IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vr 13-05-11 || Children of Bodom, Machinae Supremacy, Ensiferum || Atak, Enschede (Grolsch zaal) Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 12:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Children of Bodom + Machinae Supremacy + Ensiferum

Met trots mogen wij aankondigen dat de Finse metalband Children of Bodom in mei een uniek concert doet in Poppodium Atak. Tijdens de wereldtour doet de groep maar twee shows in Nederland en het concert wat zij in onze Grolsch Zaal gaan geven is wel een hele speciale. Geen groot stadionconcert maar een optreden in een zaal voor maar 800 man. Een unieke kans voor alle metal liefhebbers om deze band in een uitzonderlijke setting te zien spelen.

Met een mooie kruisbestuiving tussen deathmetal, klassieke muziek en andere metalstromingen is COB één van de meest succesvolste bands in de metalscène. De band staat dan ook garant voor ruwe zang, keiharde en scherpe drums, keyboards en extreem snelle gitaarsolo´s.

Momenteel bevinden de mannen zich in de studio’s voor het opnemen van de nieuwe plaat die begin 2011 verschijnt. Uiteraard wordt er tijdens het concert veel nieuw materiaal gespeeld maar zullen de oudere nummers niet ontbreken.

Met in het voorprogramma de Scandinavische bands Machinae Supremacy en Ensiferum verwachten we een verpletterende metalavond.



Informatie
Zalen: Grolsch Zaal
Zaal open: 19:00
Aanvang: 19:45
Genre: Metal
Ticket: €30,00 (e-ticket hier!
Aan de deur: €32,00
Prijzen zijn exclusief € 1,00 servicekosten

http://www.atak.nl/agenda/1331/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2010 13:14]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

In 2011, natuurlijk


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-11-2010 15:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Laatste keer dat ik CoB zag was in de HMH als voorprogramma voor Slipknot in 2008 toen ik nog geen enkele muzieksmaak had.

Waarschijnlijk gaat CoB gewoon alle festivals dus rond in Europa, weet niet of het dan waard is om naar Eindhoven te reizen.

En 32 ekkies is echt van de zotten, dat zijn HMH prijzen :O

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-11-2010 15:04]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 15:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dan sta je wel in de verkeerde plaats.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-11-2010 15:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hihi, dacht dat Enschede in Eindhoven lag

Nee, eigenlijk niet, maar dan is het weer lekker mooi precies aan de andere kant van Nederland, jammer dus.

De prijs blijft schandalig


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 15:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 15:10 schreef iPim het volgende:
Hihi, dacht dat Enschede in Eindhoven lag

Nee, eigenlijk niet, maar dan is het weer lekker mooi precies aan de andere kant van Nederland, jammer dus.

De prijs blijft schandalig
Die prijs is logisch, want die band moet ook helemaal naar Enschede reizen, dat wordt doorberekend natuurlijk.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-11-2010 15:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ga niet naar concerten als ik meer meer betaal voor mn treinkaartje dan voor de entree, maar ik blijf natuurlijk een 17 jarig vakkenvullertje , dua gelimiteerd word ik zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-11-2010 15:14]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2010 15:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Op welk album speelt COB precies een kruisbestuiving tussen klassieke muziek en deathmetal?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 15:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Goed punt, Onweerwolf. Bron alstublieft?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2010 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het eerste voor een stuk



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-11-2010 15:20]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2010 15:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-11-2010 15:31 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Atak is prima zaal, alleen jammer van CoB


Black seeds of bunny!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 15:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 15:23 schreef Hypnos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=41o_Nb8DUzI&feature=related
Klassiek ja. Death metal niet echt.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2010 15:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 15:19 schreef Hypnos het volgende:
het eerste voor een stuk




Hebben ze ook nog zelfgeschreven stukken klassiek?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2010 15:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neej, of je moet Warmen checken (de eerste 2 platen)


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-11-2010 15:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat van die klassieke muziek vat ik niet helemaal, of het moet over een sporadisch neo-klassieke gitaar-uitspatting van Laiho gaan..


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-11-2010 16:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe je het ook noemt., het blijft over het paard getilde matige prutsmuziek.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 16:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

@Ralph:
Staat ook niet dat ze dat de hele tijd doen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-11-2010 16:02]


I wish I was a butterfly


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-11-2010 16:04 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:02 schreef Jenje het volgende:
Hoe je het ook noemt., het blijft over het paard getilde matige prutsmuziek.


+1
Sterker nog, ik vind ze zo lame, dat ik mijn gelimiteerde CoB vinyl (gekregen bij een mailorder) heb weggegeven...

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 15-11-2010 16:05]


Black seeds of bunny!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2010 16:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
@Ralph:
Staat ook niet dat ze dat de hele tijd doen


Er staat kruisbestuiving, dat impliceert dat hun muziek vol met klassieke gedeeltes zit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 16:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Er staat kruisbestuiving, dat impliceert dat hun muziek vol met klassieke gedeeltes zit.

Er staat ook dat je niet moet doen alsof zo'n flavourtekst wetenschappelijk verantwoorde informatie geeft

Overigens zeg de term kruisbestuiving, volgens mij, niets over de verhouding van genen uit beide planten in het nieuwe organisme. Maar daar weet ElitE vast meer van.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2010 16:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Er staat ook dat je niet moet doen alsof zo'n flavourtekst wetenschappelijk verantwoorde informatie geeft


Volgens mij staat dat er helemaal niet.

quote:
Overigens zeg de term kruisbestuiving, volgens mij, niets over de verhouding van genen uit beide planten in het nieuwe organisme. Maar daar weet ElitE vast meer van.


Wat wordt er dan bedoeld met kruisbestuiving?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 16:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij staat dat er helemaal niet.

Nee? Beter tussen de regels lezen!
quote:
Wat wordt er dan bedoeld met kruisbestuiving?

Ik vermoed dat bedoeld wordt dat het elementen bevat van de genoemde genres/muzieksoorten Verder is de genrekwalificatie van CoB volgens mij altijd al groot punt van discussie geweest, dat blijkt maar weer


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2010 16:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee? Beter tussen de regels lezen!


Kun je iets specifieker zijn? Ik zie het namelijk nog steeds niet.

quote:
Ik vermoed dat bedoeld wordt dat het elementen bevat van de genoemde genres/muzieksoorten Verder is de genrekwalificatie van CoB volgens mij altijd al groot punt van discussie geweest, dat blijkt maar weer


Uhu, beetje loze info op die manier dus. Heb jij dat verhaal geschreven?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 16:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie het namelijk nog steeds niet.


quote:
Uhu, beetje loze info op die manier dus. Heb jij dat verhaal geschreven?

Nou goed, er zijn veel mensen die het als bovenstaande kruisbestuiving beschrijven dus zo loos vind ik het niet. Dat is meer dan waar genoeg, bij dit soort iedereen-wil-graag-wat-te-zeuren-hebben-over-deze-band-band

Ik heb het niet geschreven.


I wish I was a butterfly


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-11-2010 16:37 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ze staan ook in 013! March 30 - O13, Tilburg (NED)

Edit: Oeps, dat uitroepteken had niet gehoeven.

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-11-2010 16:42]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen