijn zijn! dus ook als ze er nog niet zijn! denk ik...


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-01-2005 13:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe de shirt's staan ook onder het kopje news


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2005 13:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, het "Revel in desecration" shirt is nu uitverkocht.
Het nieuwe "The traumatizer" shirt staat nog niet in de distro-lijst omdat dit er nog niet is (zodra het verkrijgbaar is komt het ook in de distro-lijst te staan). Bij 'news' staat wel de afbeelding van het nieuwe shirt welke ik in februari/maart hoop te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-01-2005 13:53]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-01-2005 14:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

a, dan snap ik het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2005 14:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnen nu en zeer binnenkort Audiopain interview te vinden op www.shadowsofdisgust.com

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-01-2005 14:32]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-01-2005 14:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

is dat zo ja ik hou hem ook al een paar daagjes in de gaten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2005 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, heb gisteren het beantwoorde interview naar Rien gemaild


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2005 19:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gaaf, ben benieuwd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 26-01-2005 22:42 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus



the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-01-2005 23:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die gasten maar op de bank laten pitten om een showtje te verzorgen hiero


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 26-01-2005 23:54 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

ja, audiopain in de atak geen slecht plan!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-01-2005 0:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

of er veel animo voor is betwijfel ik, maar heersen gaat het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-01-2005 11:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben al eerder bezig geweest om Audiopain hier te laten spelen maar destijds kon niemand de band dus was er ook geen animo om de band te boeken.
Mijn plannen staan nog steeds om ze hier te laten spelen. Als mensen bereid zijn om de band in huis te nemen voor 1 nacht, dichtbij de zaal waar we spelen, dan valt er zeker mmeer te regelen. Dat scheelt weer hotelkosten waardoor de prijs dus ook weer omlaag gaat. Bij optredens dichtbij Roermond dan slaapt de band bij mij.
Als ik de reiskosten eruit krijg dan is het zeker dat Audiopain hier op de planken komt te staan. Het enige is dus zalen geinteresseerd krijgen.

Met andere woorden: probeer programmeurs van zalen zover te krijgen om Audiopain te boeken in jullie regio (hier in de buurt kunnen ze alvast terecht).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-01-2005 17:24 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 27 januari 2005 11:56 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ben al eerder bezig geweest om Audiopain hier te laten spelen maar destijds kon niemand de band dus was er ook geen animo om de band te boeken.
Mijn plannen staan nog steeds om ze hier te laten spelen. Als mensen bereid zijn om de band in huis te nemen voor 1 nacht, dichtbij de zaal waar we spelen, dan valt er zeker mmeer te regelen. Dat scheelt weer hotelkosten waardoor de prijs dus ook weer omlaag gaat. Bij optredens dichtbij Roermond dan slaapt de band bij mij.
Als ik de reiskosten eruit krijg dan is het zeker dat Audiopain hier op de planken komt te staan. Het enige is dus zalen geinteresseerd krijgen.

Met andere woorden: probeer programmeurs van zalen zover te krijgen om Audiopain te boeken in jullie regio (hier in de buurt kunnen ze alvast terecht).



Staan er dan al optredens in de buurt van Roermond vast?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2005 11:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er staat niks vast maar ik weet wel enkele plekken hier waar Audiopain meteen kan spelen als ze in Nederland zijn.
Tijd dus om nog 3 optredens geboekt te kunnen krijgen eigenlijk...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 28-01-2005 13:37 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik weet ook wel een plek denk ik


None of us are saints - Albert Fish


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2005 14:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe shirts zijn gisteren gedrukt (verkrijgbaar in shirt, longsleeve en girlie).
Op zeer korte termijn dus leverbaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-02-2005 18:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De shirtjes zijn terug van de printer. Dit is 'em geworden:
Voorkant:


Achterkant:


De shirts kosten 17,50 euro incl. verzend-en verpakkingskosten.
Verkrijgbaar in de maten L en XL en gelimiteerd tot 50 stuks.
Longsleeves zijn ook verkrijgbaar en kosten 22,50 euro, maar zijn wel maar heel beperkt verkrijgbaar dus haast geboden!(Deze hebben verder geen mouw-opdruk).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-02-2005 19:30]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen