IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 18 doden in Berlijnse school Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-04-2002 19:16 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Die opmerking is nog beneden panda-niveau


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2002 19:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2002 19:03 schreef linknl het volgende:
hij was een beetje gefrustreerd na 2x gezakt te zijn voor zijn eindexamen en daarna van school gestuurd was.



Zou ik ook doen dan...


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 26-04-2002 20:02 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Zoiets is echt verschrikkelijk. Hoe lang zou zoiets nou spelen? Ik bedoel, je besluit waarschijnlijk niet in één keer dat je een hele school neer gaat schieten.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 26-04-2002 20:09 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Het hele verhaal is te lezen op deze site:
http://msnbc.com/news/743964.asp?cp1=1#BODY



Bring The People Together


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 26-04-2002 20:10 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

heb al genoeg gezien op de buis


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 26-04-2002 20:16 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Leve de maatschappij!


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-04-2002 20:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

okay.

Ik denk dat het niet eens het ergste is wat we nog zullen zien van dit soort geweld. Ik bedoel, als je dan toch het idee hebt dat je gefaalt hebt, en je je leven wilt beeindigen, waarom dan niet de mensen meenemen die 'gezorgd' hebben dat je hebt gefaalt.


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 27-04-2002 14:33 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Wa'n bullshit !
anderen zorgen niet dat jou leven niet slaagt, dit heb je gewoon zelf in de hand !
't Is 't zelfde als een alcoholicus die beweert dat hij slachtoffer van de maatschappij is !
't Is zielig en TOTAAL af te keuren dat dergelijke losers anderen meesleuren in hun eigen ellende !


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 27-04-2002 14:36 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

idd, zo'n zelfmoordcommando die zichzelf opblaast temidden van zijn "vijanden" daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar dit is inderdaad nogal willekeurig. Ik ben toch benieuwd naar zijn motivatie, maarja nu kunnen we het hem niet meer vragen he?



Ares
Usericon van Ares
Posted 27-04-2002 14:56 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ben ik dan de enige hier die zoiets begrijpt (en dus niet goedkeurt, voor de hypicrieten onder ons)??


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 27-04-2002 15:18 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

nee hoor ik kan het ook wel begrijpen.
Kan me er ook niet druk om maken, ze hebben er weer eens 1 teveel verkloot en de rekening is net gepresenteerd.


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 27-04-2002 17:02 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

typisch amerikaans eigenlijk, zoiets,vraag me af wat dit te betekenen heeft...
wel sociaal van die jongen dat ie een hoop leerlingen via sms dringend heeft verzocht dat ze op die dag niet naar school moesten gaan.

het probleem zal ook wel gedeeltelijk aan de ontpersoonlijking van de maatschappij liggen.
dat was al zo in amerika,en begint in europa nu ook al...of het is een eenmalig incident ik witte dah nie


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 27-04-2002 17:07 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2002 16:55 schreef DimmuChild het volgende:
pfieuw, het gaat om Duitsers. Ik dacht even dat er iets ernstigs aan de hand was.


in tegenstelling tot veel mensen hier vind ik dit lache!!!om erge dingen harde grappen maken is leuk


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-04-2002 17:42 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Jah het was echt wel een sterke grap ook


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 27-04-2002 17:45 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 26 april 2002 16:46 schreef Smirre het volgende:
de grote vraag is wat je er aan kan doen om zulks te voorkomen


Geen kinderen kopen, ze moeten dan ook niet naar school. Ieder kind minder is al weer een fractie bij om zoiets te voorkomen. Dat is al iets voor de oplossing in de toekomst.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-04-2002 18:11 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

die had waarschijlijk teveel Duke 3D gespeeld, of mocht zijn vriendinnetje nog niet ontmaagden, of hij had net naar de nieuwe van cradle geluisterd.
motieven genoeg te verzinnen


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 27-04-2002 18:39 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 27 april 2002 18:11 schreef IronGlory het volgende:
die had waarschijlijk teveel Duke 3D gespeeld, of mocht zijn vriendinnetje nog niet ontmaagden, of hij had net naar de nieuwe van cradle geluisterd.
motieven genoeg te verzinnen


lol


11.45: restate my assumptions


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 27-04-2002 19:15 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Hoorde net op tv dat die gozer op een toilet van die school nog meer dan 100 kogels had verstopt voor zijn geweer of pistool! Had hij iedereen dood willen schieten ofzo????

DZ - Zoiets als dit was pasgeleden ook bijna in Amsterdam gebeurd, met die man die een aantal mensen had gekidnapt in het gebouw naast dat van Philips, omdat hij een defecte breedbeeld-tv had gekocht en door het lint was gegaan (al had hij vast meer problemen in zijn leven dan dat).


Bring The People Together


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-04-2002 12:10 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

De media heeft het weer dik voor elkaar gekregen,hé...nu zeggen ze dat die gast metalfan was...stelletje ZEIKERS...daar gaat onze reputatie...zien ze ons weer aan voor psychopaten


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-04-2002 12:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het wel cool, dan word ik ook minder aangesproken door normalo's enzo omdat ze bang zijn dat ik ze een kogel door de kop jaag.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 29-04-2002 12:13 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2002 12:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het wel cool, dan word ik ook minder aangesproken door normalo's enzo omdat ze bang zijn dat ik ze een kogel door de kop jaag.




SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 29-04-2002 12:26 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Dit stond in het AD:

Moordpartij was zijn laatste examen

Door onze correspondent Ad Vaessen

`Ik doe vandaag examen in mijn laatste vak'. Met deze woorden verlaat Robert Steinhäuser zijn ouderlijk huis in Erfurt. Kort daarna schiet hij op zijn oude school zestien mensen en zichzelf dood. Een reconstructie.

Hij smeedde zijn plan voor de gruwelijke moordpartij in een oerdegelijke, vriendelijk ogende wijk in Erfurt. Met geel-blauwe viooltjes op de balkons, gezellige vitrage voor de ramen en een keurig geveegde stoep.

Het schimmenrijk van Robert Steinhäuser, die vrijdag op zijn vroegere school zestien mensen vermoordde, bevond zich op de zolder van het ouderlijk huis. Hier leidde hij zijn dubbelleven. Robert (19) had zijn vader en moeder niet verteld dat hij al maanden geleden van school was gestuurd. Ook de inwonende opa en oma wisten van niets.

`Satanszoon' luidde de schuilnaam in chatboxes van de sterk vereenzaamde Robert. Hij speelde het in Duitsland verboden computerspel Counterstrike, waarin twee terreurgroepen elkaar vermoorden en het beeldscherm steeds weer bloedrood kleurt.

Binnen handbereik lagen zijn échte wapens: een halfautomatisch pistool waarmee hij 17 keer achter elkaar kon schieten, een repeteergeweer van bijna een meter lang en een enorme voorraad patronen.

Hier luisterde hij naar de agressieve heavymetal van de Amerikaanse groep Slipknot, die zingt dat je walgelijke leraren moet doodschieten. Tijdens optredens draagt de band angstaanjagende maskers.

Ook Robert was vermomd toen hij toesloeg op het Gutenberg Gymnasium. Hij verliet zijn huis die ochtend met de mededeling dat hij examen zou doen in zijn laatste vak. Veel succes, riep zijn moeder hem na, meldt de Duitse tv.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-04-2002 12:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2002 12:26 schreef WickedKimmie het volgende:
Hij smeedde zijn plan voor de gruwelijke moordpartij in een oerdegelijke, vriendelijk ogende wijk in Erfurt. Met geel-blauwe viooltjes op de balkons, gezellige vitrage voor de ramen en een keurig geveegde stoep.

Kijk, hier zou ik dus ook moorddadig van worden. AAAAHHH wat zijn mensen toch NORMAAL.

quote:
Hier luisterde hij naar de agressieve heavymetal van de Amerikaanse groep Slipknot, die zingt dat je walgelijke leraren moet doodschieten. Tijdens optredens draagt de band angstaanjagende maskers.
MUAHAHAHAHAHAHAAAAA de angstaanjagende terroristen van.... SLIPKNOT.

Men moest eens weten.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 29-04-2002 12:34 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht



Ik vond het ook wel lachwekkend idd. Het AD is sowieso heel erg anti-slipknot....het zou allemaal veeeeeeeeeeeeeeel te moorddadig en "occult" zijn....

*proest*


I spy with my little and verrry evil eye.....


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 29-04-2002 12:35 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 29 april 2002 12:26 schreef WickedKimmie het volgende:
Veel succes, riep zijn moeder hem na, meldt de Duitse tv.



nou dat is dus wel gelukt

wel een beetje jammer dat het weer een zogenaamt metal figuur is

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 29-04-2002 12:35]



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen