IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest 2011 te Tilburg - vr. 29 & za. 30 april Vorige pagina | Volgende pagina
wouter023
Usericon van wouter023
Posted 29-04-2011 11:50 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Enjoy mensen!


wouter023


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 29-04-2011 11:54 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Printer zat net te kloten, maar kaartje heb ik nou gelukkig wel, dus ik ben er klaar voor.


Atomization: Bandcamp - Spotify


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 29-04-2011 12:09 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Yeah, rond half 4 die kant op. Hoppa!



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 29-04-2011 12:53 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

He Pim, ik ben er een uurtje later dan jij, wie weet tot straks

Eerst ff een pitstop bij m'n ouders, er is kibbeling onderweg


5 Euro's? Op je muil!!


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 29-04-2011 13:06 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Necrophagia speelt vandaag niet, in plaats daarvan speelt Wormed.

quote:
Last night around midnight we were informed with the unfortunate situation that NECROPHAGIA encountered when trying to depart with their airplance. The band is situated in the area where the the tornados have been striking and taking the lives of over 300 people so far. Therefore the original flight that NECROPHAGIA was booked to travel with has been canceled and rebooked for one day later. This means that NECROPHAGIA will be performing as headliner at the MIDI Theatre on Saturday April 30th. This situation is obviously beyond any control of the organization as well as the band. In fact, rather than being dissapointed we would like you to welcome the band on Saturday with open arms, as they have been so supportive to be wandering around an airport for 24 hours, and not sleeping for 36 hours straight.

Our Spanish friends in WORMED agreed to perform on the Main Stage today on Friday April 29th. This will actually be a second performance of the band, as they will perform in their original spot as well tomorrow. After a long trip from Spain, with no sleep the whole preceeding night either this is something we are truly thankful for. Support them on the main stage!

New time schedules will be handed out at the boxoffice and at the ticket entrance and can be downloaded frmo the website as well. Thank you all kindly for your understanding.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-04-2011 13:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Als ik het goed begrijp, speelt Wormed dus ook op de zaterdag?


Anyway, zo op weg!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-04-2011 13:33]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 29-04-2011 13:37 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Das mooi kut dan, maar gelukkig overkomelijk
Wormed is geen Necrophagia, maar een acceptabele vervanger!


5 Euro's? Op je muil!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-04-2011 1:41 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 29 april 2011 13:37 schreef Sgeiterdt het volgende:
Das mooi kut dan, maar gelukkig overkomelijk
Wormed is geen Necrophagia, maar een acceptabele vervanger!


Nou ik ben weer thuis, het was een drukke, warme en natte dag

Hoogtepunten naar mijn idee waren:

Aeon
Centurian
Exhumed
Misery Index
Cerebral Bore
Hail of Bullets


Het Midi theater was een welkome aanvulling als extra podium. Helaas wel Master moeten missen. Door de afzegging van Necrophagia was het tijdschema dusdanig veranderd dat Misery Index zo goed als gelijktijdig speelde en die wilde ik nog liever zien

At The Gates viel me wat tegen, het leek niet helemaal strak of vergis ik me nu?


5 Euro's? Op je muil!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2011 2:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zo, net terug. Topdag! Niet te druk in de gangen, puike sfeer, mooi weer, goede bands, fijn MIDI theater en goede organisatie wat betreft speeltijden!

Incantation: wel OK, zanger beviel me niet zo.
Beneath: bassist had het erg naar zijn zin, wel leuk om aan te zien.
Wormed: dacht nog dat ik naar Exhumed zat te kijken. Begin was vet, maar de slome breaks werden slaapverwekkend na een aantal minuten ondanks dat de zanger lekker energiek aan het headbangen was.
Centurian: wel geinig, maar anders dan ik me had voorgesteld.
Exhumed: vet!
Kraanium: zelfde verhaal als Wormed zo'n beetje, na 10 minuten naar Master gegaan.
Master: tien minuten gekeken maar was slaapverwekkend.
Misery Index: heers!
Magrudergrind: misschien wel de beste band van de avond, wat een geweldige takkeherrie maken die met zn drieën niet normaal.
Atheist: ik was er al bang voor; keiharde tegenvaller. Ik weet niet of het kwam door de positie in de zaal waar ik stond, maar ik volgde er geen reet van. Saaie show, vocalen ook niet zo boeiend. Jammer.
Hail Of Bullets: gewoon Hail Of Bullets
At The Gates: stampvolle zaal! heb zitten genieten, zeer positief door verrast.

Beheaded: wilde ik zien, maar zaal was te vol en ik kon zo een eerdere trein pakken wat een uur eerder thuiskomen zou betekenen.
Jammer dat ik Aeon gemist heb. Ik wilde er niet heen omdat ik heel Exhumed wilde zien, maar ik had te laat door dat Wormed zou spelen (en die spelen op zaterdag nog een keer zelfs...)
Verder Septycal Gorge gemist omdat ik eten moest halen. Bij de Mc. Donalds hadden ze ineens geen euroknallers meer (godverdomme) en toen moest ik maar naar de kebabzaak waar ik vervolgens lang in de rij stond, in de regen ook nog.

Maarrrrrr.... goed vermaakt! Vette bands gezien en maar één echte tegenvaller. Mosh en crowd-respons is wel beetje ingetogen te noemen wat mij betreft.

Zin in morgen!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 30-04-2011 2:14]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2011 2:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het nieuwe speelrooster voor zaterdag is er aan de ene kant wel en aan de andere kant niet op vooruit gegaan, overigens.

Na Macabre lekker naar Pathology (tijdens Hate Eternal). Dan naar Grave kijken (maar overlapt wel 30 minuten met Obituary). Dan dus Necrophagia want Wormed heb ik na één keer wel genoeg van (krijg er nu écht spijt van dat ik niet naar Aeon gegaan ben ). Dan knallen op Autopsy en 5 minuten eerder weg zodat ik nog een plek heb bij Benighted. Let the blood spill, between my broken teeeeeeeeeeeth!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-04-2011 2:28 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Zo goed was Aeon nou ook weer niet

Morgen helaas afwezig, volgend jaar neem ik een hotel en ga ik beide dagen


5 Euro's? Op je muil!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2011 2:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik mijn OV-chipkaart weer


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-04-2011 2:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik heb ook gelijk een kaartje voor Morbid Angel gekocht, voor de halve prijs. Goeie aktie van 013 dacht ik zo


5 Euro's? Op je muil!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2011 2:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik weet niet, die 25 euro is wat mij betreft ook veel te hoog. Wel chill 50% korting pakken zo! Severe Torture is als voorprogramma bevestigd zag ik.

Misery Index vervangt Gorguts trouwens op Stonehenge.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-04-2011 8:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2011 2:58 schreef iPim het volgende:

Misery Index vervangt Gorguts trouwens op Stonehenge.
Heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-04-2011 8:22]


vandaal
Usericon van vandaal
Posted 30-04-2011 9:01 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

Incantation en Master waren erg vet!
Kraanium en Hail of Bullets waren voor mij wel de bands van de avond.
Mensen die hun bier niet meer lusten giet het de volgende keer in mijn keel aub ipv over iedereen heen


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-04-2011 9:03 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 30 april 2011 2:58 schreef iPim het volgende:
Ik weet niet, die 25 euro is wat mij betreft ook veel te hoog. Wel chill 50% korting pakken zo! Severe Torture is als voorprogramma bevestigd zag ik.

Misery Index vervangt Gorguts trouwens op Stonehenge.


Eehm 25 euro is de normale prijs, ik heb 12,50 euro betaald


5 Euro's? Op je muil!!


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 30-04-2011 9:18 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Atheist was voor mij de band van de avond, echt te gek hoe die lui 20 jaar uit de running waren en nu nog steeds niemand er een klap van snapt

Misery Index was echt loei strak, heel erg vet.

Verder had Hail Of Bullets een erg goed geluid, en vond ik ATG wel erg vet, maar ik vind het jammer dat ze met hun beste twee nummers starten want dan is de rest altijd minder...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 30-04-2011 10:04 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

In de file bij knooppunt Eindhoven, dus we dachten dat we Exhumed moesten missen. Gelukkig was het tijdschema omgegooit en speelde ze een uurtje later. Exhumed was idd fantastisch, fijn om ze weer aan het werk te zien. Daarna Misery Index: zoals altijd geniaal. Toen even chillen en naar Magrudergrind gegaan. Natuurlijk een van de beste bands en te gek om te zien dat een grindcore band zo'n grote zaal op zijn kop kan zetten. Daarna nog At The Gates gezien wat er uiteraard goed inhakte. Prima geluidsman en energieke band.



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-04-2011 10:43 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Misschien lag het aan de plaats in de zaal waar we stonden maar ik vond het geluid bij Exhumed echt bagger, veel te veel bas.

Incantation en Logic of Denial waren niet heel boeiend. Aeon was wel aardig maar ook niet meer dan dat.
Wormed, eerste nummer was vet, daarna veel te veel geklooi met 'sfeervolle' intermezzo's..dat werd erg irritant en ook daar vond ik het geluid best ruk. Wel toffe zanger. Centurian verraste me, vond het prima. Kraanium viel me heel erg tegen. Klein stukje Master gekeken en daarna gaan eten om bij de laatste paar nummers Misery Index weer aan te komen, dat klonk erg goed.
Atheist vond ik in het begin heel matig maar nadat ik de oordoppen uitgedaan had klonk het ineens een heel stuk beter, meer dan prima optreden.
En At the Gates was vet, mooie afwisselende set van Slaughter of the Soul materiaal en ouder werk.



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-04-2011 11:06 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Gisteren om kwart over 3 liepen we de 013 al in. Eerst ff merchandise gechecked, metalmarket viel me een beetje tegen.

Toen stukje Logic of Denial gekeken, was niet heel boeiend. Dus vlug naar de grote zaal voor Incantation, ondanks een wat schel geluid in het begin was dat zeer de moeite waard. Aeon vind ik op plaat wel aardig, maar live deed het me niets. Wormed vond ik, zoals al gezegd,erg vervelend.
Blood Red Throne gaf een overtuigend optreden weg, ton ik echter de grote zaal in liep om het laatste stukje Exhumed mee te pikken, bleek dat ik de verkeerde keuze had gemaakt, ik had gelijk naar Exhumed moeten gaan; was vreselijk gaaf.
Misery Index heeft me live nog nooit teleurgesteld, en ook gisteren wist de deathgrind van deze mannen uiterst vakkundig de concurrentie volledig te verpulveren.
Atheist was ook geweldig, waanzinnige muzikanten, en enthousiaste performance.
Ik las op een ander forum "Hail of Bullets was Hail of Bullets" en daar heb ik geen woord aan toe te voegen of op af te dingen. Leeft die stagediver trouwens nog? At the Gates tenslotte was strak en energiek, maar niet helemaal mijn ding.
Nog klein stukje Beheaded gechecked, maar het was veel te druk in de kleine zaal, dus we noemden het een dag.

Ondanks dat niet alle bands mij wisten te boeien, een fijne eerste dag gehad.
Ik ga vandag voor de korte broek denk ik, was gisteren al erg warm in de kleine zaal.
Gisteren was het niet helemaal uitverkocht, ik hoop vandaag ook niet. Het was gisteren namelijk niet té druk, hopelijk vandaag ook niet.


mokka
Usericon van mokka
Posted 30-04-2011 11:37 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

en Southwicked met Alan West die zelfs een Obituary nummer speelde!
Alan was trouwens nog steeds zo'n zandzak op het podium als vroeger


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 30-04-2011 11:45 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Dalijk weer die kant op, en niet vergeten de metal markt zit in het gebouw tegenover de 013!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2011 12:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2011 9:18 schreef JWurm het volgende:
Atheist was voor mij de band van de avond, echt te gek hoe die lui 20 jaar uit de running waren en nu nog steeds niemand er een klap van snapt



0p plaat kan ik er heerlijk van genieten, maar ik hoorde er geen ene flikker van terug.

quote:
Op 30 april 2011 10:43 schreef CTTS het volgende:... Logic of Denial waren niet heel boeiend.


Ik kon de Stage01 niet vinden!

quote:
Op 30 april 2011 11:45 schreef Sjaakie het volgende:
Dalijk weer die kant op, en niet vergeten de metal markt zit in het gebouw tegenover de 013!


Echt waar?

quote:
Op 30 april 2011 10:43 schreef CTTS het volgende:
Atheist vond ik in het begin heel matig maar nadat ik de oordoppen uitgedaan had klonk het ineens een heel stuk beter, meer dan prima optreden.


Hm... misschien was dat het dan. Ik was dusdanig negatief verrast dat ik geen zin had om gehoorschade op te lopen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 30-04-2011 12:22]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-04-2011 12:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Beste bands voor mij waren gisteren Aeon, Misery Index en Cerebral Bore!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen