IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Er is meer aan de hand Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-04-2002 22:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2002 19:19 schreef Mutilator het volgende:
Hoe kom je daar toch bij?

Hm, Vinay's uitzonderlijke naiviteit in zijn posts doet mij altijd perplex staan maar bij zijn laatste post knalde mijn kop er bijna vanaf. Wat een blind vertrouwen in de regering zeg. Daar kan ik met mijn kop niet bij!! Wellicht dat ik me wat te krachtig uitdrukte maar zo denk ik er echt over. Overigens is het niet mijn bedoeling om mensen af te zeiken, als iemand zegt dat ik echt gek ben vat ik dat niet persoonlijk op maar als kritiek. Ik denk dan ook dat jij te snel denkt dat er mensen afgekraakt worden of zo, maar goed.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 25-04-2002 23:00 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 25 april 2002 22:50 schreef Mutilator het volgende:

Uitwisseling van bestuurders? Nog nooit van gehoord. Het lijkt me ook vrij sterk. Waar gebeurd dat dan?

dat is een voorstel . ik zou er bijvoorbeeld een voorstander van zijn als je in Suriname ook Nederlandse bestuurders kan kiezen naast de Surinaamse kandidaten .



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-04-2002 23:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 april 2002 22:59 schreef Dwaallicht het volgende:
...Ik denk dan ook dat jij te snel denkt dat er mensen afgekraakt worden of zo, maar goed.


Nope; ik ben altijd benieuwd naar het waarom achter zo'n uitspraak; dan krijgt het pas betekenis.

Waar ik me aan stoor is als vervolgens nummer 2 etc. gaat meelopen en het een ongelijke strijd wordt. Dat vind ik nl. nogal laf.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-04-2002 23:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Posten Is Strijd Maar goed, meelopen is inderdaad laf. Maar ja ik reageer altijd direct op mensen dus ja. Er is - in dit geval - niets mèèr aan de hand...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-04-2002 23:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hoi! Hoi! Ik ben een meeloper! Ik ben ein-de-lijk iets!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-04-2002 23:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Of misschien was ik het wel gewoon met iemand eens, dat kan natuurlijk ook nog...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-04-2002 23:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 april 2002 23:00 schreef Vinay het volgende:
dat is een voorstel . ik zou er bijvoorbeeld een voorstander van zijn als je in Suriname ook Nederlandse bestuurders kan kiezen naast de Surinaamse kandidaten .


Hoe wil je dat dan realiseren?

(Mag ik je er ook even op attenderen dat Suriname onafhankelijk is verklaard en dus juist los staat van Nederlands bestuur?)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 26-04-2002 2:20 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2002 22:20 schreef Mutilator het volgende:
Meneer Ixl mag nu ff allemaal vertellen met wat voor daden hij zijn gescheld mee onderbouwd. Oftewel: wat DOE je er dan aan ipv er alleen maar over lullen?

Tot dat moment wek je hoogstens medelijden op...

Allereerst wil ik even meedelen dat het bericht misschien overkwam zoals ik het niet bedoelt had. Je laat overigens ookwel zien dat je een discussie WEL aan kan gaan..

Ik wil wel even dit rechtzetten : Het laatste wat ik wil is medelijden.

Ja.. wat doe je eraan.. wat kun je eraan doen.. Ik vind 'erover lullen' wel 1 van die dingen, breng het onder de aandacht.. Achja, de daadwerkelijke 'daad' (of dat nou in afrika of een straat verderop gebeurt) kun je tochniet stoppen. Mits je in de buurt bent, maar hoe groot is zo'n kans.

Probleem is dus, dat je qua 'fisieke' akties weinig kunt doen.... Danmaar onder de aandacht brengen, en laten zien en vooral voorkomen dat dit 'inburgert'.. Wie kijkt er nou nog op van zo'n advertentie!??!


God hates us all ! God hates us all !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2002 2:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 april 2002 23:14 schreef Greycloak het volgende:
Of misschien was ik het wel gewoon met iemand eens, dat kan natuurlijk ook nog...


Kan zijn...
...het was de timing en de formulering die de impressie gaf.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2002 3:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 april 2002 2:20 schreef Ixl het volgende:
...Je laat overigens ookwel zien dat je een discussie WEL aan kan gaan..


Dat mag ik hopen ja! check het topic klassiek en andere lopende serieuze topics maar!

quote:
Ja.. wat doe je eraan.. wat kun je eraan doen.. Ik vind 'erover lullen' wel 1 van die dingen, breng het onder de aandacht.. Achja, de daadwerkelijke 'daad' (of dat nou in afrika of een straat verderop gebeurt) kun je tochniet stoppen. Mits je in de buurt bent, maar hoe groot is zo'n kans.

Probleem is dus, dat je qua 'fisieke' akties weinig kunt doen.... Danmaar onder de aandacht brengen, en laten zien en vooral voorkomen dat dit 'inburgert'.. Wie kijkt er nou nog op van zo'n advertentie!??!


Onder de aandacht brengen is altijd goed...beter dan de kop in 't zand steken.

Je kan er ook iets aan doen al is het weinig.
Dat machteloosheidsgevoel herken ik wel; ik vind dat de bedrijven die arme landen uitbuiten de macht hebben hun levensstandaard te verbeteren en daar doe je als individu weinig aan.

Verder ben ik het eens dat bepaalde Afrikaanse gebruiken erg triest zijn en voor hun eigen ondergang zorgt. Het ligt dus vooral aan hun of de voorlichting wordt opgepikt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-04-2002 12:28 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2002 3:06 schreef Mutilator het volgende:
Verder ben ik het eens dat bepaalde Afrikaanse gebruiken erg triest zijn en voor hun eigen ondergang zorgt. Het ligt dus vooral aan hun of de voorlichting wordt opgepikt.

en bepaalde westerse gebruiken (niet in het minst nederlandse)?


Touché, pussycat!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 26-04-2002 12:34 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 26 april 2002 12:28 schreef Sporty Voleg het volgende:
en bepaalde westerse gebruiken (niet in het minst nederlandse)?

elke cultuur heeft zijn eigenaardigheden .
als je in twee of meer culturen opgroeit zie je dat heel veel dingen die in een bepaalde cultuur als vanzelfsprekend worden gezien , niet zo vanzelfsprekend of rechtvaardig etc zijn . ( conditioneringen ) .



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-04-2002 11:05 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 25 april 2002 23:15 schreef Mutilator het volgende:
Hoe wil je dat dan realiseren?

(Mag ik je er ook even op attenderen dat Suriname onafhankelijk is verklaard en dus juist los staat van Nederlands bestuur?)

de VN kan een rol spelen bij het coordineren.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-04-2002 3:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 april 2002 11:05 schreef Vinay het volgende:
de VN kan een rol spelen bij het coordineren.



Ik vraag me af; zijn jouw ideeen natte vingerwerk of heb je echt argumenten die dit realistisch maken?

Vooralsnog klinkt het mij mooi in de oren, maar ik zou niet weten hoe het uitvoeringsproces voor zo'n idee vormgegeven kan worden.

Ikzelf ben wat dat betreft vrij sceptisch en denk dat het eigenbelang van landen boven het algemener/ grotere belang wordt gesteld.

Oftewel; hoe verkoop je jouw idee op een aannemelijke/ geloofwaardige manier om draagkracht te krijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2002 4:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen