IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Je verzameling tickets, bandjes, pasjes en gevangen voorwerpen Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2010 22:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Net als foto's, bewaren er vast wel wat mensen hun tickets. Natuurlijk zijn er zat mensen die die dingen meteen weer weggooien, maar herinneren zij zich dit alles dan nog wel?
Zo weet je na jaren waar je ook alweer in zatte toestand bent geweest en triggert het zien van dat ticket meteen weer die indruk van toen. Er zijn er ook vast die ook nog eens festivalbandjes ed bewaren.

Maar dan heb je die postzakken vol bewaard. Wat doe je er vervolgens dan mee? Ik heb zelf een soort van collage gemaakt, maar mensen plakken het ook in een fotoboek. Voor de hand liggende dingen. Misschien zijn anderen creatiever?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2010 1:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-11-2010 22:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik flikker ze altijd in de vuilnisbak.



Silence
Usericon van Silence
Posted 16-11-2010 22:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik heb ze heel lang bewaard, maar laatst toch het grootste gedeelte weg gedaan.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-11-2010 22:42 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

In een laatje in de kast. Daar moet ik ooit nog eens wat mee doen, maar ja....

Wel jammer dat ze bij sommige zalen je ticket innemen en je hem niet meer terugkrijgt.

Ik vind een collage al erg creatief.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-11-2010 22:43]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2010 22:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb geen flauw idee. Meestal ben ik dronken aan het eind van een optreden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-11-2010 22:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Van gave concerten bwaar ik ze wel. Maar dan wel alleen de echte kaartjes, die e-tickets niet.
Ik bewaar overigens wel alle kaartjes van voetbalwedstrijden waar ik heen ga



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-11-2010 22:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hoezo is dat jammer? Scheelt thuis weer rommel. Je gaat een leeg melkpak toch ook niet bewaren? Of festivalbandjes om je pols houden terwijl het festival al afgelopen is?



Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 16-11-2010 22:48 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ik probeer wel de tourposters te verzamelen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar huis...

[Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 16-11-2010 22:49]


Zoveelste mentalkloon.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 16-11-2010 22:48 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Haha gaaf, ik maak wel een foto van hoe ik die van mij bewaar als ik thuis ben.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-11-2010 22:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2010 22:44 schreef Vargen666 het volgende:
Hoezo is dat jammer? Scheelt thuis weer rommel. Je gaat een leeg melkpak toch ook niet bewaren? Of festivalbandjes om je pols houden terwijl het festival al afgelopen is?
Als het in een laatje ligt is het geen rommel, want dan heeft het een plek.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-11-2010 22:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 16 november 2010 22:48 schreef bokaj het volgende:
Als het in een laatje ligt is het geen rommel, want dan heeft het een plek.
Alles wat een plek heeft is geen rommel? Ligt een beetje aan je definitie van rommel. Voor mij is rommel, naast spullen die niet op de juiste plek liggen, nutteloze zooi.



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 16-11-2010 22:51 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

heb hier eigenlijk enkel een stapel met kaartjes voor het Nederlandsch Elftal vanaf 2002


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-11-2010 22:52 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik doe überhaupt niet aan souvenirs. Als een gebeurtenis herinneringswaardig is herinner ik het me later wel.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-11-2010 23:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Festivalbandjes hang ik aan mijn muur. Ik probeer ook van ieder goed concert een flyer of een ticket op te hangen. Herinneringen, weetwel


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-11-2010 23:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Festivaltickets bewaar ik in mn altaartje waar ik ook mn gevangen drumstokje van As I Lay Dying aanbid, samen met het zeer gehavende uitgeprinte PDF'je met de time-table van WFF XVII.

Voor de rest vallen ze in de prullenbak, ik koop meestal ook e-tickets.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 16-11-2010 23:05 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2010 23:03 schreef iPim het volgende:
Festivaltickets bewaar ik in mn altaartje waar ik ook mn gevangen drumstokje van As I Lay Dying aanbid, samen met het zeer gehavende uitgeprinte PDF'je met de time-table van WFF XVII.

Voor de rest vallen ze in de prullenbak, ik koop meestal ook e-tickets.
pffff, fanboy.


Zoveelste mentalkloon.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-11-2010 23:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2010 22:50 schreef Vargen666 het volgende:
Alles wat een plek heeft is geen rommel? Ligt een beetje aan je definitie van rommel. Voor mij is rommel, naast spullen die niet op de juiste plek liggen, nutteloze zooi.
Ik vind oude concerttickets geen nutteloze zooi. Programmaboekjes van festivals waar ik geweest ben, heb ik ook nog.

quote:
Op 16 november 2010 22:52 schreef rotor het volgende:
Ik doe überhaupt niet aan souvenirs. Als een gebeurtenis herinneringswaardig is herinner ik het me later wel.
Dat heb ik ook wel, ik maak dan ook nooit foto's op vakantie en zo.

Concertkaartjes is net wat anders, ik heb al een paar keer gehad dat ik een jaartal van een show niet meer wist. Kan ik het zo even nazoeken en dan blijkt het altijd langer geleden dan ik dacht.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-11-2010 23:14 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik plak ze heel nerdy in een fotoboek. Inderdaad jammer dat je aan veel concerten geen tickets overhoudt, vooral als het om gave bands in kleine zaaltjes in je eigen regio gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-11-2010 23:18]


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-11-2010 23:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hangt wat aan m'n koelkast, that's it


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 16-11-2010 23:20 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

quote:
Op 16 november 2010 23:18 schreef Argh het volgende:
Hangt wat aan m'n koelkast, that's it
idee


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-11-2010 0:12 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 17-11-2010 0:13 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Ik leg ze ergens om te bewaren en vervolgens verlies ik ze.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-11-2010 0:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Sinds alle tickets er vrijwel hetzelfde uitzien vind ik het de moeite van het bewaren niet meer waard. Heb nog wel oude Dynamo of Wacken tickets, maar al die printjes van Eventim en Ticketmaster, nee..



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2010 0:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ongeveer 3 schoenendozen vol met tickets, flyers, timetables, bandjes en vergelijkbare meuk van 15 jaar concert en festivalbezoek.

Daarnaast al zo'n 8 jaar een item op mijn to do lijstje getiteld "iets doen met concertkaartjesmeuk".


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2010 1:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2010 22:42 schreef bokaj het volgende:
In een laatje in de kast. Daar moet ik ooit nog eens wat mee doen, maar ja....

Wel jammer dat ze bij sommige zalen je ticket innemen en je hem niet meer terugkrijgt.




+1

Hoewel veel van de tickets van tegenwoordig, zoals Valorian ook al schreef, amper de moeite waard zijn om te bewaren aangezien ze er bijna allemaal het zelfde uitzien.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-11-2010 1:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2010 1:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2010 22:38 schreef Mutilator het volgende:
Net als foto's, bewaren er vast wel wat mensen hun tickets. Natuurlijk zijn er zat mensen die die dingen meteen weer weggooien, maar herinneren zij zich dit alles dan nog wel?
Zo weet je na jaren waar je ook alweer in zatte toestand bent geweest en triggert het zien van dat ticket meteen weer die indruk van toen. Er zijn er ook vast die ook nog eens festivalbandjes ed bewaren.

Maar dan heb je die postzakken vol bewaard. Wat doe je er vervolgens dan mee? Ik heb zelf een soort van collage gemaakt, maar mensen plakken het ook in een fotoboek. Voor de hand liggende dingen. Misschien zijn anderen creatiever?


En hieraan gerelateerd:

Wat doe je met de polsbandjes en voor de mensen die bij een zine werken:

foto / backstage pasjes?

Die hangen hier allemaal aan de muur.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen